Hallo dames,
ik zie dat jullie zwangeren al mooi opschieten. Gaaf hoor.
Hier is het weer niet gelukt, maar dit heeft een oorzaak. :oops: :oops: :oops: Manlief is namelijk net in de tijd dat we moesten klussen in een verfkrabber gestaan :oops: :oops: Dus hechtingen en op krukken lopen. Hij heeft daar behoorlijk veel last van gehad. Fijn hoor zo’n nieuw huis!!!
Vandaag heb ik een sollicitatie gesprek gehad, voor leidster op een baby groep. Is een interne vacature, dus ik en twee collega’s zijn in de race voor die baan. Dus als jullie voor me willen :thumbup: :thumbup: zou dat fijn zijn.
Op dit moment hebben we nog steeds geen internet maar als het goed is regelen we dat dit weekend, dus het duurt niet lang meer. En dan kom ik jullie weer veel lastig vallen!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Veel liefs, Chantal.
Chantal jammer, maar gezien het ongelukje van je man wel begrijpelijk.
Hoe was je gesprek giseren, goed verlopen en al wat meer van gehoord?
Nala hopelijk valt het allemaal mee. Mijn dierenarts is nu 36 weken zwanger en daar hebben ze ook rond de 30 weken hetzelfde geconstateerd. Die heeft toen ook een groeiecho gehad en wat bleek de kleine lach gewoon ontzettend diep en was er gelukkig niks aan de hand. Ik zal in elk geval voor je duimen dat het ook bij jou het geval mag zijn. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
@Chantal…
jammer meid, maar destemeer om naar uit te kijken als je hubbie je weer lekker kan pakken
http://www.kindjeopkomstforum.nl/files/23w2d_107.jpg
dit is de buikfoto van vorig weekend…
hoi meiden
ik breek even in
ik zie dat er flink wat meiden nog aan het klussen zijn
zet hem op en er niet te veel mee bezig zijn dan komt het van zelf allemaal wel
hier gaat het ook allemaal goed
de kleine doet het ook heel goed
hij weegt nu 3800 gram is op tijd van 1 week 150 gram bijgekomen
ik zag dat jullie het in het vorige deel hadden over bijkomen tijdens de zwangerschap daar moeten jullie niet mee bezig zijn
de ene komt veel bij en een ander komt niets bij
ik zelf ben intotaal 20 kilo bijgekomen in de hele zwangerschap
maar je zag het niet ik had een grote buik en droeg mijn buik naar voren
toen ik bevallen was ben ik op de weegschaal gaan staan om te kijken hoeveel ik was afgevallen en bij mij was er meteen 12 kilo vanaf
nu moet ik nog die 8 verliezen maar dat komt wel
je doet negen maanden ontzwangeren en dan raak je dat wel allemaal kwijt
rare afscheiding kan zijn dat je zwanger bent maar kan ook met de innesteling te maken hebben maar ook dat je op dat moment vruchtbaar bent
ik zelf heb de hele zwangerschap veel en rare afscheiding gehad
en voor dat ik zwanger was had ik ook wel last maar niet zoveel
gewoon afwachten ook al ben je zo lang bezig met zwanger te worden
het komt wel
meiden ik ga er weer vandoor
klussers zet hem op
zwangere veel succes met de laaste weken
groetjes poemmelke
trotse mama van devano
devano is nu 17 dagen oud
heb er ff een foto bijgevoegd
Jeetje wat een buik he, ik denk dat ik dat ook wel ga halen, als ik zie hoe hardhet nu al gaat. Ik draag ook naar voren.
De kleine heeft vanmorgen besloten maar weer gewoon de wekker te zijn en maar meteen wat hoger te gaan trappen en met meer kracht. Nou daar had ik geen problemen mee.
Het wordt weer eens een hittegolf, ik vond de temperatuur van gisteren al meer dan goed.
Goeiemorgen,
Baal baal baal weer een setje vrienden wat met het vrolijke nieuws aan kwam een kindje te verwachten.
Lijkt wel of iedereen om me heen zwanger wordt behalve ik .
Nou ja ik gun het ze wel hoor maar het is wel frustrend.
