ik wil ook liever gericht klussen, want ons libido is niet al te hoog als het zo op bevel is :roll:
wij hadden het advies gekregen om de dag voor het pregnylspuiten, de dag zelf en de dag daarna te vrijen. Heel gericht dus, maar op dag drie waren we het echt zat hoorā¦
mja, als je echt weet wanneer, dan gaat datā¦
Maar ik moet dus beetje gokken en vooral opletten dat we lang genoeg doordoen ook denk ikā¦
Ze zei sowieso al 5 dagen voor en 5 dagen na de eisprongā¦
In totaal dus vijf keer op tien dagen, wat ik dus veel vind :oops:
Maar dmv cervixslijm, kan je al wel wat te weten komen denk ikā¦ En als de temp dan omhoog is, dan nog ĆĀ©ĆĀ©n keer ofzo en dan zou ik er wel mee kappen :shifty:
@meisje1974 wrote:
He Tierrr, leuk dat we gelijk oplopen. Ik zal aan je denken! Hopelijk straks allebei een positive test. Was jouw eisprong ook afgelopen vrijdag?
Inderdaad leuk om gelijk te lopen! :)
Mijn ei was waarschijnlijk vrijdag of zaterdag.
En we hebben donderdag en zaterdag geklust.. dus ja, hopen dat dat genoeg is geweest. Wij houden ook absoluut niet van verplicht klussen... dan lukt het soms ook gewoon niet... :oops:
5 keer in de 10 dagen zou voor ons ook echt teveel zijn. Dan nog liever 3 dagen gericht achter elkaar en dat je weet dat je dan altijd goed zit, al zou dat dan de laatste dag ook wel moeizaam gaan... :roll:
@Tierrr wrote:
@meisje1974 wrote:juist ja!He Tierrr, leuk dat we gelijk oplopen. Ik zal aan je denken! Hopelijk straks allebei een positive test. Was jouw eisprong ook afgelopen vrijdag?
Inderdaad leuk om gelijk te lopen! :)
Mijn ei was waarschijnlijk vrijdag of zaterdag.
En we hebben donderdag en zaterdag geklust.. dus ja, hopen dat dat genoeg is geweest. Wij houden ook absoluut niet van verplicht klussen... dan lukt het soms ook gewoon niet... :oops:
5 keer in de 10 dagen zou voor ons ook echt teveel zijn. Dan nog liever 3 dagen gericht achter elkaar en dat je weet dat je dan altijd goed zit, al zou dat dan de laatste dag ook wel moeizaam gaan... :roll:
Maar we staan ervoor en we moeten erdoor he.....
Met om de andere dag, kan je weinig misdoen, maarik heb altijd doemscenario's in gedachten. zoals: geklust vanavond, eitje overmorgen in de namiddag en savonds pas opnieuw klussen ed...
@Tinka wrote:
maarik heb altijd doemscenarioās in gedachten. zoals: geklust vanavond, eitje overmorgen in de namiddag en savonds pas opnieuw klussen edā¦
Daar ben ik me nu dus ook druk om aant makenā¦ donderdagavond en zaterdagavond geklustā¦ vrijdag of zaterdag ei. Wat nou als dat zaterdag overdag wasā¦ en dat de zaadjes van donderdag het al niet meer deden en de zaadjes van zaterdag te laat warenā¦ :?
@Tierrr wrote:
@Tinka wrote:niet stressen :hug:maarik heb altijd doemscenarioās in gedachten. zoals: geklust vanavond, eitje overmorgen in de namiddag en savonds pas opnieuw klussen edā¦
Daar ben ik me nu dus ook druk om aant makenā¦ donderdagavond en zaterdagavond geklustā¦ vrijdag of zaterdag ei. Wat nou als dat zaterdag overdag wasā¦ en dat de zaadjes van donderdag het al niet meer deden en de zaadjes van zaterdag te laat warenā¦ :?
Maar ik ken het gevoel, je bent echt net als ik :shifty:
zaadcellen kunnen heel lang blijven leven. Ik dacht zelfs 72 uur (ben er niet helemaal zeker van.
Ja klopt, maar de zaadcellen van mijn man zijn niet zo bestā¦ die doen het sowieso al niet super en na een lange poos al helemaal niet meerā¦
@Tierrr wrote:
Ja klopt, maar de zaadcellen van mijn man zijn niet zo bestā¦ die doen het sowieso al niet super en na een lange poos al helemaal niet meerā¦bedoel je dat hij regelmatig moet ejaculeren om vruchtbaar zaad te hebben? Of hoe begrijp ik dat?
Doen ze dan bij jou geen IUI?
Hoi meiden,
Welkom Tinka.
Ik kom hier ook verder kletsen.
Zit nu in die vervelende wachtweken. Bah wat duren die dagen dan lang. :? Na 13 dec weet ik meer. Is het niet raak dan maar een hsg laten inplannen. Hoop niet dat het hoeft. Maar geduld is een schone zaak.
Jullie horen nog wel van me.
Liefs wen
Voor jou dus ook weer spannend wendy! Ik duim voor je!!
Tinka, wij doen (nog) geen IUI omdat het niet zodanig slecht is dat het helemaal niet kanā¦ ik ben ook al spontaan zwanger geweest. Maar uit de onderzoeken is wel gebleken dat de zwemmers niet zo bewegelijk waren, en na een poosje nĆĀ³g minder bewegelijkā¦ dus jaā¦ hoe ouder de zaadjes, hoe minder kans dat ze naar mijn eitje zwemmen inderdaadā¦
Hoi tierr. Ik zal ook voor jou duimen. Hopen dat we met ons allen een positieve test in handen krijgen.
Dankjewel wendy!! Er zitten weer een aantal NODās vlak bij elkaar strakjes, dus zou super zijn als we allemaal een tweede streepje hebbenā¦
owja, ik begrijp het Tierrr, dat je het toch zo wel een kans wil geven! We zijn toch hoopvolle meiden allemaal he
Vandaag mijn tweede pilletje genomen.
Hebben jullie veel bijwerkingen van de Clomid? Tot nu toe merk ik nog niks, maar wat wil je, na twee pillen :mrgreen:
@Tierrr wrote:
Dankjewel wendy!! Er zitten weer een aantal NODās vlak bij elkaar strakjes, dus zou super zijn als we allemaal een tweede streepje hebbenā¦
ik duim me suf voor jullie meiden strooi wel wat hormoontjes :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
@Tinka wrote:
owja, ik begrijp het Tierrr, dat je het toch zo wel een kans wil geven! We zijn toch hoopvolle meiden allemaal he
Vandaag mijn tweede pilletje genomen.
Hebben jullie veel bijwerkingen van de Clomid? Tot nu toe merk ik nog niks, maar wat wil je, na twee pillen :mrgreen:
hoeveel mg krijg je ook alweer? ik had de hoogste dosering 150 mg en had heel veel last van de bijwerkingen echt niet leuk meer gelukkig mocht ik na 10x over naar puregon en dat is echt duizend maal beter want had helemaal geen bijwerkingen en kijk naar me banner :inlove:
50mg neem ik nu. als het niet werkt, wordt het verdubbeld.
150 is ook echt al veel he, dat doet mijn gyn niet, dan stuurt ze me door naar een fertiliteitskliniek voor nog betere opvolging.
Wat doet Puregon net? Is dat hetzelfde maar dan nog straffer?
Bedoel je dat je nog 10 rondes hebt moeten proberen met Clomid? Dat is mijn gyn niet van plan preciesā¦ Maarja, het FC mss wel heā¦
ik reageerde niet op 100 mg en kwam meteen bij de fertiliteitsarts terecht ik was met kuur 8 van clomid zwanger kreeg alleen een miskraam waardoor we het nog 2x hebben geprobeerd want ik reageerde wel goed alleen had ik heel veel last van de bijwerkingen
puregon werkt wat sneller maar doet hetzelfde en zonder bijwerkingen :dance:
wat zou dan de reden zijn dat ze niet onmiddellijk puregon geven :think: