@ Zorro: dankjewel.
@ Stiekem: Spannend, welk huis zijn jullie nu mee bezig? Staat ie op funda? Laat even weten dan kan ik even kijken. Als je niet zo wil laten zien mag het ook via pb.
Weten jullie al waar jullie dan tijdelijk heen gaan? Wij gaan naar mijn vader (vindt ik niet erg, ben namelijk een ontzettend papa-kindje :oops: )
Veel liefs, Chantal.
Krabje, van harte met de aankoop van het nieuwe huis! Mooi zeg! en lekker de ruimte voor…
Stiekem, spannend, komt vast ook wel goed. Ze zijn gezakt dus da’s goed teken.
Garfield, gelukkig wat afleiding… :thumbup: :thumbup: dat de :twisted: :twisted: niet komen!
Hier verder alles ok. Druk op het werk, maar niet vervelend hoor! Bevalt nog steeds ERRUG goed!
Groeten Hazze
Meiden, wat is het spannend bij jullie met de huizen zeg!!
Beetje rare vraag misschien, maar weet iemand van jullie of je als je zwanger bent geen slijm hebt, of hoe dat dan zit??
Ik wacht maar rustig ( :wall: ) af, hihi!
Groetjes Garfield
ik heb geen idee…
Garfield, ik heb ook geen idee. Wanneer ga je testen?
Hazze: precies, drie slaapkamers en een grote zolder. Laat die baby maar komen!!! (als het niet teveel gevraagd is mag het er ook één meer zijn
)
Veel liefs, Chantal.
@Garfield wrote:
Beetje rare vraag misschien, maar weet iemand van jullie of je als je zwanger bent geen slijm hebt, of hoe dat dan zit??
Ik wacht maar rustig ( :wall: ) af, hihi!
Groetjes Garfield
Ik zou hier niet meer komen :oops: , maar ik wil je graag helpen.
Ik hed helemaal geen slijm :shock: en ze zeggen juist dat je meer moet hebben.
Wanneer ga je testen :?:
:-* jentel
Ik zou hier ook niet meer komen, maar op advies van Jentel toch nog even… (Ja, ik luister echt wel goed naar haar, heel verhelderend! )
Maar goed, ook een beetje naar Garfield toe: we zaten precies gelijk in onze cyclus en ik zat ook maar te wachten. Op de menstruatie en op het slijm dat het zou aankondigen. En er kwam maar niks.
Gisteren heb ik (bijna op bevel) van mijn vriend een test gedaan en die bleek dus positief te zijn…
Dus Garfield: Ga testen!!
En verder hoop ik dat mijn berichten van de laatste dagen niet teveel zijn ingegeven door hormonen, al heb ik nergens last van. Ik blijf bij mijn mening dat zo’n forum wel leuk is, maar niet echt voor mij.
Ik heb hier echter wel een leuke tijd gehad en ben door de gebeurtenissen gaan nadenken. Op mijn weblog is gewoon alles van mij en misschien ben ik daardoor wel heel egoistisch geworden of zo… Ik weet het niet.
Ik blijf jullie uiteraard wel in de gaten houden en heeeeeeel hard duimen voor de gewenste zwangerschappen, absoluut!
Heel veel liefs van mij
Krabje:
Woh, een nieuw huis…is altijd leuk!
Veel plezier met het alvast in gedacht indelen van de babykamer!
Grafield: TESTEN!!!
WIe weet is dit de positieve periode en kunnen wij achter dit topic een hoger getal zwangere dames neerzetten! Want stiekem ben ik jaloers op de topics die later dan ons begonnen zijn en al meer zwangere dames hebben!
Iedereen voor wie het nu spannend is: succes ermee!
Ik moet nog even wachten!
(hoewel de klusdagen langzaam dichterbij komen en ik dan ook ga werken met zo een ovulatietester!)
