de hormoonmeisjes kletsen hier verder

zullen we hier verder kletsen?

mij goed :slight_smile:



Dan is het zelfs overzichtelijker voor mij :mrgreen:

:lol: er zijn al heel wat deeltjes volgekladderd :wink:

Bedankt, roosje! Gevonden :smiley:



Welkom Tinka!

sasa!!! welkom meid hoe is ie :-*

Goed :slight_smile: Niks te berichten, maar voel me goed. Als ik een eisprong zou hebben, is-ie deze week. Maar afwachten dus.



En hoe is’t met jouw rug? Na de fysio vandaag weer wat beter?



:-* voor jou :smiley:

hoop dat je snel met andere berichten komt! hoe is het weer in zwitserland?



ja fysio gaat wel goed alleen veel pijn als ik er weg kom maar goed moet rustig aan doen dan komen we er wel :wink:

Vandaag heeft het gesneeuwd - helaas alleen natte troep. Maar ik moest toch (thuis) werken, dus voor mij viel het mee :wink:



Ja, ik hoop ook gauw eens met andere berichten te komen. De tijd zal het leren. Vorige week was ik bij de acupuncturiste, ze zei dat mijn lichaam harmonieuzer was dan voorheen. En dat merk ik ook wel. Dus hopelijk gaat het zo verder en heeft het allemaal een positieve invloed :thumbup:



Jij iig sterkte met je rug!! :-*

welkom Sasa!

hier nog geen sneeuw vandaag was het wel lekker weer maar afgelopen dagen heel veel harde wind en heel veel regen



dank je wel meid :-*

oja, als nieuwtje toch wel een vraagje :slight_smile:



Ik moet dus die pillen nemen vanaf dag 3, vijf dagen.



en dan zei ze van te klussen tussen dag 10 en 20 om de andere dag.



Is het echt zo dat je eisprong mooi op dag 15 valt door die pillen? en dat je dan een LF van 14 dagen hebt achteraf?



Of hangt dat nog allemaal van je lichaam af?



Ik ga maar flink mijn cervixslijm controleren en tempen :shifty:

krijg je geen follikelmetingen?

Hm, moeilijk te zeggen. :think: Ik moest na de clomid altijd naar de gyn voor een echo om te kijken of er al eitjes rijp waren. En daarna kreeg ik pregnyl (spuit), om de eisprong op te wekken. 24 tot 36 uur na de pregnyl was dan mijn eisprong. Krijg jij geen extra controle?

Soms moest ik de pregnyl al na 12 dagen spuiten, soms pas na 16 Ã 17 dagen.

Misschien dat iemand anders beter kan helpen!

@roosje83 wrote:

krijg je geen follikelmetingen?
nee, ik moet enkel bloed laten nemen op dag 20 om te kijken of ik in de luteale fase ben…



Als ik dan een ei heb, en de LF is lang genoeg, doen we zo nog ff voort.



Geen ei betekent dubbele dosis Clomid volgende maand en als dat niet werkt moet ik naar een fertiliteitscentrum…

Bij mij werd mijn LF door de clomid niet langer (had geen invloed). Ik moest altijd nog utrogestan nemen om de LF op 14 dagen te rekken.

He Tierrr, leuk dat we gelijk oplopen. Ik zal aan je denken! Hopelijk straks allebei een positive test. Was jouw eisprong ook afgelopen vrijdag?



Tinka, welkom hier! De eisprong is niet te vororspellen met clomid. Temperaturen is een goede methode, maar de eisprong is al geweest als de temperatuur omhoog gaat. Je weet dan in ieder geval dat je niet meer verplicht hoeft te vrijen. Een follikel meting zou wel handig zijn, maar tijdens mijn eerste ronde clomid kreeg ik die ook niet. Succes met de eerste ronde.

Meisje, ik :pray: voor je!! Tierr, voor jou natuurlijk ook :slight_smile:

thanks Sasa! Ik ook voor jou hoor. Voor iedereen trouwens! Het zou toch super zijn als we allemaal a.s. zomer een familielid mogen verwelkomen.

juist ja! DAt zou super zijn!!!



Oja, dus als die LF niet lang genoeg is, dan ga ik nog wat extra moeten innemen dus.



Ik wacht gezellig af deze ronde he… En wel flink klussen natuurlijk!

ik kreeg altijd fm waardoor ik precies wist wanneer ik me eisprong had en de pregnyl kreeg en gericht kon klussen



succes dames het word tijd voor nieuwe zwangeren :inlove: