Meiden,
ik heb besloten om helemaal op dit forum te stoppen. Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat de discussie over het meekletsen van de zwangere dames mijn schuld is.
Ik heb toen alleen aangegeven dat ik erge problemen had met de echofoto, omdat het me pijn deed. Absoluut niet uit jaloezie! De daaropvolgende discussie is ontstaan uit een vraag van Jentel. Ik heb nu een beetje het gevoel dat ik alleen sta in mijn mening en dat er daarom zoveel mensen afhaken. Dat is absoluut nooit mijn bedoeling geweest! Daarom ga ik weg. Ik voel me hier niet meer prettig en dat wil ik niet.
Heel veel succes aan iedereen met zwanger worden en met zwanger zijn.
Toedeloe!
Cynthia: Ik zou het heel erg jammer vinden als je weggaat! Ik deel je mening en dat heb ik ook meteen gezegd. De reden dat ik minder op het forum ben is gewoon dat ik geen zin heb in discussies zoals toen met Puk (niet die van Jentel) dat we haar adviseerde eens naar de huisarts te gaan en dat ze dat verkeerd opving. Dat is het risico van typen ipv kletsen. Verder probeer ik gewoon minder hier te zijn omdat ik niet geobsedeerd wil zijn door het zwanger worden, maar ik lees wel gewoon mee. Ik hoop echt dat je blijft!
He Cynthia, ik zou het ook erg jammer vinden dat je gaat.
Lijkt mij niet helemaal de bedoeling.
Maar het is jou keus. Weet dat je hier van harte welkom bent!!!
Dit geldt natuurlijk ook voor jentel!!!
Veel liefs, Chantal.
Ja, jammer Cynthia als je weggaat!!
Ik kan het me wel voorstellen hoor als het je teveel bezig houdt…
Je bent hier altijd welkom hoor!!! :-* (ik vind je nog steeds leuk, net als alle anderen… :oops: )
Ik hoop voor je dat je snel zwanger zal zijn en hopelijk kom je nog eens langs!
En Garfield? Heb je al nieuws voor ons?
Hoe is het verders met iedereen?
Krabje: heb jij nou ook dat als je zo met huizen bezig bent, dat je minder bezig bent met zwanger worden enzo?
Lieve Cynthia,
Ga aub niet weg ik kan je echt niet missen hier.
Omdat wij het zelfde hebben meegemaakt heb ik erg veel steun van je, en sta ook achter je reactie op de discussie.
Ik zal het echt erg jammer vinden als je hier door weg zal blijven.
Het is natuurlijk jouw keuze en die wil ik accepteren, maar probeer je toch nog even op andere gedachten te brengen
Ik zal je missen.
Veel Liefs Nala
Hee meiden,
Hier ben ik weer! Heb alles een beetje op mij in laten werken…
Zorro, heb me nooit echt beledigd gevoeld met die discussie van vorige week??? Of was het al twee weekjes geleden. Wist heus wel dat jullie het goed bedoelde… Misschien dat de timing iets anders kon, zo vlak na mn NOD No hard feeling in ieder geval… Heb het idee dat jij geloofde dat ik heel erg boos was… Heb wel even wat tijd nodig gehad om alles op een rijtje te zetten…
Nu gaat alles wel weer oke…
Cynthia, blijf gewoon lekker meekletsen zou ik zeggen…??? En Jentel, ook jij bent natuurlijk van harte welkom… het was steeds zo gezellig! Laten we hier vooral mee doorgaan!!!
Heel veel liefs,
Puk
heeeeee, whats happenin’ ?
Cynthia, ik denk dat je om de verkeerde reden weggaat!! Het is naar mijn mening een groot misverstand. Dat de andere dames het wat rustiger aan doen op dit forum is hun eigen keuze, om er wat minder mee bezig te zijn…
Laten we dat achter ons laten… maar als dat niet in lijn is met je gevoel dan is jouw eigen vrijheid. Ik vind het in elk geval erg jammer als je helemaal zou stoppen met dit forum!
Dat het op dit forum nu veel rustiger is, is volgens mij ook wel een beetje in lijn met de verwachting. We zijn nu allemaal zo’n 5 maanden bezig en soms is een momentje van bezinning of rust dan wel heel goed…
Groetjes,
Hazze
Inderdaad hazze, iedereen kan een beetje afstand nemen als hij voelt dat dit nodig is…
Daar is niets mis mee!
Liefs,
Puk
Hallo meiden,
Zit nu op dag 17 overtijd test nog steeds negatief.
Heb discussie niet helemaal gevolgd weet wel van me zelf dat ik niet zo vaak kom omdat ik mezelf anders alleen maar gekker maak.
Baal er wel flink van dat me cyclus maar niet op gang wil komen.
Maar ja dat zal wel bij 7 jaar pilgebruik horen.Weet iemand of je trouwens wel een eisprong krijgt ondanks dat je niet ongie bent geweest?
:thumbup: :thumbup: voor iedereen,
Groetjes Mowie
He Mowie!
