He een nieuw deeltje, leuk!! Nu inderdaad hopen dat er eens wat zwangeren bij komen.
Een vriendin van mij is trouwens met IVI of IVF (twijfel :shifty: ) zwanger van een tweeling meteen de eerste ronde, zij is ook in oktober uitgeteld en krijgen een jongen en een meisje. Dus er is goede hoop
Net lekker zitten smullen van een warme appelflap :dance:
ga er van uit dat me cyclus net als de vorige 44 dagen is zo niet en bij een negatieve zwangerschapstest ga ik naar de huisarts om te vragen wat me mankeert tempen en ovulatietesten lijkt me best veel werk ga eerst de HA om advies vragen.
Ik had de thermometer naast mijn bed liggen en zodra ikw akker was temperatuurde ik. Dat is in 2 minuten gedaan, dus viel alles mee. Je hebt van die lijsten (op http://www.babybrabbel.nl bijvoorbeeld) die je kunt downloaden en kunt invullen.
Wanneer je temperatuur omhoog gaat dan is je ovulatie geweest. Je bent dan eigenlijk te laat. MAAR, doordat je allerlei tekenen opschrijft zoals ook hoofdpijn, slijmproductie etc. etc. zal je doorkrijgen wat de andere signalen van je lichaam zijn als je ovulatie eraan komt. Het duurt even voordat je er inzicht in krijgt. (Natuurlijk heeft weer niet iedereen signalen).
Ik had ook een onregelmatige cyclus en was erg blij te weten dat ik bijvoorbeeld te laat was of dat de ovulatie nog moest komen. Je hebt toch een soort richtlijn. Mijn hubbie ging toen naar het buitenland, precies in mijn ovulatietijd. Ik heb door getemperatuurd en zowaar bleef mijn temp. laag. Ik ben naar hubbie toegevlogen en het laatste stuk in de vrachtwagen meegereden. Uiteraard even getest hoe zo een vrachtwagenbed het doet :inlove: en nogmaals op de boot-oversteek. Ik had daar niet getemperatuurd en na afloop ook niet meer. Ik ben zwanger geraakt met een van die 2 keer. Had ik niet getemperatuurd, hadden we het misschien niet eens gedaan in de vrachtwagen… Maarja de dagen telde en dan doe je alles :oops: :inlove:
ja hallo, lief dat jullie aan me denken ben een tijdje niet geweest, heb een begrafenis gehad dus was even niet hier, ben ondertussen weer ongesteld geworden, had weer een cyclus van 24 dagen ipv 28 dus daar hou ik het nu maar op, mijn nieuwe nod staat nu op 16 juni. volgende maand maar tempraturen denk ik want ik wordt helemaal gek. maar door die begrafenis en zo heb ik geen tijd gehad om er echt bij stil te staan dat het weer niet gelukt was dus we zijn nu volop bezeg voor een nieuwe ronde. hopenlijk deze ronde goed nieuws van mij! wordt aan gewerkt
Ik kreeg pas echt duidelijk inzicht in mijn slijmproductie toen ik ook ging temperaturen. Mijn slijm kwam altijd wat laat. Temperatuur was al omhoog ent oen kwam het slijm pas. (Misschien zit het slijm dan wel al van binnen om zijn werk te doen en merk je daar nog niks van).
Mijn afscheiding is zeker anders geworden met het zwanger zijn!
Met mij gaat allles wel okee…Moet af en toe wel een stapje terug doen. Hang ik weer rond 18.30 uur op de bank en gaat om 20.30 uur echt het licht bij me uit…Als ik minder rustig aan doe, geeft mn lichaam vanzelf wel signalen dat ik het rustiger aan moet doen.
Verder kickt de kleine al behoorlijk. Heb een echte profvoetballer in mn buik. Hij/zij zal zo mee kunnen doen met het WK… Weten we zeker dat we scoren. hahaha.
Vanmiddag een herexamen Assurantie B-MKb. Daarna neem ik lekker alle tijd voor mezelf. Iedereen kan de pot op…
Maar volgende week komen de meubeltjes voor het kamertje lekker binnen. Kan ik lekker gaan mutsen in het kamertje… We hebben een nijntje kamer in gedachten. Behang zit al op de muren. Leuk Hoor!!
Ik voel mij prima, op wat stijfheid in de heupen na. Dus ook rustig aan doen! Ook een stukje rennen is niet meer gewenst!
Gisteren bij de VK geweest en het bleek dat het urineteststaafje wat uitsloeg. Dus bloed geprikt in de vinger en testen op diabetes. Ik zit net op het randje… Zucht! Over 3 weken een eerdere controle om te testen of er verandering is en zo nee, dan gaan ze kijken hoe en wat.
Erg vervelend. Mijn hubbie geloofd niet dat ik er last van heb en dat het gewoon een toevalligheid is. (Aangezien maar 1 of 2 % van de zwangere vrouwen dit krijgt denkt hij niet dat ik er last van heb! de optimist!)
Mijn baarmoeder zit op een hoogte va 28 wk terwijl dit al 31 moest zijn, krijg volgende weeek een groei echo om te zien hoe het met het kindje is en of dat wel goed groeit.
Ik vindt het allemaal erg spannend en hoop dat alles goed is.