doe ik ook Roosje, de auto al ff op voorhand aanzetten :oops:
Hier nog steeds geen ei, we zijn nu dag 18… Er is nog hoop. Dag 20 heb ik mijn bloedname en dag 21 afspraak gyn.
Hopelijk is morgen mijn temp omhoog
Gister bij de gyn. Ze vond het wel snel om met kindje te beginnen. Ze raden meestal aan om minimaal 6 maanden te wachten.
Ik heb een kuurtje gekregen om cyclus te regelen normaal kreeg ik altijd provera of primoluut… maar heb nu Duphaston… kent iemand dat???
Heb ook een erg hoge dosering van 3 per dag… Mijn slijmopbouw in bm was ook nog niet helemaal 100% goed geloof ik.
We hebben afgesproken dat ik 1 jan ga beginnen met dat kuurtje en dat ik dan aan de clomid ga. Wel weer 50 want ze willen bij het begin beginnen…
Zo met R.omy naar ziekenhuis voor echo van haar heup. Ik had vroeger een scheve heup en hoop dat zij dat niet heeft.
Gwenny ik duim voor je dat de :evil: weg blijven
Tinka :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Roosje waarom moet je onderzocht worden…dat heb ik gemist…
Liefs
gwenny hoe is het gegaan in het zkh? ik moest getest worden op zwangerschapsdiabetes me suikers waren te hoog maar!!!
:lol: kreeg net bericht van het zkh alle uitslagen van gister en vanmorgen zijn goed!! dus geen zwangershapsdiabetes :dance: gelukkig!
waarschijnlijk alleen nog steeds blaasontsteking morgen weer bellen of ik een kuurtje moet hebben ze zet het nu op kweek
hee Roosje wat fijn dat de suikeruitslagen goed waren. Blaasontsteking is ook niet echt leuk, maar gelukkig goed te behandelen.
Gwenny, hoe is het? Nog geen :twisted: :twisted: ?? hope so!
Hi Newbe, het is misschien snel om met een tweede te beginnen, maar uiteindelijk bepaal je zelf toch? Nog even genieten van de de kerst zonder clomid en dan daarna hopelijk snel een goed resultaat!
Zo, ik ben er ook weer. Meisje, van harte gefeliciteerd!!
Ben net van de tandarts terug, de kies is eruit. Nu ben ik nog een beetje dizzy van de verdoving en duik zo lekker mijn bed in.
Overmorgen zullen de :twisted: wel komen, merk er tot nu toe nog niets van.
Roosje, fijn dat je geen zwangerschapsdiabetes hebt!!
Liefs aan jullie allemaal! :-*
Roosje, wat fijn dat je toch geen zwangerschapsdiabetes hebt!! :lol:
Newbe, snel snel… ja misschien wel, maar dat is toch aan jezelf? Nouja, gelukkig helpen ze je in elk geval wel! Succes!
Gwenny, hoe gaat het nu?
Roos: Goed nieuws dat je geen zwangerschapsdiabetes! Een hele opluchting lijkt me dat.
Sasa: sterkte. Maar lekker je bedje induiken.
Newbe: Duphaston heb ik ook gebruikt. Kreeg het om ongesteldheid op te wekken en kreeg het ook na het spuiten van pregnyl. Om ongesteldheid op te wekken 1 tablet en na het spuiten met pregnyl 2 tabletten.
Wendy: heel veel succes met hsg onderzoek. Een vriendinnetje van mij heeft onderzoek ook gehad en twee maanden daarna zwanger.
Ego: Kan nog steeds geen avondeten binnen houden. Echt verschrikkelijk. Ben de hele dag misselijk.
hallo
Ik ben nieuw hier, en heb een vraag over pregnyl.
afgelopen vrijdag is de spuit gezet en we hebben natuurlijk “geklust”!
Hebben jullie ervaring, of je echt pas na 14 dagen gaat menstrueren of wellicht eerder? ik weet dat je pas na ruim 14 dagen een test mag doen, maar weet niet wanneer je een menstruartie zou kunnen verwachten.
En ik wil weten hoe ik zo’n banner onder mijn berichten kan plaatsen!
Bedankt voor de antwoorden,
Groetjes, runner2406
Welkom Runner
http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/tickers_001.htm kan je banner krijgen.
Normaal krijg je 14 dagen later je menstruatie. Ik kreeg het soms al naar een week dit was niet de bedoeling en kreeg daarom duphaston voor twee weken.
Goedemorgen dames.
Hier nog helemaal niets te bekennen. Ik ben ook begonnen van het innemen van centrum materna +dha. Elk beetje extra wat ik kan nemen neem ik in.
Nog steeds geborrel en van alles. Borsten doen soms pijn en soms niet nu.
De pregnyl zit denk ik nog in me lichaam dus ik denk niet dat een test uitkomst bied. het is vandaag 8 dagen geleden sinds de laatste prik. Maar ik heb zo geen geduld meer het komt me strot uit. Wordt ik ongi of niet. Heel irritant. iK hoop natuurlijk van niet. Zou leuk zijn
@roosje.
Ben blij dat voor jouw alles goed gaat hoor. Het is je ook gegund.
@runner 2406
welkom meid mijn ervaring met pregnyl is dat ik 13 of 14 dagen na de iui :twisted: wordt.
Voor mij is het dit keer iets anders, heb iui gehad maar nadien ook nog een prik pregnyl dus nu weet ik niet hoeveel dagen het worden. Moet in ieder geval wachten tot 16 dagen na me iui voordat ik kan testen. En dat is over 4 dagen. Maar wordt ondertussen helemaal gek.
Hopelijk gaan die wachtweken voor jouw veel sneller en makkelijker voorbij.
Groetjes Gwen
gwenny voor een test is het nu idd nog te vroeg had ik nog niet gedaan ow hoop zo voor je dat het raak is
hier gaat ales wel goed moet zometeen weer voor controle naar de vk :dance:
fijn Roosje dat de suikerwaarden goed waren!! Wat een opluchting!
@newbie: dat kies je toch gewoon zelf denk ik dan ook! Wij willen ook meteen door voor een tweede (als de eerste meevalt :mrgreen: )
@gwenny: wachten is idd lastig he!
Gisteren was dag 18 in mijn cyclus en vanmorgen was de temp omhoog! Hopelijk bijft het hoog Morgen bloedname en vrijdag gyn!
Pff, dat de zaadjes maar goed hun best doen hoor
Gwenny, wat ongelooflijk spannend… rot he dat wachten elke keer? :-*
Tinka, ik hoop dat je inderdaad je ei hebt gehad!
Roosje, veel plezier bij de vk!!
Ik mag morgen weer naar de gyn… ben erg benieuwd wat daaruit gaat komen…
vanaf wanneer mochten jullie eigenlijk testen na de eisprong? 14 dagen?
@Tinka wrote:
vanaf wanneer mochten jullie eigenlijk testen na de eisprong? 14 dagen?
ja! succes
wat een weertje he! ik moest naar een kerstdiner van me werk maar is gelukkig afgezegd(moet 30 km rijden)
ik ga niet naar buiten met dit weer :roll: lekker warm bij de kachel en kerstboom :mrgreen:
hoe is het met iedereen?
Hier gaat het niet zo lekker…
Normaal ben ik altijd helemaal weg van sneeuw, maar nu kan ik er niet van genieten… vanochtend bij de gyn geweest en die wil me niet meer helpen. Mijn lichaam heeft bewezen het zelf te kunnen, dus moet ik het ook maar zelf doen. Sja, aan de ene kant zit ik natuurlijk ook niet te wachten op medicatie enzo, maar aan de andere kant weet je dan wel zeker dat je kansen groter zijn… ik heb gewoon zo weinig zin in weer maanden temperaturen, ovu-testen, om de dag klussen en al dat soort ongein…
Nouja, ik hoop dat het meevalt en dat mijn lichaam het na de zwangerschap gewoon goed en regelmatig oppakt!
tier er zit natuurlijk wel wat in dat je lichaam het zelf kan maar goed je wilt nu ook weer snel resulaat zien! mocht je niet een kuur clomid ofzo hebben?
welke gyn had je? :hug:
Ik had Weber.
En idd, het is gewoon heel dubbel. Aan de ene kant heb je het ook het liefst zonder de mmm. En mijn lichaam heeft bewezen het zonder te kunnen. Maarja, mijn lichaam heeft ook bewezen dat dat wel heel lang kan duren… en dat gesodemieter met temperaturen, ovutestjes, om de dag… daar heb ik gewoon zo geen zin meer in… zeker omdat je gewoon niet weet óf het zin heeft… bij een behandeling weet je tenminste zeker dat het je kansen vergroot…
Aan de clomid mocht ik nu nog niet, hij gaf als reden dat het beter is als je lichaam het zelf doet, en… dat hij liever niet wilde dat ik zwanger zou worden van een meerling, omdat dat vorige keer dus mis ging… sja…
Nouja, misschien valt het mee, pakt mijn lichaam het goed op en ben ik binnen een paar maanden zwanger! Dat kan natuurlijk en daar hoop ik op!
En anders maak ik gewoon over 3 tot 4 maanden weer een afspraak bij een andere gyn. En als ik nou zeker weet dat ik geen eisprong heb of veel te laat, dan maak ik gewoon die afspraal nog eerder.
Nu eerst maar ff proberen te genieten van de sneeuw, kerst en oud en nieuw enzo!!
die man had ik vrijdag ook nog nooit gehad vond hem wat kil :silenced:
maar goed hoop dat het nsel raak bij je zal zijn meid :-*
Mjah, idd vrij afstandelijk. Wel aardig, maar heel zakelijk… sja…
Hoe gaat ie nu met jou? :-*