He Welkom, Dank je wel.
Hoe gaat het met jou? Alles al op de regel in je nieuw huis?
Liefs, Chantal.
he meiden
hier ook weer eens een berichtje van mij.
ik had steeds geen puf met het warme weer om achter de pc te kruipen + het feit dat ik toch wel ietsje af stand wil nemen, wil niet meer zo veel bezig zijn met zwanger worden want ik word soms gek van mezelf.
maar ik blijf wel komen hoor, alleen voor mijn doen wat minder vaak.
bedankt voor alle lieve woorden weer, we vestigen nu onze hoop op chantal, ga jij het goede voorbeeld geven met de volgende zwangere te zijn? :dance:
fijn dat je weer online bent!
nala
nog 5 dagen zie ik…spannend!!!
hoe voel je je, al voorweeen of iets dergelijks?
puk
vervelend die hormonen en hun bijwerkingen, nog even volhouden meid, straks een wolk van een baby!!!
kaatje
bij mij vroeg en de huisarts en de gyn wel naar een temperatuurlijstje, ik heb het 2 en een halve maand gedaan en dat was toen voldoende.
maar iedere huisarts is daar weer verschillend in en ook ieder ziekenhuis.
suc6!
nic
je cyclus lijkt dus weer op gang te komen, YES!
houe zo meid!
hier verder niet veel bijzonders te melden, ben aan t aftellen voor de vakantie, nog 2 en halve week werken.
He Linkie: ik begrijp je gevoel dat je iets meer afstand wil nemen. Tis frustrerend als je iets graag wil en het wil niet lukken. Lief dat je aan me denkt dat ik de volgende moet zijn maar dat gun ik jou ook van harte.
Tis wel zo dat het voordeel voor me was dat ik al die tijd geen internet had zodat ik er ook wat minder mee bezig ben.
Maar het begint nu wel te knagen aan me. Ook vooral dat ik voor onze vakantie hoorde dat een vriendin van ons ook gestopt is met de pil. Mijn reactie naar hubbie toe was dat ik hoopte dat zij niet eerder zwanger is dan wij. En hubbie dacht daar ook zo over.
Raar dat je zo kunt denken.
Maar hoe gaat het met iedereen?
Veel liefs, Chantal.
Ja! nog maar 5dgn maar voorwerk :?: :eh: ik merk er in ieder geval niets van.
Hoop niet dat het 2 weken langer blijft zitten 3 aug is 3 aug vinden jullie niet
Kijk er erg naar uit hoe wel ik nu ook wel spook beelden krijg van misvormden kindjes en rare bevallingen terwijl ik er niet tegen op zie.
Volgende week schijnt het af te koelen naar 23 graden dus dat is wel erg fijn :thumbup:
Meiden succes verder fijne vakantie voor de gene die nog krijgen.
En wie weet is het volgende berichtje dat ik post wel het bericht dat ik bevallen ben van een kleine spruit :inlove: dat zal geweldig zijn.
Liefs Nala
Snap er nu echt geen bal meer van… :? ben nu weeeeeer ongesteld. Gaan ze dat afgelopen jaar de gemiste periodes inhalen ofzo. Laatste keer was (weliswaar een beetje) 17 juli, dat is 2 weken geleden. :roll: Nou ja we zien het allemaal wel.
Nala: Ik hoop dat je een goede bevalling gaat hebben. Niet teveel over nadenken want dan krijg je van die rare beelden. Zet hem op!!!
Nic: Vreemd, dat je nu alweer je ongi hebt. Hoop dat het een beetje meevalt en dat het normaal wordt. Of helemaal niet meer natuurlijk.
Hier is alles goed. We wachten nog gewoon af. Ik weet nu precies door die buikpijn wanneer de ongi moet komen of niet natuurlijk. We zien het wel.
Veel liefs, Chantal.
Linkie, begrijpelijk dat je probeert wat afstand te doen van het forum.
Nic, vreemd hoor die ongi van jou :?:
Chantal, wij wonen inmiddels alweer bijna 3 jaar in dit huis, maar boven hadden we nog niks opgeknapt. We zijn hopelijk met schuren en schilderen over 2 weken klaar, want dan komt de vloerbedekking en kan ik eindelijk de babykamer in gaan richten. Ik zag vandaag wel dat we misschien op de overloop nog een tegenvaller konden krijgen met de ondervloer, dus dat wordt spannend deze week als de oude vloerbedekking eruit gaat.
Hier heeft het vandaag al 2 keer flink geregend, maar manlief zat in panningen en daar is het droog gebleven op een paar spikkeltjes na. De tuin en de wei genieten nu het lekker heeft geregend.
hallo dames
nog wachten tot zaterdag
dan weet ik of het deze keer gelukt is.
ja jullie denken vast daar heb je dr weer.
maar het feit is dat ik normaal 1 tot 2 weken van tevoren zo’n zere borsten heb dat ik een sport BH moet dragen om de pijn iets minder te doen lijken,
echter met nu nog 5 dagen tot mijn NOD nog geen pijnlijke borsten?
help!
wel het idee dat er iets rommelt om het zo maar te zeggen in mijn buik. of het is raak.
of ik praat het mijzelf aan.
ach jullie horen het wel
xxx kaatje
Kaatje dat wordt weer spannend, ik zal heeeeeeeel hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en
Welkom: Leuk dat eindelijk de babykamer komt. Spannend om te zien hoe het gaat worden. Hoop dat het meevalt met de gang.
Kaatje: Ik ga heel hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: en
dat het raak is.
Verder ben ik hier nog steeds bezig om alles een plekje te geven in het huis. Vandaag maar eindelijk ie bezig geweest met voorbereidingen om de vloer in de olie te zetten. Had al twee weken na het leggen gemoeten maar we zijn er niet aan toe gekomen, maar vanavond gaat hij eindelijk in de olie.
En voor de rest wachten we gewoon af…
Veel liefs, Chantal.
Hallo, tis een beetje stil hier…Nu ben ik weer online en dan ben ik Remi!!! :roll: :roll: :roll: :oops:
Hoe gaat het met iedereen?
Veel liefs, Chantal.
kaatje en chantal
ik ben druk aan het voor jullie, hopen dat het helpt!
chantal
nog geen last van buikpijn? is een goed teken meid!
Komt iedereen weer een beetje bij nu het warme weer verdwenen is?
ik vind al die regen eerlijk gezegd maar niets, mag nu wel weer wat mooier en warmer worden, 25 graden ofzo.
Morgen wordt het mooier weer.
Verder vind ik dit weer prima, beter dan die hitte, maar inderdaad droog mag het wel worden.
Het wordt weer spannend de komende dagen voor een aantal klussende dames, ik zal nog maar eens gaan
Hoi linkie: heb wel last van mijn buik, maar dat heb ik altijd. Weet het niet. Denk dat het anders voelt maar kan het niet zeker zeggen. Vaak denk ik dat elke keer.
En wat betreft het weer: het mag van mij ook wel warmer worden. Vind dit echt drie keer niks. Tis zelfs zo dat ik van de week al nat op mijn werk ben gekomen :roll: :roll: Eerder had ik altijd de auto maar nu niet meer. Heb gisteren maar eens een regenpak gekocht, maar heb eigenlijk een gruwelijk hekel aan regenpakken :roll: :roll:
Vraagje aan de zwangere dames: Hadden jullie last van je buik op het moment dat je zwanger werdt?
Veel liefs, Chantal.
POE HE
Het regent hier toch ontzettend hard, de straten lijken wel rivieren geworden. Volgens mij hebben we een wolkbreuk.!!!
Chantal, ik had wel last van mijn buik toen ik zwanger bleek te zijn. De buikpijn kwam bij mij door obstipatie. Dat schijnt ook een zwangerschapverschijnsel te zijn, want mijn vriendin had dat had in het begin van de zwangerschap.
Gister waren er bij ons ook flinke regenbui hozen. Het mag van mij wel weer wat droger, maar zo warm als vorige week is ook niet nodig.
En Kaatje… 't is zaterdag vandaag.
Omgi duurde weer een paar dagen, maar niet veel, maar ook niet heel weinig. We wachten het inderdaad allemaal wel af. Toch liever dit dan helemaal niet, want neem toch aan dat ik ook elke keer wel een eisprong heb.
Het weer, gisteren terug van het werk was het echt donders slecht! Jemig wat een regen. Maar thuis is er amper een spat gevallen. Van mij mag het weer warm worden.
Iedereen een prettig weekend
Groetjes
Nic: fijn dat je weer van je ongi af bent. Nu maar weer wachten op de klusperiode.
Kaatje: En weet je al wat meer? Ben erg benieuwd. Ik :thumbup: :thumbup: en
voor je.
Welkom: Oke, nu weet ik dat ook. De last van mijn buik voelt wel iets anders dan normaal. Gisteren in bed voelde het als een golvende beweging in mijn buik, heel vreemd. :think: :think: Weet nog niet wat ik er van moet denken.
Ben sinds gisteren ook nog verkouden aan het worden :? Het is toch zomer???
Veel liefs, Chantal.
Hoi allemaal.
Ik ben ontzettend depri…heb de hele ochtend al in bed gelegen. Ik snap er nu helemaal niks meer van. Mijn lichaam houdt me ontzettend voor de gek.
Heb toch duidelijk op dinsdag last van mijn buik gehad wat wijst op mijn ei. Dus a.s. dinsdag zou dan ook mijn NOD moeten zijn. Maar helaas, gisteren ben ik ongi geworden. Had nog hoop tot aan vanmorgen maar het zijn echt de :evil: :evil: :evil:
hubbie en ik hebben nu afgesproken dat we dit jaar nog proberen en als het dan nog niet wil om dan verdere stappen te gaan ondernemen.
Veel liefs,
van een verdrietige Chantal.
Nou zeg, dat is niet wat ik wilde lezen chantal!!
Balen dat die vervelende :twisted: :twisted: :twisted: weer zijn komen opdagen.
Kaatje en hoe is het bij jou???