Hallo allemaal.
ik heb gebesloten jullie topic ook maar eens komen te versterken. ik ben in mei gestopt met de regenjasjes, maar zag dat hier ook wel meer meiden van eerder als juli zijn, dus vandaar.
ik heb er zin in!!!
ik zal nu de reacties die hier staan eens even gaan lezen, kom ik ook in de verhalen!
groetjes!!!
Cynthia, van harte gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:
Veel plezier en geniet van de zwangerschap!!!
Veel liefs, Chantal.
Cynthia,
Gefeliciteerd!! Wat geweldig dat je alweer zo snel zwanger bent :dance:
Ik ga morgenochtend testen…
Groetjes Garfield
Cynthia GEFELICITEERD :dance: :dance:
Geniet er van.
Garfield succes met testen morgen ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je .
Hier nog steeds geen :evil: :evil: wel veel pijn in mijn rug meestal is dat de voorbode we hopen het maar weet ik teminste waar ik aan toe ben.
Groetjes Mowie
wauw, Cynthia zwanger. super! en gefeliciteerd, maar dat had ik je ook al via PB gedaan.
Garfield, ik duim voor je. Hopelijk ook zulk goed nieuws! :thumbup:
Mowie, hopelijk weet je snel waar je aan toe bent. Wachten is erg vervelend en verwarrend.
Linkie, welkom op dit forum! Join the club!
Jentel, hoest? alles naar wens?
Stiekem weet je al wat meer?
Marg, veel plezier met de klusdagen en succes met de ovutesten, welke heb je?
Hier verder geen nieuws of spannende dingen. Vandaag cursus gehad, heel interessant. Veel opgestoken, hierna nog 2 woensdagen cursus dus da’s wel leuk dan.
Nog 1,5 dag werken en dan is het weer weekend! Jippie, een heel weekend NIX! eindelijk weer eens…meer toeval dan wijsheid maar toch… jippie.
Greetz :-*
Hazze
Linkie: Van harte welkom!!!
Garfield: ik ga voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: en
dat je een positieve test krijgt morgen.
Voor de rest gaat alles zijn gangetje hier. Morgen naar de bank voor de financiering voor het nieuwe huis.
En dan kunnen we contracten gaan tekenen. :dance: :dance: :dance:
Veel liefs, Chantal.
Cynthia; wat zei ik je.
Geweldig hoe ze hier met je mee leven.
We gunnen het je, net als we het iedereen gunnen.
Garfield ik hoop dat je mag volgen.
En de rest ook natuurlijk.
:-* jentel
Haha, Cynthia, ik had al zo’n klein vermoeden…
Enne… Garfield is de volgende… garfield is de volgende!!!
Liefs,
Puk
He meiden!!
Cynthia: GEFELICITEERD!!! Joehoe, je bent weer zwanger!! Geweldig meid :-* :-* :-*
Garfield: wat spannend meid!! Ik :thumbup: :thumbup: voor je hoor… (oh, ik hoop het zo… :shifty: )
Krabje: fijn joh, dat je lekker dat contract kan tekenen!!
Wij gaan morgen nog een bod doen en w.s. (hoop ik tenminste) is het dan rond voor het weekend en hebben we een huis!!! Ik kan niet wachten…
Ik heb vanavond even rondgebeld met mijn familie om te vragen of het mogelijk is om bij hun te logeren. Ik heb al 2 adressen waar we terecht kunnen. Mijn broer heeft net een huisje gekocht en dat zal w.s. eind januari klaar zijn. Wij mochten er wel eerst even in van hem…zo schattig!!! :oops: Hij vond het helemaal niet erg om nog wat langer bij mijn ouders te wonen…
En mijn schoonzusje heeft ook net een huis gekocht en zij gaan in december erin en ze vind het reuze gezellig om met zijn 4-en in het huis te zitten!! Echt super-gaaf vind ik het van iedereen!! :mrgreen:
He Puk, ik denk dat je gelijk hebt!!!
Veel liefs, Chantal.
Stiekem: Gaaf hoor!!!
Ik hoop voor je dat je het rond krijgt deze week.
Ha ha, ik ook Krabje!!