De julistoppers van 2005, nog 6!

welkom

fijn dat het allemaal zo goed gaat!

ik bedoelde dan ook niet perse het warme weer maar gewoon de zwangerschap op zich, want die vordert steeds verder bij iedereen en wat puk ook schrijft soms wegen de laatste loodjes erg zwaar.

maar gelukkig heb jij daar nog geen last van, laten we hopen dat dat zo blijft!

en dat de BI ook te behappen blijft.

puk

vervelend om te lezen dat het nu allemaal niet zo lekker gaat, nog even volhouden!

voor mij is het weer spannend deze ‘wachtdagen’, tot nu toe nog geen enkel teken wat erop wijst dat ik ongi ga worden dus ik heb goede hoop

zullen jullie voor me :pray: & :thumbup: ???

Linkie ik :pray: :thumbup: dat jij de volgende mag zijn

Puk succes met de laatste loodjes :thumbup: volhouden he

Welkom helemaal gelijk wat de warmte beteft kan er zelf erg slecht tegen gelukkig werk in een supermarkt is lekker koel maar zoals vandaag als ik vrij ben heb ik het ook slecht hoor en ik ben niet eens zwanger hopen bij de volgende hittegolf van wel.

Nou groetjes aan iedereen,

Kus Mowie

P.S. Banner klopt niet helemaal meer maar laat hem wel staan kan ik zelf de tel een beetje bij houden

Puk succes met de laatste loodjes :thumbup: :thumbup:

Linkie ik ga heel erg hard voor je :thumbup: en :pray:

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Ik hoop toch zo dat het mag helpen.

Ja! die warmte is voor een ‘‘gewoon’’ mens al niet te doen laat staan voor een zwangere vrouw nee! een paar graden minder zal niet verkeerd zijn.

Van vocht heb ik gelukkig nog geen last.

Dames het duimen voor jullie gaat mij nu niet zo goed af heb erg strammen vingers, maar er wordt wel aan jullie gedacht :smiley:

Liefs Nala

thanks meiden, maar helaas het mocht niet baten, vandaag patsboem ongi geworden :frowning: :frowning: :frowning:

dus een van de andere meiden zal nu welkom moeten gaan opvolgen als de volgende zwangere!

He balen Linkie, heb nog zo geduimd. Ik hoop echt dat iemand me gaat opvolgen hoor!! Het wachten heeft nu wel lang genoeg geduurd.

Hoi hoi allemaal, helepoos niet geweest, vakantie enzo.

Gefeliciteerd met die mooie meid!!!

Hier zijn ook wat ontwikkelingen, maar het wordt er niet duidelijker op…

Goed eerst niet ongesteld toen die pillen gekregen, daarna zoals voorspeld gelijk ongi. Vervolgens 1,5 week te vroeg een heel ietsie-pietsie, wist eigenlijk niet of ik nou wel of niet echt ongesteld was. Maar goed, precies 4 weken na het ietsie-pietsie moment was het bingo. (Op de terugweg van vakantie op het vliegveld bij vertrek, natuurlijk niet aan gedacht dat ik wel eens kon worden dus slechts 1 tampon bij me voor een reis van 26 uur!!!, dacht dat er meer ergens in m’n rugzak zouden zitten maar niet dus :roll: , ach maar ben zonder "vlekken"thuis gekomen hahahaha) Oké helemaal gelukkig dus want dan zou ik dus een cyclus hebben van exacto mento 28 dagen. Daar teken je voor. Maar deze week (een week te vroeg) is het weer een klein beetje, paar dagen, maar je merkt het echt nauwelijks, dus nu was het een cyclus van 20 dagen.

Maar ben allang blij dat “m’n eieren eindelijk springen”.

Dus wat dat betreft positief.

Meiden, voor de zwangeren allemaal veel sterkte met de warmte, en voor de niet zwangere ook succes met deze warmte :stuck_out_tongue:

Groetjes

Nic, een leuke vakantie gehad.

Leuk dat je weer van je laat horen. Ik hoop dat je cycles goed op gang mag blijven en snel een banner zwanger bij je kunnen aantreffen. Maar goed de eerste stap is natuurlijk al een positief teken.

cynthia hartelijk gefeliciteerd met je dochtertje

echt een hele mooie meid

echt super

vindt het echt geweldig voor je dat alles buiten de keizersnede alles goed gaat en is gegaan

meiden die nu nog de laaste loodjes hebben heel veel sterkte met alles

en zodra je het kleintje in je armen hebt ben je alles vergeten

met devano gaat het ook heel goed

hij is 2 maanden nu

hoe veel hij nu weegt is nog niet bekend en ook niet hoe lang hij is

moet 7 aug naar het cb en dan laat ik even een berichtje achter

nu laat ik ff een foto van hem achter

meiden die nog aan het klussen zijn is niet vervelend bedoelt deze foto

maar ik wens jullie nog heel veel succes en bij jullie komt het ook wel

duim voor jullie :thumbup: :thumbup: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**: :thumbup: :thumbup:

groetjes poemmelke

hoi hoi

ik dacht meld me ook nog eens hier :oops: :shock: :oops:

sorry dat t alweer zolang duurde ,

maar de laatste tijd heb ik weinig puf om alles bij te houden op het KOK!!

en dan ook nog eens overal te schrijven… :oops: :shock: :oops:

maar toch denk ik veel aan jullie, vooral diegene waarvan de droom na 1 jaar stoppen nog steeds niet in vervulling is gegaan…

ik hoop :pray: nog steeds dat 2006 echt het jaar gaat worden van een verwezenlijking…

heel veel liefs…

Maja

Hallo,

Ik ben weer terug van vakantie.

Goh, wat jammer, geen zwangere erbij :cry:

Kom op dames… Misschien dat het een vruchtbare zomer mag worden voor jullie!

Chyntia: gefeliciteerd, ik ga snel even je website bekijken.

Enne, er zijn meerdere hier die niet lang meer hoeven (o.a. Nala: succes meid!)

Hier verder alles goed.

Marga

poemekke wat een dotje zeg en al veel haar! met krullen zo te zien.

Echt een liefie hoor.

:inlove: Gr Nala

Hee Nala,

Al een beetje zenuwachtig?? Nog maar heel even voor jou, begrijp ik…

Ik heb vannacht echt waardeloos geslapen. De laatste paar weekjes heb ik echt overal klachtjes… vannacht dus maagzuur dat steeds omhoog borrelde. Nou… dan slaap je echt lekker!!! :? :? :?

En wat last van de hormonen de laatste tijd. Manlief heeft er ook wel eens last van dus het wil nog wel eens botsen…

Maar we doen het voor het goede doel… even volhouden dus maar!!

Puk

Hoi Puk nog 8 dagen he!!! heb geen last van zenuwen, ben wel zeer benieuwd wanneer er iets gaat gebeuren. :think:

Hoe is het verder? last van de warmte???

:-* Nala

Nala het wordt spannend voor je, ik hoop dat de kleine meteen gaat komen als de temperatuur buiten ook wat aangenamer zijn, ligt wat lekkerder in het kraambed, alvast heel veel succes!!

Puk ook voor jou schiet het alweer erg op. Succes met de laatste loodjes.

Dank jullie wel allemaal!

Ja, het gaat aardig vlotten. Vandaag naar de verloskundige geweest en kindje ligt al goed met het hoofdje naar beneden… Bloeddruk etc is ook goed dus we hebben eigenlijk weinig te klagen.

Alleen die hormonen… vreselijk… zit 's avonds om niets te janken… We moeten het er maar mee doen… Maar goed… volgens de wijze woorden van een vriend van ons…“Het kan ook niet anders dat die hormonen zo gaan werken nu, het lichaam is zich natuurlijk aan het voorbereiden voor de bevalling, dus dat wil wel allemaal…” Tsja… en een goede vriend spreek je natuurlijk niet tegen…

Puk

o wat zou ik graag de volgende zwangere willen zijn. het wil maar niet lukken. vanaf deze periode ben ik aan het temptaturen geslagen. al wordt ik er niet veel wijzer van. op dag 12 had ik wel een stijging van 0.4 c. maar daarna leek het weer de oude temperatuur te zijn. nou moet ik wel zeggen dat ik da laatste weken niet of heel slecht heb geslagen dus erg betrouwbaar is dat temperaturen ook niet dan zeggen ze. ik moet nog 11 dagen tot mijn nod. wie weet. trouwens als ik na een jaar (nu dus) naar de dokter ga wat kan ik dan verwachten dat hij zegt. moet ik eerst een paar maanden mijn tempratuur opnemen of gaat hij me meteen al doorverwijzen?? nooit gedacht dat het echt nodig zou zijn. maar mijn droom op een spontane zwangerschap valt onderhand in duigen. en om me heen…iedereen wordt zwanger nou weten de meeste niet dat ik bezig ben zeg maar dus krijg niet elke maand die vraag. dat scheel wel denk ik. ach de tijd zal het leren. zo dat heb ik even van me af geschreven…sorrie :? xxx kaatje

Kaatje, het is wat met dat temperaturen. Hopelijk slaap je de komende week weer wat beter.

Tja wat de huisarts gaat zeggen als je er heen gaat, weet ik niet, want dat is per huisarts weer anders. Ik zou als ik nu nog niet zwanger was, doorgestuurd zijn naar het zkh, ookal waren er geen medische aanwijzigingen voor, tenminste dat heeft hij me verteld toen ik 5 maanden bezig was.

Hallo dames,

ben al weer een week terug van een heerlijke vakantie. We hebben echt genoten en maandag weer aan het werk.

Maar het belangrijkste voor nu is even: Ik ben weer online :dance: :dance: :dance: :dance:

Dus ik ga jullie flink lastig vallen met mijn gezeur en mijn vragen. :mrgreen:

Nee Grapje, vanaf vandaag eindelijk weer telefoon en internet. Wel lekkker want het bellen met de mobiele heeft mij aardig wat beltegoed gekost.

Ga nu even verder het forum lezen maar ben snel weer terug!!!

Veel liefs, Chantal.

Krabje, dus lekker uitgerust van de vakantie, zoals ik in je banner zie was jullie klusperiode precies in jullie vakantie, dus wie weet, ik zal maar weer wat :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: