De julistoppers van 2005, nog 6!

hallo, nou ik ben nu dus 1 dag overtijd, had gister ongesteld moeten worden! wordt helemaal gek. wel gerommel in mijn buik. ik ga toch pas testen als ik langer overtijd ben. ik ga echt nog niet blij zijn want dan is de teleurstelling alleen maar groter als ik het toch nog wordt. ben wel blij dat jullie allemaal meeduimen voor me! ik hou jullie op de hoogte!

xxxx kaatje

@krabje

:cry: ooo wat erg zeg dat :evil: :twisted: :evil: zijn gekomen…

ik :thumbup: voor jullie dat jullie kindje dit jaar vanzelf nog wilt gaan komen …

en anders :pray: ik dat het volgend jaar met een beetje hulp van de witte jassen wel jullie grote droom gaat uitkomen

dikke diggie knuffel uit t zuiden

@kaatje

meis ik :pray: het voor je

Welkom en Moonfire: Thanks!!! het gaat nu wel weer een beetje, maar ik had gisteren zo’n ontzettende rotdag. Hopen dat het nue wel gaat lukken. Dikke knuf terug!!!

kaatje: Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: voor je. Ik hoop dat jij nummer 13 wordt!!!

Veel liefs, Chantal.

Kaatje spannend !!! :pray: :pray: :pray:

he chantal, balen zeg!

ja hoop ook dat ik nr 13 wordt,

ik ben nu voor de 2e dag overtijd.

maar ga nog niet testen hoor!

ik weet het niet ,

heb wel gerommel in mijn buik

dus hoop nog steeds ff niet.

ik moet heeeeeel veel geduld hebben.

ik :pray: :pray: ook voor jou voor de nieuwe ronde!

ik hou jullie op de hoogte!

xx kaatje

Spannend kaatje!

Krabje: ik heb verdriet met je mee!

ik ga voor jullie allen :thumbup: :thumbup: dat het toch snel, en natuurlijk mag komen. En mocht hulp nodig zijn, dan hoop ik dat het ook snel helpt! Vrienden van mij (2 stellen) zijn net het witte jassen circuit ingestapt. Het ene stel is zeer snel (n1 1 spoeling) zwanger geworden. De andere verlooopt nog wat moeilijker (zij hebben pas 1 afspraak gehad) omdat zij vaginisme heeft en gewone gemeenschap dus niet kan.

Zij zijn beide wel positief over de begeleiding…

Sterkte dames!

marg: Dank je wel…

Kaatje: En…weet je al meer???

blijf duimen draaien voor je!!!

Veel liefs, Chantal.

Kaatje en???

Kaatje… hebben we hard genoeg geduimd?

Chantal wat ontzettend balen, toch blijven hopen hoor.

Hier alles z’n gangetje, geen idee wanneer ik weer aan de beurt ben. Weet dus ook niet wanneer ei sprong is en van de ene kant ben ik daar wel blij om. Merk nu toch aan mezelf dat ik een beetje jaloers ofzo naar andere zwangeren ga kijken en als ik weet wanneer m’n vruchtbare periode is denk ik dat ik misschien wel heel geobserdeerd aan het klussen “moet”. En het liefst doe ik het nog wel zonder het moeten gevoel. Beetje vaag maar snappen jullie.

Allemaal succes en de groetjes

kaatje

wat spannend allemaal zeg!

je moet ons wel op de hoogte houden hoor!!!

chantal

voor jou nog een paar (late) :-* :-* :-* , omdat je je zo ** voelde.

Hoe is het nu met je?

alle emoties weer wat gezakt?

en alle andere meiden, nog leuke nieuwtjes?

ik merk zelf dat het mij wel wat rust geeft nu ik minder op kok kom.

daarnaast probeer ik ook zoveel mogelijk alle gedachtes die met zwanger worden ed te maken hebben, zoveel mogelijk stop te zetten.

ik merk dat ik hierdoor weer een stuk beter in mijn vel zit en weer meer energie heb.

