De juli 2005 stoppers. (3 zwanger van de 16) Deel 4

Oke Welkom, ik begrijp het! Succes met het los laten dan!! :wink:

Ach Welkom, dus toch doorgezet… jammer.

Succes deze week verder met ‘minder er mee bezig zijn’…



Garfield, nog gelukt met je pleitnotitie?



Jentel, blijf gewoon lekker meekletsen hoor! Voel je er niet verdrietig om… gaat alles goed, moeilijk om geheim te houden voor anderen of niet…maar ook wel leuk om met z’n tweetjes (drietjes) zo’n geheimpje te hebben haha.



Hier vanmiddag visite van vrienden, 2 kleintjes van 3 en 1 en derde op komst. Leuk!



Groetjes,

Hazze

Welkom, ik vind het een dapper besluit als je zelf denkt er teveel mee bezig te zijn. Zoek je rust en afleiding. We zien je vanzelf wel weer voorbij schuiven!



En dan moet ik dit nog even kwijt:

Ik had vrijdag nogal spontaan gereageerd op een advertentie op werk.nl. In de thuiszorg, voor 20 uur in de week. En nu belden ze net en heb ik morgenochtend al een sollicitatiegesprek!!! :shock:



Bibber… :pray: :pray:

Wat Welkom zegt, herken ik helemaal…



Heb het idee dat iedereen er heel erg mee bezig is en elkaar daar een beetje (onbewust) in meesleept… Men vind het leuk als iemand zwanger is, maar tegelijkertijd is men ook wat jaloers…Inderdaad allemaal heel begrijpelijk… Ik besluit hiermee ook om wat minder met de juli-stoppers bezig te zijn…(misschien ook met de andere topics)



Komt misschien wat cru over allemaal, maar ik denk aan de andere kant dat iedereen wel een stukje herkent in dit verhaal…



Heel veel liefs,

Puk

Hoi meiden,



Puk en Welkom, ieder moet er toch op z’n eigen manier mee omgaan. Bij sommige topics wordt dagelijks een aantal pagina’s bij elkaar geschreven en bij andere weer af en toe een berichtje. In ieder geval blijf ik het beste voor jullie hopen en :thumbup:



Garfield

Ook Puk begrijp ik wel, maar ik heb zelf dat gevoel niet.

Ik ben hier de laatste dagen juist vaker door de discussie. Eerder las ik wel mee, maar schreef ik veel minder. Met andere topics hou ik me sowieso bijna niet bezig. Ik vind het gewoon prettig om mijn gevoelens en onzekerheden met gelijkgestemden te delen, maar dat hoeft ook niet iedere dag, gelukkig… :wink:

Ik denk dat ik nog maar even blijf! (Als het mag) :mrgreen:

Hallo allemaal,



Heb net weer een test gedaan nog steeds negatief :frowning: .

Denk dat mijn cyclus gewoon nog niet goed op gang is.

Duurde de vorige keer 2 maanden voor ik uiteindelijk ongie werd.

Voel me ook niet echt zwanger. Nou ja we gaan maar wachten tot de :twisted: :twisted: komen en dan op naar RONDE 3 .

De rondes duren wel erg lang op deze manier.



Groetjes Mowie

He Mowie, wat balen joh dat de test negatief was… :?

Lijkt me idd erg irri als je cylus zo lang duurt…

:-* -je !!!

Hoi,



Ik ben dit weekend toch ongi geworden! Balen dus.

Ik ben nu bezig met ronde nummer 4.



Ik heb besloten om deze ronde eens gebruik te maken van een ovulatietester. Iemand ervaring met die dingen?

Balen Marg!!! :wall:

Gaat het wel een beetje met je?



Ovulatie testen heb ik nooit gebruikt, maar volgens mij zijn ze wel erg handig als je echt op het goeie moment wil gaan klussen! Heb je ze al gekocht?

Marg: Ik gebruik ovulatietesten! Ik heb begrepen dat die van Romed enz niet bij iedereen werken, dus ik heb die van Apothekers eigen merk, die van Ovulady zijn ook goed, die gebruikt het ziekenhuis altijd. Ze zijn wel behoorlijk prijzig! 30 euro voor 5 testen ofzo… Maar dan weet je wel zeker dat je op het juiste moment zit :mrgreen:

Marg, ik gebruik al drie maanden ov. testen. Gewoon goedkope die ik via internet heb besteld (http://www.L10.nl)

Ze werken goed en je kunt ze per 5 of 10 bestellen. Afgelopen keer twijfelde ik of ik het een keer zonder zou doen, maar ik vind het gewoon erg prettig om te weten wanneer ik ongesteld moet worden!



Garfield

Ik gebruik ook de strip-ovutesten van L10. Bevalt me wel goed. Het is ff bevestiging van je lichaamssignalen en dat vind ik wel prettig.



Voor de dames die het hier wat rustiger aan gaan doen, succes. Ik heb dat zelf niet zo… Tuurlijk ben ik er veel mee bezig, maar dat moet ook! Anders wordt het niet wat… :wink:



Ieder kiest haar eigen manier…en gelukkig zijn keuzes vrij te maken! :-*



Groetjes,

Hazze

Cynthia, hoe ging het met je sollicitatiegesprek? Was het wat?

Yeah, ik ben aangenomen! :mrgreen:

Gefeliciteerd!!! :dance:

Cynthia: Gefeliciteerd!!!



Veel liefs, Chantal.

Even een berichtje: waarschijnlijk hebben we ons huis verkocht!!!

Woehoeeeee Krabje!!! Wat goed!



En ik moet morgen al beginnen met werken, is dat snel of is dat snel? :shock:

Mooi Cynthia, dat is erg snel.

Veel plezier met je nieuwe baan!!!

We hebben wat te vieren, wel geen zwangerschappen maar hier doe ik het ook voor. :dance: :dance: :dance: :dance:

Ik zit nu echt te shaken voor de pc…



Veel liefs, Chantal.