De juli 2005 stoppers. (3 zwanger van de 16) Deel 4

@Krabje wrote:



Ik vind het wel leuk om de verhalen te horen ,maar over de echo’s hier sluit ik me aan bij de rest. Daar is een speciaal forum voor. Het lijkt me inderdaad iets te kwetsend voor bepaalde personen…


hier sluit ik me bij aan....

Stiekem en Krabje suc6 met verkoop/koop !

Welkom...jammer.

Groetjes, fijn weekend
Hazze

Krabje! Veel succes dan met bieden!! Jullie zijn sneller dan wij met het uitzoeken van een huis hoor!! :wink:



Dank je Hazze!!



Enneuh, ik denk dat ik de enige ben die het niet zo erg vindt als hier echo’s worden geshowd… Maar dat heeft er w.s. mee te maken dat ik ongeveer 20 keer per week zo’n echo zie… :roll:

Stiekem en Chantal, wat spannend met jullie huizenjacht en de verkoop! Het huis dat wij op het oog hadden was al onder voorbehoud verkocht. Niets meer gehoord van de makelaar, dus we houden die buurt gewoon goed in de gaten…

Ondertussen toch besloten dit huis een beetje op te knappen. Het is een huurwoning, maar als we hier dadelijk nog een jaar zitten, wil ik het wel wat aangekleder hebben.



Groetjes Garfield

Spannend chantal hopen dat ze ja zeggen.



Ja en die :twisted: :twisted: willen nog steeds niet doorzetten, heel vaag allemaal. Verwacht dat het nog wel komt, maar weet nu niet wat ik ervan moet denken. Nou ja, we wachten gewoon af.

Heel even voor de duidelijkheid, het is niet mijn echo he.

(Ik snap alleen wel een beetje dat ze dat met jullie wou delen)



En ik praat nooit uit mezelf tegen jullie over mijn zwangerschap.

(valt ook niet veel te vertellen :oops: )



Maar mijn banner ja :think: die ga ik niet weg doen.

( :snooty: ben er trots op)begrijpen jullie wel



:-* jentel

Ja, tuurlijk! Zou ik ook zijn… :mrgreen:

Vriendjes :wink: :?:



:-* jentel

Banner is toch ook niet het probleem?? De echo dat kan voor sommige niet prettig zijn, maar voor de rest, mij prima hoor. Ik hoop dat ik me binnenkort ook bij de zwangere mag mee laten tellen.

Meid, ik ben nooit boos op je geweest, het was alleen de discussie… Er moet oorlog uitbreken voordat ik boos ben hoor. :wink:

En ik vind het hartstikke leuk als je meekletst. (De anderen ook trouwens, die moeten we ook niet vergeten!)

Dus… :-*

Ik hoop dat jullie allemaal snel mee mogen kletsen met de juli mama’s.



En ik was ook nooit boos hoor, alleen een beetje verdrietig.



Maar dat zal wel aan de zwangerschapliggen. :lol:



:-* jentel

Zo er gaan wat huizen over de toonbank hier. :wink:



Spannend hoor.



Welkom wat vervelend, Maar is het maar een klein beetje :?:

Wil je geen valse hoop geven maar kan het geen innestelings bloeding zijn :?:



:-* jentel

Hormonen, tell me about it… :roll:

Maar ik begrijp ook wel dat je verdrietig was, ik heb nog geprobeerd het zo voorzichtig mogelijk op te schrijven. Maar soms moet je gewoon even duidelijk maken wat dingen met je doen. Dat vind ik ook wel belangrijk. Wat een gedoe he? Maar ja, we gaan gewoon weer gezellig verder met kletsen, want daar zijn we toevallig hartstikke goed in! :mrgreen:

Ja innesteling kan ook, ik weet het niet en wil me zelf ook niet gek maken. Het is wel moeilijk naar mate de dag voorbij kruip. We hebben net nog sex gehad, hihihhi, maar erna was ook niks te ontdekken.



Als er woensdag nog niks is veranderd dan ga ik testen, is die dan negatief dan naar de dokter, want mijn buik is sinds ongeveer 2 weken gevulder en ik ben niet aangekomen.

Dus toch nog spannend bij jou, Welkom!!

Ik heb net getennist en toen kwam ook de competitie voor volgend jaar ter sprake (april-juni), Het leek erop dat we te weinig dames zouden hebben, maar misschien is er iemand bij gevonden. Als ik dan afval, zou de reservedame alles moeten spelen. Maarja, ik ga geen dingen bij voorbaat afzeggen zolang het nog niet zover is…

Maar even kijken hoe het loopt!



Garfield

Jentel; voor ik boos ben moet er ook aardig wat gebeuren hoor hahaha :lol: :lol: en soms komt het op zo’n forum heel anders over dan dat je het bedoeld, maar even goede vrienden! :mrgreen:



Welkom: spannend hoor! Ik had ook eerst 1 druppel bloed en toen oud bloed maar uiteindelijk helaas toch doorgekomen :frowning: Maar we sturen gewoon alle positieve energie naar jou! :lol:

Een beetje laat, maar wil toch nog graag reageren.



Ik geef bij voorbaat iedereen al een dikke :-* , want jullie zijn allemaal toppertjes.



Maar over de discussie;

Echo’s zijn niet fijn dat is duidelijk.

Ik zelf vind banners af en toe ook niet fijn, maar dat is mijn probleem! ook de zwangerschaps verhalen kan ik niet altijd goed hebben.

Maar wat ik dan doe is… ''door scrollen.

Zo heb ik er minder last van, kunnen de andere toch hun blije verhalen kwijt en wordt er niemand gekwetst :wink: misschien een tip :!:



Toen ik zwanger was kwam ik hier weinig kletsen omdat ik over andere dingen wilde praten, had ik wel behoeften aan iemand van hier stuurde ik die een persoonlijke note, dat werkte ook prettig.



Dus NO HARD FEELINGS van mijn kant :wink:

Veel liefs Nala :-*

Nou, dat is weer voor iedereen duidelijk!

Ik ben vandaag vroeg op. Ik moet morgen een pleitnotitie inleveren voor school en mijn vriend moest (ondanks zijn slijmbeursontsteking in z’n schouder) werken, dus ben ik maar gelijk mee opgestaan.

Om 12 uur komt mjin zwangere vriendin, dus eens kijken of ze al aan het waggelen is, want ze is over drie weekjes uitgerekend…



Groetjes Garfield

Even mijn banner aangepast, want nog steeds niks. Gisteravond sex gehad, maar ook hierna nog steeds niks. Ik weet het niet hoor. Voel me zelf steeds meer klote, omdat ik een hekel heb aan onzekerheid, ik kan daar erg moeilijk mee omgaan. Ik heb echt een buikje en die lijkt de afgelopen dagen te groeien, maar de buikpijn nemt 's avonds steeds toe. Ik heb nu ook hoofdpijn, maar heb wel tot 8.00 goed geslapen. Misschien dat ik morgen toch maar de dokter al bel, zodat hij me na kan kijken, want wachten is niet bepaald mijn sterkste punt. Ik wil gewoon duidelijkheid.

Welkom, irritant hè, die onzekerheid. Ik heb zelf ook het liefst snel duidelijkheid, maar ik geloof dat de huisartsen nogal afwachtend zijn.

In ieder geval sterkte met afwachten, en hopelijk is het allemaal voor een goed doel :wink:



Garfield

Ja mijn ongi is door op naar de 5e ronde, mijn bedoeling is om deze site ook even met rust te laten, want volgens mij houdt ik me er teveel mee bezig. Ik kom af en toe wel een keer kijken. Veel succes allemaal.



:pray: :pray: