Hoi Allemaal, hier is alles goed. Morgen gaan we naar Egypte!!!
Als we terug zijn hebben we internet, er was iets mis gegaan met onze aanvraag dus we moetsen langer wachten.
De :evil: :evil: :evil: ijn bij mij ook weer gearriveerd dus we gaan naar ronde 11.
Maar verder heb ik geen nieuws.
Voor iedereen die op vakantie gaat, veel plezier.
En voor iedereen die bijna uitgeteld is, succes met de laatste loodjes :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Veel liefs, Chantal.
chantal
Heel veel plezier in Egypte, daar maar even lekker alles achter je laten!
shit dat de :evil: er alweer waren, je had natuurlijk gehoopt met z’n 3tjes op vakantie te gaan!
dikke :-*
Chantal, ik ben waarschijnlijk te laat met mijn reactie maar probeer het toch nog een. Een hele fijne vakantie gewenst en hopelijk ontspannen weer thuis, misschien dat door deze vakantie het wel mag lukken. :thumbup:
Verder hier geen nieuws alleen dat ik best last heb van BI.
balen welkom, dat je last hebt van bekken instabiliteit.
erg of valt t mee?
luister in ieder geval goed naar je lichaam he?!
Linkie het valt wel mee met de BI als ik maar niet of nauwelijks til en lekker in beweging blijf. Op het werk doe ik heel veel zittend werk en dat merk ik einde van de dag vaak wel.
Het wordt voor jou ook weer best spannend. Ik vind het best moeilijk hier steeds te lezen dat er niemand na mij zwanger is geworden als ik zie dat ik alweer 27 weken zwanger ben.
Ik ga gewoon nog een hoop hormonen strooien, moet toch een keer helpen.
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Hallo dames,
hier even een berichtje uit het zonnige en warme Egypte!!!
Het is hier heel erg leuk maar vooral ook erg warm. we genieten volop van deze vakantie.
Liefs, Chantal.
chantal
veel plezier nog in egypte, leuk dat je even aan ons denkt!
welkom
gelukkig kun je de BI wat onder controle houden, hopelijk wordt het niet erger naarmate de zwangerschap vordert.
krijg je ook fysiotherapie oid hiervoor?
ik heb ook verhoogde kans op BI tijdens een zwangerschap, de fysiotherapeut heeft mij toenertijd (een aantal jaren geleden) geadviseerd meteen met fysiotherapie te beginnen wanneer ik zwanger mocht raken.
ik hoop dat ik de volgende zwangere ben na jou!
het is hier al heel lang rustig op dat gebied, helaas.
Hallo allemaal,
Sorry tijdje niet geweest computer was stuk ben nog niet bij de HA geweest druk druk druk.Is eigenlijk geen excuus maarja we hebben ook besloten geen haast te maken we wachten gewoon af en we zien wel.
Mannetje wil nieuwe baan en we willen met de tijd ook een ander huis hebben wel een paar leuke gezien maar ja eerst deze verkopen.
Ben wel begonnen met monnikspeper wie helpt het verder hier geen :evil: te zien en testen zijn ook negatief.
Balen welkom van die BI maar ja als je kindje er eenmaal is ben je zo alles weer vergeten schijnt het.
Linkie laten we samen hopen de volgende te zijn wie weet.
Groetje Mowie
Ha dames,
ik hou het even heel erg kort, maar wilde toch even melden dat ik vrijdag bevallen ben van een prachtige dochter met de naam Juul. Ze is met een spoedkeizersnee geboren, maar alles gaat tiptop. We zijn zelfs al weer thuis.
Als julli emeer willen weten, dan kun je dat lezen onder de wwwknop. Ik wil hier niet te confronterend zijn met foto’s enzo… (domdomdom, ik zie net dat er een foto in mijn avatar staat! :doh:)
Maar ik ben hevig verliefd! :inlove:
Later kom ik weer wat vaker, als ik een beetje beter kan zitten!
Prettige vakantie voor de vakantiegangers en succes voor de nog-niet-zwangeren. Er wordt hier nog steeds heel hard geduimd!
Cynthia Gefeliciteerd!!!
Prachtige dochter en een prachtige naam!
fijn dat alles goed gaat.
Ik heb geen problemen met foto’s hoor maar spreek daarbij natuurlijk alleen voor mezelf.
mowie
fijn dat je wat rust hebt gevonden op het gebied van zwanger worden, hopelijk is het snel zover!
Wat is het hier rustig wel leuk te lezen dat Cynthia een dochter heeft en dat alles goed met ze gaat.
Ik heb er maar een pb gestuurd.
Meiden genieten jullie een beetje van vakantie en het mooie weer??
Liefs Nala
Cynthia Gefeliciteerd :dance: geniet er van
Groetjes Mowie
Cynthia gefeliciteerd met je gezonde dochter!! :inlove:
Mowie balen van je cycles.
Hoi allemaal. nog een paar dagen dan ben ik terug.
cynthia: Gefeliciteerd met je dochter!!! Leuke naam. Hoop dat alles goed gaat met jullie.
Als het goed is hebben we eind van de week internet, dus dan uitgebreid verslag van alles.
Veel liefs, Chantal.
Chantal ben erg benieuwd hoe het is geweest.
Welkom: Tis hier erg leuk, erg warm maar wel uit te houden. ook dolfijnen gezien en veel mooie vissen en koralen.
Egypte is wel een aanrader.
Dat klinkt echt super Chantal, wie weet ooit als de kids oud genoeg zijn dat we ook maar eens moesten gaan kijken. Geniet er nog maar lekker van.
chantal
Heerlijk zeg zo’n vakantie!
dolfijnen…super zeg!
ik hoop dat je vanaf einde deze week weer lekker vaak komt kletsen, we hebben je gemist!
kan iedereen nog een beetje z’n draai vinden met het mooie weer?
en hoe is het met alle zwangeren, wordt het zo onderhand ook zwaarder of valt het allemaal nog mee?
Het warme weer begint zijn tol te eisen, maar gelukkig is het op het werk lekker koel en dus alleen in de avond wat moeite. Ondanks de warmte vannacht goed geslapen al was het wel wat aan de korte kant.
Maar ik denk dat niet alleen de zwangere moeite met de warmte hebben of krijgen.
Hee meiden,
Nou de warmte begint hier zeker wel zn tol te eisen. Het is al 27 graden alleen al in de huiskamer. Alles potdicht afgesloten maar het helpt allemaal weinig. Verder begin ik dikke handen en voeten te krijgen en hebben zowel hubbie als ik nogal last van de hormonen. Dat botst soms nogal flink en dan moeten we ieder even de eigen weg gaan…!
De laatste loodjes wegen dus erg zwaar!
Liefs,
Puk