De juli 2005 stoppers. (3 zwanger van de 16) Deel 4

Haha, het is nogal wat; een huis verkopen…

Het eerste van al het goede wat nog komt, denk ik dan maar! :mrgreen:

Ja inderdaad. het wordt een spannende maand…

Zit nu midden in mijn klusperiode, dus dat is ook leuk :lol: :lol: :lol:

Donderdag gaan we een huis voor de tweede keer bekijken en eventueel ook een bod uitbrengen…

Joepie, ik ben zo blij…



Veel liefs, Chantal.

Krabje: gefeliciteerd!! Jeetje eindelijk wat positieve berichten! :smiley:

Krabje: gefeliciteerd met de verkoop!!! Is het de eerste keer dat jullie een bod gaan uitbrengen? Spannend hoor!!! :!: :shifty:



Wij zijn nog druk in de onderhandeling…pfff, vermoeiend hoor… :?



Cynthia! Jij ook gefeliciteerd mt je nieuwe baan hoor!!! Leuk! :mrgreen:

He Stiekem, niey helemaal de eerste keer. We hebben dit huis ook gekocht en over onderhandeld.

Maar nu is het het eerste huis waar we wat mee gaan doen.



Wat duurt het lang voor je bericht hebt over het bod.

Ik hoop voor je dat het wat word.

Hoe lang heb je nog de tijd voor je je huis uit moet?



Veel liefs, Chantal.

Heeeey Cynthia, gefeliciteerd met je baan! en wat snel beginnen!!! Kon je ook zo snel beginnen? of heb je nu een dubbele baan?



Krabje, gefeliciteerd met de verkoop. Nog ff die drie dagen afwachten …? Ook leuk dat je nu wel weet waar je aan toe bent voordat je dat andere huis hebt gekocht. Tevreden met je verkoopprijs?



Groetjes,

Hazze



ovutest zegt nog: licht streepje…

Krabje: Ja, ze doen nogal lastig enzo! Mijn man zegt dat dat het spel is…nou ja, speel het dan maar, maar dan wel zonder mij!! Dus man en makelaar doen het nu, vind het helemaal prima! :dance:



Ik bedoelde idd het eerste huis waar je NU op gaat bieden! :wink:

Chantal en Cynthia: allebei gefeliciteerd (met huis en baan)!!!



Groetjes Garfield

Huizen dames en baan dame gefeliciteerd zeg!

:dance: :dance: (ook voor jouw Stiekum het komt vast goed)



Ik ben benieuwd Cynthia hoe je eerste dag was!? en het wordt ook nog spannend rond om je redday!? :thumbup:



Je merkt wel goed dat het minder druk is!.. jammer!

maar wel weer makkelijker met bij lezen.



Liefs Nala :-*

Even mijn banner veranderd, ik vind het toch wel fijn te kunnen zien wanneer mijn eiersprong is.

IS TOCH ERG BELANGRIJK. :wink:



:-* NALA

Ik zal even uitleggen hoe het zit. Ik heb twee jaar niet gewerkt vanwege ziekte. Uiteindelijk is duidelijk geworden dat ik niet meer op de oude manier verder kan werken. Ik werkte in een verpleeghuis op een afdeling met demente mensen en dat werd veel te zwaar. Onder andere door spierreuma. Omdat ik de verzorging/verpleging gewoon het allerleukste werk op de wereld vind en ik me niet door het UWV achter de kassa wilde laten duwen, ben ik zelf gaan zoeken. Zo kwam ik bij de thuiszorg uit. En daarom was ik direct beschikbaar.

En het was hartstikke leuk, veel verschillende nationaliteiten in de Schilderswijk in Den Haag, daar hou ik van. Ik ben nu wel helemaal afgestoffeerd, pfoei…

Maar dat komt wel goed.



Verder komt duiveldag wel erg dichtbij en ik kan er gewoon helemaal niks over zeggen. Ik heb wel steekjes in mijn buik, maar het komt me niet als menstruatieachtige krampjes voor. Maar ik weet nog helemaal niks zeker en wacht het allemaal maar rustig af. Ben er vrij rustig onder en ga van een gewone menstruatie uit. Dat zou anders wel heel erg veel goed nieuws worden in 1 week. Ik denk niet dat ik dat ga trekken; en een nieuwe baan en zwanger… :mrgreen:

Cynthia u go grl! Laat dat uwv maar een hoge boom gaan opzoeken! :clap: :clap: :clap:

Hoeveel uur ga je nu werken?



Het wordt idd spannend bij jou. :thumbup: duim voor je.



greetz

hazze

Het is hier echt stil. Ik heb eigenlijk ook niet zo heel veel te schrijven, maar doe het lekker toch even… :mrgreen:



Als het goed is, ga ik 20 uur per week werken. Het is voorlopig een 0-urencontract, maar dat komt best wel goed.



Verder heb ik hier nog geen tekenen van de :evil: :evil: , dus dat is ook maar afwachten. Ik ga er ook niet vanuit dat mijn cyclus weer helemaal regelmatig is. Het is wel spannend, maar ik ben er ook wel relaxed onder. Ik zie het wel. Na het weekend kijken we wel eens verder, denk ik… :wink:

He Cynthia, mooi dat je die baan hebt.

Enne waarom niet, zwanger en een nieuwe baan zou geweldig zijn !!!

Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je.



Vandaag hebben we een bod uitgebracht op een ander huis. We hadden na een kwartier al een tegenbod binnen. We denken het weekend even na en we zien volgende week wel weer verder.



Het is hier inderdaad rustig, wel saai hoor!!!



Veel liefs, Chantal.

Garfield: hoe staat het er voor bij jou? Al tekenen van de :evil: :evil: :evil: ?

Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je dat ze weg blijven!!!



Veel liefs, Chantal.

Garfield je weet toch dat ik aan je denk he.



:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



:-* jentel

het is hier hartstikke saai :stuck_out_tongue: , daar hebben jullie gelijk in, maar misschien ook wel een goed teken dat iedereen het een beetje laat rusten en alles op zijn beloop laat?!

Is niet verkeerd toch? als ze maar weten dat ze hier terecht kunnen als het nodig is.



Ik zit echter weer in de klus week en we doen hart ons best, maar verwacht niets.



Ga vanavond naar het theater, en heb er zin in.

Iedereen een fijn weekend.

Liefs :-* Nala

Ja ik probeer het een beetje van me af te zetten en merk dat ik het niet trek als mensen dan opeens zwanger zijn :? Verder had ik het ook even gehad na die discussie vorige week ofzo… Denk dat het deze maand ook weer niet is gelukt :frowning: Ik voel me niet anders… Voel eigenlijk helemaal niks… Maandag een echo van mn eierstokken om te zien of de cyste weg is, dus dan laat ik denk ik wel weer wat horen! :stuck_out_tongue:

Vanavond ga ik naar het WK Paaldansen in Amsterdam! Heb er zin in, lijkt me super gaaf! :dance:

Fijn weekend allemaal!

Zorro, veel plezier vanavond met het paaldansen :wink: en alvast succes maandag als je voor die tijd niet meer hier leest!!

Ik heb nu mijn NOD, maar ik kan er niks zinnigs over zeggen :think:

Jentel, wat lief dat je ook aan de achterblijvers blijft denken :-*



Groetjes Garfield

He meiden! Hier ook even nog een geluid van mij!

Het is idd wat stil hier, wel saai hoor!

Cynthia, ik hoop voor je dat het raak is joh!!

Garfield: spannend!! Ik :thumbup: voor je.

Krabje: gaaf dat jullie aan het bieden zijn!! (wij zijn ook nog bezig, nog steeds… :? )



Fijn weekend allemaal!!! :-*