Wat balen dat je nog steeds niets weet!! :wall:
Je wordt niet ongesteld zolang je geen eisprong hebt gehad. Dus ik denk dat je hem dan nog moet krijgen of je hebt hem pas gehad, maar dan duurt het nog even voordat je ongi wordt! Meestal is het 2 weken na je ei dat je ongi wordt. Bij mij is dat bijv. 11 a 12 dagen na mijn ei!
Lastig voor je hoor!! En ik begrijp wel dat je er minder mee bezig wil zijn hoor…merk dat soms bij mezelf ook, maar dat hangt ook een beetje samen met hoe mijn hormoontjes zijn en waar ik allemaal mee bezig ben (bijv. huis kopen etc).
:-* van mij…
@mowie, vervelend dat je nog geen cyclus hebt. Ik wil je niet ontmoedigen, maar bij mij heeft het in totaal zo’n 8 weken geduurd de eerste keer. Dat is niet leuk. Daarna was het 5 weken. Nu wel regelmatig, ongeveer 31/ 32 dagen. Hoop voor je dat je gauw ongi wordt (wat een wens he… :roll: )
Hier zijn de klusdagen weer geweest we hebben weer goed ons best gedaan :inlove: Nu aftellen naar NOD.
Ladies, hoe staat het met de huisperikelen, al weer nieuws van biedingen?
Groetjes, Hazze
Bedankt voor de lieve reacties!
Ik zal het een en ander nog wat extra toelichten om het nog wat duidelijker te maken.
Ik ben geen echt forummens, nooit geweest. Maar hier leek het me wel leuk. Veel informatie en ervaringen delen. Ik heb er wel steeds moeite voor moeten doen om te schrijven, juist omdat het niet echt mijn ‘ding’ was. Dat betekent niet dat ik het niet leuk vind hoor!
Na de discussies van laatst werd me dat gewoon duidelijk. Ik merkte ook dat ik mijn teksten niet goed kon nuanceren en dat wat ik schreef niet met mijn gevoel werd opgepakt, maar door jullie gevoel. Dat gaf soms een andere betekenis eraan. Dat vind ik heel vervelend en het geeft ook verwarring.
Ik ben geen forummens, ik ben een weblogger. Al jaren heb ik een log, maar ik heb sinds kort een weblog alleen over het zwanger worden. Daar zijn jullie natuurlijk van harte welkom om mee te lezen. Ik heb alleen geen zin meer om en hier en daar te schrijven.
Het ligt niet aan jullie, het is ik…
Ik wens jullie echt het allerbeste en ik zal soms best nog wel eens komen gluren.
Enne, ik blijf wel geregistreerd, want ik heb een hoop moeite moeten doen voor mijn naam! Dus pb-en kan altijd nog…
Nogmaals (wat ik je ook in pb aangeef) ik hoop dat je blijft.
Maar ik ben bang dat ik er niets aan kan veranderen.
Je besluit staat vast.
En ik begrijp wat je bedoelt met verkeerdt je tekst lezen, het is zo moeilijk je gevoel te uiten in tekst. (dat heeft iedereen)
Ik hoop dat je wens in vervulling mag gaan voor nu dikke :-* voor jou.
jentel.
He Hazze, thanks voor het vragen!! Nee, ik weet nog niets, maar ik laat het zeker weten als ik wat heb!! :-*
He hallo, even weer een update wat betreft de huizenjacht.
We hebben vandaag een ander huis gekocht!!! :dance: :dance: :dance:
We moeten wel tijdelijk ergens anders gaan wonen, maar dat mag de pret niet drukken.
Stiekem: hoe staat het met jullie huis?
Om nog even terug te komen op je vraag zwanger worden en huizen. Ik ben er net zoveel mee bezig. juist nu we het huis rond hebben. Stiekem al een babykamer aan het inrichten
Mowie: Balen dat de ongi nog niet doorkomt. Hoop dat het snel komt dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Puk: fijn dat je er weer bent!!!
Hoe is het verder met iedereen?
Veel liefs, Chantal.
Stiekem, wat spannend bij jou met de huizenjacht zeg!!
Hier nog geen :evil: :evil:
Vanavond naar “school”, dus voldoende afleiding…
Groetjes Garfield
he Garfield, heb je al getest of wil je nog wachten???
Ik ga voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Veel liefs, Chantal.
He Krabje: GEFELICITEERD met de aankoop van jullie huis!!! :dance:
Geweldig hoor!!
Bij ons zijn nu nog gezakt met de prijs nadat we een finaal bod hadden gedaan :mrgreen: , hehehe! Ze willen het toch wel kwijt denk ik! Als wij het kopen moeten we w.s. ook even tijdelijk ergens anders gaan wonen…wel balen hoor, ik had er graag direct in gewild!
En heel heel misschien krijg ik mijn mannetje zover dat we er deze maand al voor gaan!!! Maar dat is een kleine misschien…shhtt :silenced:
Garfield: Heb je al getest???
Krabje: Gefeliciteerd!!! :dance: :dance: Ach dat tijdelijk ergens anders wonen is ook wel te overzien!
Stiekem: jij ook bijna rond zo te lezen, ik zal voor je duimen!
En Garfield,
Weet je al meer???
Liefs,
Puk