Nic: Ja ik snap het helemaal. Jaloers, ja heb ik ook. Best wel een rot gevoel aangezien ik normaal nooit of bijna nooit jaloers ben. Dus is wel begrijpelijk. En het "moeten’ klussen als je in je ei- periode zit. Komt ook wel bekend voor, je begint steeds meer die druk te voelen dat je graag zwanger wilt worden en dus alle kansen wil benutten. Dus meid, je bent niet de enige!!!

Linkie: Fijn dat je wat meer rust krijgt door afstand te nemen van KOK. Wel begrijpelijk …maarre ook wel jammer. Voel me af en toe een beetje Remi hier… :mrgreen: :mrgreen:

Maar alles heb ik weer op de rij, het besef is wel weer gekomen dat we weer een ronde verder gaan. Dus probeer het wel een beetje los te laten.

Voor de rest gaat hier alles zijn gangetje. Ben op zoek naar een andere baan, dus als iemand nog een vacature weet op een kdv in de buurt van Hengelo (ov) laat het me weten. Heb ook al een oud collega ingeschakeld of ze nog een baan hebben op het kdv waar ik 3 jaar stage heb gelopen. Andere collega legt het nu bij de eigenaresse voor. Dus ben erg benieuwd.

Veel liefs, Chantal.

het duimen draaien heeft niet geholpen helaas (wel heel lief natuurlijk)

gisteren kwamen de :twisted: :evil: :twisted: 4 dagen overtijd geweest. dus baal enorm.

sorrie :cry: xx kaatje

Linkie, fijn dat je het wat los kunt laten, zal niet makkelijk zijn.

Chantal, helaas kom niet uit jouw omgeving. Succes met zoeken.

Kaatje, je maakt het wel heel spannend, ik :pray: :pray: toch zo dat het raak mag zijn. Eindelijk weer een zwangere na al die maanden.

Verder niet veel nieuws, morgen komt de vloerbedekking boven en kunnen we gaan opruimen en eindelijk de babykamer plaatsen. Ik kamp op dit moment flink met mijn bekken, dus rustig aan. Heb mooi nog een dag werken en dan twee weken vakantie.

kaatje

balen…balen… meid

chantal

ik blijf nog wel komen hoor!

ik laat je niet alleen, daarvoor is kok veel te leuk (ondanks dat ik nog steeds niet zwanger ben)

ga lekker zo van mijn weekend genieten en dan hebben we maandag weer een gesprek met onze gynacoloog voor alle uitslagen en een advies voor het vervolg…ben benieuwd maar ben er niet echt mee bezig.

heb er wel een goed gevoel over, laten we hopen dat het ook klopt.

Kaatje: Balen dat het niet gelukt is.

Linkie: Gelukkig dat je nog komt. Heel veel succes maandag, hoop dat je goede uitslagen krijgt. Zal voor je :thumbup: :thumbup:

Welkom: Veel plezier met babykamer plaatsen. Laat je het resultaat nog even zien?

Heeft er iemand ervaringen met ovulatietesten? Ik wil die graag gaan gebruiken. Tips en adviezen zijn welkom.

veel liefs, Chantal.

Hoi,

De ovulatietesten sloegen bij mij niet zo goed aan. Maar achteraf blijkt dat ik gewoon te laat was met testen.

Als ik die krampen had van de ovulatie, dacht ik nog op tijd te zijn. Dit bleek niet zo te zijn. Die ene keer dat wij sex hadden een paar dagen vóór die krampen (en niet tijdens die kramen), was ik zwanger. Het temperaturen heeft mij wat dat betreft meer inzicht gegeven in het verloop van de cyclus.

Wellicht zijn er meer mensen die er ervaring mee hebben, en dan op de positieve manier. Ik denk dat ze zeker goed kunnen aangeven wanneer het je vruchtbaarste periode is!

Succes ermee!

Marg

Kaatje balen zeg, ik zie nu pas dat ik twee minuten na jou heb gepost. Had het niet gezien :?

Als de babykamer af is laat ik hem wel even zien.

Marg: welke testen heb je gebruikt?

Welkom: Is goed, ben benieuwd.

Liefs, Chantal.

Nala, gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!!! :dance: :dance:

Nala van harte gefeliciteerd met je dochter Ninthe!!!