De juli 2005 stoppers. (3 zwanger van de 16) Deel 4

Een verse…

Met een lijstje natuurlijk:



wie/ leeftijd/ gestopt/ 'st beeb/ NOD



Welkom l 26 l 8 juli l 1e l 5 december

Krabje l 29 l 29 juli l 1e l 24 november

Puk l 30 l 16 juni l 1e l 19 december

Stiekum l 23 l 27 juni l 1e l 10 november, eggie januari 2006

Garfield l 28 l 12 april l 1e l 11 november

Zorro l 32 l tijdje terug l 1e l 21 november

Balou l 30 l 10 juli l 1e l 17 oktober

Hazze l 31 l 24 juni l 1e l 21 november

Nala l 28 l Dec '04 l 1e l 27 november

Nic l 29 l 22 juli l 1e l even afwachten

Marg l 26 l juli l 1e l 3 november

Mowie l 30 l 16 juli l 1e l 28 oktober



ZWANGER



Poemmelke l 24 l 1e l 2e ronde l 22 mei 2006 uitgerekend

Sofie l 23 l 1e l 3e ronde l 24 juni 2006 uitgerekend

Jental l ? l 1e l 1e ronde l 27 juni 2006 uitgerekend



Wijzigingen verneem ik graag

OKAY!! :dance: :dance:



Hier zijn we dan weer met een nieuw deel, welkom weer iedereen.

:-* Nala

Jiehaaa! :mrgreen:

Deel 4 alweer, nieuw deel nieuwe kansen!

Hopelijk veel zwangeren erbij in dit deel meiden!! :dance:



Garfield

En daar sluit ik me bij aan…

Stiekem: hoe staat het met je huis???



Wij zijn vanaf vandaag in onderhandeling met ons eigen huis.!!! :dance: :dance: :dance: Dus het wordt erg spannend.



Veel liefs, Chantal.

Ik kom even wat zwangerschaphormoontjes uitstrooien voor jullie allemaal.



En dat het maar snel mag lukken.



Dikke :-* jentel

:oops: Ik lees net pas in deel 3 dat jullie het er allemaal zo moeilijk mee hebben :oops:



Dat snap ik heel erg goed maar sommige van jullie weten dat je ook al ben je zwanger je nog altijd onzeker ben.(gaat alles wel goed enz, enz.)

En daarom was Poemelleke zo blij denk ik en heeft ze er niet aan gedacht.

(sorry moest het even kwijt)



Maar even nog een vraagje vinden jullie het ook moeilijk dat we hier nog komen kletsen :?:

Want wij hebben het toch af en toe wel over zwanger zijn.



:-* jentel

Maar Jentel, klets je dan niet mee in het topic van je maandmoeders? Daar kun je toch je zwangerschapsverhalen kwijt? Ik vind het niet heel erg dat je hier komt kletsen, maar het is toch anders. Je krijgt hier weinig respons over het zwanger zijn, denk ik. Ik weet wel dat toen ik zwanger was, ik het heel vervelend vond om hier te komen met mijn verhalen, omdat ik het gevoel had dat het voor de anderen nog wel eens moeilijk kon zijn.

Maar dat is een beslissing die je zelf moet nemen, dat kan ik niet voor je doen.

Ik weet ook niet hoe de anderen er over denken…

Geen idee hoe ze er over denken (ik hoor het wel)

Maar als iedereen er wat moeite mee heb dan weet ik mijn plek.

En natuurlijk klets ik mee met de maand moeders maar ik heb met sommige hier ook een band op geboud dat houd toch niet zomaar op omdat ik door moet schuifen :?:

:-* jentel

Sorry Jentel, ik bedoel het helemaal niet kwaad. Je vroeg om een mening en die heb ik gegeven, maar ik verbied je helemaal niks. Van mij mag je hier gewoon blijven kletsen. (Het zou wat zijn zeg, als ik daarover zou gaan beslissen… :expressionless: )

Het ging mij er alleen maar over waarover je kletst, that’s all.

:wink:

Hoi Jentel,



Tja das eigenlijk best een moeilijk punt… :?

Ik vind het gezellig dat je nog mee komt kletsen, tuurlijk je maakt zo met zn alle toch best wat mee. Maar ik vind het wel confronterend als ik jouw banner zie en ik zal niet heel enthousiast reageren op je zwangerschapsverhalen denk ik, sorry :oops: Sorry maardat komt omdat ik gewoon met heel andere dingen bezig ben. En dan zijn de duivels er weer eens gekomen en om dan bijv te horen over een echo van jou is dan best zuur… :? Lijkt mij zelf ook erg moeilijk hoor als ik ooit zwanger zou worden, dan zou ik ook willen blijven kijken hoe het met de rest gaat! Maar we zijn juist zo hard bezig om te krijgen wat jij hebt! Ik ben echt heel erg super blij voor je dat moet je niet verkeerd begrijpen echt niet!! :angel: Maar ik wil zelf ook zooooooo graag dat het steekt :cry: Sorry…

Het klinkt vast allemaal heel overdreven, maar dit is aleen mijn mening :shifty:

Hoi meiden,



Jentel,

Ik zou het leuk vinden als je hier zou blijven meekletsen. Je hebt steeds met mij meegeleefd en andersom (hoewel dat niet echt lang nodig was :wink: ) en waarom zou dat stoppen omdat jij nu zwanger bent.

Dan weet ik ook een beetje wat me straks misschien te wachten staat!

Een echo bij deze topic vind ik daarentegen minder gepast. Dat zou ik inderdaad via een link doen, want er kletsen hier toch ook meiden mee bij wie het raak is geweest en helaas is misgegaan.



Ik vraag me ook wel eens af hoe ik dat straks met mijn kleding zal gaan doen. Ik draag normaal vrij korte shirtjes, althans tot op mijn broekrand, maar de contouren van mijn buik zijn altijd goed zichtbaar. Maar hopen dat het in het begin niet zo hard gaat met de groei dus :wink:



Groetjes Garfield

Hoi Jental, ik vind het gezellig als je hier mee blijft kletsen en ook dat je af en toe verteld hoe het gaat met je zwangerschap. Echo’s vind ik wat minder wat dat zie je en dat raakt stiekum toch wat in je. We praten toch vaak over hele diverse dingen dus blijf hier maar gewoon meekletsen.



Bij mij zetten de :twisted: :twisted: nog niet flink door. Tot nu twee grote vlekken in een inlegkruisje en dat is nu oud bloed. De ongi verschijnselen zijn er wel volop, zoals erg lang kunnen wachten met naar de wc gaan, minder eetlust en krampen in mijn buik. We wachten dus maar geduldig af. Gisteren weer bij kleine Bram wezen kijken in een week tijd heel hard gegroeid en ik vind het geweldig, niet eens jalours. Gisteravond heeft hij bijna 2 uur bij mij op mijn benen liggen slapen en toen nog even bij me geweest terwijl hij wakker was.



Jental, sofie en poemmelke jullie hebben straks hopelijk ook zo’n lief klein mensje, geniet van je zwangerschap.

He meiden!



Hier een geluid van mij dan weer! Onze pc moest opnieuw geinstalleerd worden, dus vandaar dat ik er niet was een aantal dagen.



Jentel: Ik vind het helemaal niet erg hoor als je hier komt kletsen! Is toch gezellig? En ik sluit me helemaal aan bij Garfield! :mrgreen:

Het maakt mij echt niet uit als je wat verteld over je zwangerschap ofzo. Het is tenslotte ook mijn werk en ik vind het wel leuk om wat te kletsen daarover. Kan ik vast voor bereiden op straks!! :-*



Hoe is het verder: we hebben een bod gedaan op het huis en we zijn nu in onderhandeling ermee! We willen het echt heel graag, dus ik ben benieuwd of we volgende week meer weten!



Krabje: Wat spannend zeg! Wat voor bod hebben jullie gehad? En waar staat jullie huis vooor TK? Hoe waren die andere bezichtigingen afgelopen week? :wink:

Stiekem: Spannend hoor die onderhandelingen. Ik hoop voor jullie dat het goed uit pakt.



Ons huis staat te koop voor 139.500,-. het eerst bod was 128.000,- :?

Wij hebben een tegenbod gedaan van 137.000,- en daarna kwam er een bod van 132.000,-. Wij hebben gisterenavond het laatste bod van ons uit gedaan van 135.000,- en daar wachten we nu op bericht…

Hopenlijk heb ik maandag goed nieuws!!!



Veel liefs, Chantal.

Stiekem en Krabje; wat spannend!! :dance:



Welkom; balen meid dat de duivels gekomen zijn :frowning:

Nou Krabje, dat word dus spannend!! Wat willen jullie er eigenlijk voor hebben uiteindelijk? Er is nu nog een verschil van 3000,- dus dat pakt goed uit voor jullie!! :mrgreen:

Jullie hebben nog geen huis op het oog? En wat word dan de oplevering van jullie huis nu?



Dank je Zorro!! :-*

Maar om even terug te komen op de discussie over de zwangeren die hier komen kletsen.



Ik vind het wel leuk om de verhalen te horen ,maar over de echo’s hier sluit ik me aan bij de rest. Daar is een speciaal forum voor. Het lijkt me inderdaad iets te kwetsend voor bepaalde personen…

Je kunt wel rekening houden met elkaar. Maar dat moet dan ook voor beide kanten gelden. Ik hoop niet dat ik hiet iemand mee kwets…



Veel liefs, Chantal.

Stiekem: bodemprijs is 135.000,- Lager gaan we niet. Dus dit is ons uiteindelijke bod.

We willen er dan in maart uit.

We hebben vorige week een huis gezien waar we voor zijn gevallen :inlove: . Maandag gesprek bij de bank of het haalbaar is, en dan kunnen we daar over onderhandelen.