Verder van mijn kant niet zo veel nieuws heb nog steeds een beetje afschijding afentoe en nog geen :evil: :evil: in zicht dus we blijven
nou ik ga lekker genieten van een mooie dag met veel zon.
Groetjes Mowie.
Mowie het kan inderdaad frusterend zijn als vrienden van je vertellen dat ze zwanger zijn en jij nog niet, terwijl je misschien ook al langer bezig bent. IK zal voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: dat het nu wel raak mag zijn.
Mowie:
Vervelend zulk nieuws om je heen. Ik kan dat dubbele gevoel erg goed plaatsen. Ik had dat ook toen ik nog niet zwanger was, en nu ik zwanger ben, heb ik een soort schuld gevoel tegen over anderen die ik het zo graag gun. Ik weet van een aantal vrienden van mij dat het niet echt opschiet. (Eentje heeft vaginisme waardoor bevruchting moeilijk is. Zij zijn nog geen jaar bezig) (een ander stel heeft de ene miskraam na de ander. Ze zijn al lang bezig)
–> verfkrabbers blijven gevaarlijk dingen! Opletten hoor!!!
Hoi.
Bedankt voor de lieve woorden.
Vraagje moet nog 1 dag voor me waarschijnlijk weet niet precies wanneer NOD als ik van de week nu niet ongie wordt wanneer zouden jullie testen :?:
Ben een beetje bang dat het niet raak is heb niet het gevoel zwanger te zijn.
Heb wel met mezelf afgesproken nu echt een keertje naar de HA te gaan mocht het zo zijn dat het niet zo is.
Moet natuurlijk ook naar de HA als het wel zo is
Nou ik ga gauw wat doen in huis voor dat het te warm wordt.
Groetjes Mowie
Hoi,
Heb alles nog eens nagekeken en gerekent de 1 na laatste cyclus was 58 dagen en de laatste was 47 dagen.
Dus gemiddels 52 dagen banner staat op 44 dagen dus ik denk dat ik wacht tot ik een dag of 10 overtijd ben en als ik dan negatief test ga ik meteen naar de huisarts ben het nu zat :x
Heb zelfs me moeder in vertrouwen genomen wat niet de bedoeling was, maar het lucht wel op eventjes alles vertellen en even lekker uit te huilen
Nou ik ga nog even lekker de tuin in genieten van het mooie weer :dance: morgen weer werken BLEH.
Groetjes Mowie
@mowie
ik :thumbup: voor je dat het eindleijk zover voor jullie mag zijn…
en uiteraard ook voorde andere dames…
@poemmelke
wat een lekkertje zeg !!!
verder gaat t bij mij wel goed…
heb de laatste dagen veel last van de warmte en de hooikoorts, gisteren was t zelf zo erg met de warmte dat ik niets meer kon doen :?
maar gelukkig vandaag gaat t alweer een stukje beter,
ik verheug me op de 5 graden afkoeling, das voor mij en mn spruit iets beter uit te houden
hallo meiden
hier ben ik ook weer eens, ben een super lang weekend weggeweest omdat vrienden trouwden!
geweldige dagen gehad, super met dit mooie weer!
hoewel het nu wel erg warm is, heb medelijden met de zwangeren onder ons, hopelijk houden jullie niet te veel vocht vast?! :think:
moonfire,puk,welkom
fijn dat het bij jullie allemaal nog zo voorspoedig loopt, houe zo!!
marg
spannend zeg, hopelijk is de volgende keer de bloedtest weer goed en heb je geen last van diabetes!
ik zal voor je :thumbup:
krabje
al wat gehoord van je sollicitatie gesprek?
ik hoop voor je dat je het geworden bent!
vervelend manlief op krukken en dus ook weer ongi
poemmelke
weer een schattige foto van devano! :-*
mowie
voor jou zijn echt de ‘wachtdagen’ weer aangebroken, blijft ws nog wel 10 dagen in spanning zitten.
ik hoop voor je dat het het wachten waard is
Met mij gaat het verder wel goed eigenlijk.
uitslag van het zaadonderzoek was super goed!
mannetje helemaal trots natuurlijk
ben sinds deze maand begonnen met ovulatie testen maar in t begin zat ik er wat mee te klooien dus ik denk dat ik alsnog mijn eisprong gemist heb (qua testen dan) want heb tot nu toe nog geen positieve test gehad en ben al op dag 20 van mijn cyclus.
hoe ging dat bij jullie met die ovu-testen en van welk merk hadden jullie die?
@linkie wrote:
Met mij gaat het verder wel goed eigenlijk.
uitslag van het zaadonderzoek was super goed!
mannetje helemaal trots natuurlijk
ben sinds deze maand begonnen met ovulatie testen maar in t begin zat ik er wat mee te klooien dus ik denk dat ik alsnog mijn eisprong gemist heb (qua testen dan) want heb tot nu toe nog geen positieve test gehad en ben al op dag 20 van mijn cyclus.
hoe ging dat bij jullie met die ovu-testen en van welk merk hadden jullie die?
Wat fijn dat het zaadonderzoek goed was! Wat is de volgende stap??
Ik vond die ovulatietesten vreselijk. Ze zijn bij mij nooit uitgeslagen. De temperatuurmethode gaf mij meer inzicht. Ik was denk ik net elke keer te laat met die ovu-testen. (Ik had ze van Clearblue)
Hier ook alles goed.
Vandaag een groei-echo gehad omdat ze dachten dat mij kindje niet goed groeide, maar gelukkig was alls okay en krijg ik een gemiddeld kind.
:-* Nala
nala
wat heerlijk om te horen dat alles goed gaat met je kindje!
was toch wel even spannend, kun je nu weer verder genieten!
marg
volgende stap is, het maken van een baarmoederfoto, waarbij ze een vloeistof bij mij inspuiten zodat ze kunnen kijken of alles goed toegankelijk is.
dit onderzoek moet tussen de 6e en 10e dag van je cyclus plaats vinden dus kan pas de volgende cyclus.
ik moet dan op de eerste dag van mijn cyclus naar het ziekenhuis bellen voor een afspraak…brrrr
Linkie:
Dat klinkt inderdaad maar Brrrrr…
maar ook wel heel goed. Kunnen ze denk ik veel op zien!
Succes ermee, ik hoop dat…
dat ze niks vinden: want het is vervelend dat het niet wil
dat ze wel wat vinden: want dan kunnen ze dat misschien oplossen en kan je wel zwanger worden.
Dus bij deze hoop ik dat eruit komt wat jij wilt!
Marg
Marg
thanks voor je lieve woorden!!!
ben er zelf ook nog niet overuit wat ik liever wil, dus ik kijk gewoon wel wat eruit komt.
heb gelezen dat je na zo’n baarmoederfoto zowiezo iets meer kans hebt om zwanger te raken omdat dan alles meteen is doorgespoeld…dus wie weet…
wanneer moet jij weer voor een bloedtest?
ben je er erg mee bezig? zie je er tegen op?
Helaas helaas helaas kon me niet langer beheersen heb testje gedaan is negatief .
Wordt zo langzamerhand gek vanmezelf :wall: ga maandag eerst de HA bellen.
Soms denk ik wel eens het is niet eerlijk iedereen om me heen wordt maar zwanger of heeft een baby gekregen en ik ik wacht maar af nou genoeg er mee ik ga nu echt naar de HA ook al durf ik dat nooit zo goed kinderwens is toch groter dan angst.
Nou jullie zijn weer op de hoogte laat van de week wel weten wat HA zei.
Groetjes Mowie
mowie
succes meid!!!
wie weet kan de HA je verder helpen en ben je binnen de kortste keren WEL zwanger!
iedere maand die onzekerheid is ook slopend, maar ik herken je gevoel wel hoor!
hallo, hier is het weer niet gelukt, wel weet ik nu echt zeker dat mijn cyclus niet 28 maar 24 of 25 dagen is! ik ga volgende week op vakantie ben dan vruchtbaar dus mischien als we allebei ontspannen zijn dat het wel lukt. anders ga ik als ik terug kom maar temperaturen dat 3 maandjes en mocht het dan nog niet gelukt zijn maar eens naar de huisarts. maar eerst vakantie!! heerlijk. ik hou jullie op de hoogte
xxx kaatje