de hormoonmeisjes kletsen hier verder

@Tinka wrote:

wat zou dan de reden zijn dat ze niet onmiddellijk puregon geven :think:

puregon is een heel duur geneesmiddel wat ik gebruikte kwam ik per maand al rond de 500/600 euro uit! niet alle verzekeringen zijn daar blij mee

de zkh werken via protocollen en clomid is dan het eerste wat ze je geven tenminste wel bij ons in het zkh

ow :shock: das duur! Uit eigen zak te betalen?

Clomid kostte mij geen 2 euro voor tien pilletjes…

@Tinka wrote:

nee gelukkig niet! werd gelukkig vergoed door de verzekering :wink:

@roosje83 wrote:

@Tinka wrote:

nee gelukkig niet! werd gelukkig vergoed door de verzekering :wink:

oh ok! Gelukkig maar!

Pff, net een opmerking van een kennis: is het niet wat snel om al medische hulp in te roepen? Jullie zijn nog maar een goed half jaar bezig, mss ben je nog wel aan het ontpillen :roll:

Dat woord: ontpillen, ik kan het niet meer horen, zien of rieken he :evil:

kan het me heel goed voorstellen maar bereid je nog maar meer voor op meer opmerkingen wij hebben het eerst stil gehouden maar daarna kon het niet meer mensen maken vaak geen taktische opmerkingen :frowning:

Sja, ontpillen… een leuke is dat idd… of: ‘ja maar het is normaal dat het niet meteen lukt hoor, de meeste mensen moeten even wachten voordat het zover is…’

Ja, maar als je geen eisprong hebt kun je wachten tot je een ons weegt!! :wall: :evil:

Ik heb er een hekel aan als mensen die er totaal geen verstand van hebben zich er op zo’n manier mee bemoeien… bah!

@Tierrr wrote:

Sja, ontpillen… een leuke is dat idd… of: ‘ja maar het is normaal dat het niet meteen lukt hoor, de meeste mensen moeten even wachten voordat het zover is…’

Ja, maar als je geen eisprong hebt kun je wachten tot je een ons weegt!! :wall: :evil:

Ik heb er een hekel aan als mensen die er totaal geen verstand van hebben zich er op zo’n manier mee bemoeien… bah!
idd, waarop zouden we wachten :roll:

Net of wij hebben er voor gekozen dat het niet gewoon natuurlijk lukt :roll:

Hallo Tinka welkom.

Tinka: inderdaad verschrikkelijk als mensen iets zeggen dat je denkt oh aub houd je toch stil. Iemand die ik ken zei tegen mij dat een goed glas drank wonderen deed het erge was dat diegene wist dat ik geen eisprong had en ook zelf nog in het medici werkt. Maar ja dan denk ik maar hebben niet meer verstand.

ff is een dom vraagje…

Maar als je van die clomid cysten kunt krijgen, kan dat dan niet ook nog onvruchtbaarheid uitlokken? Of PCO ofzo? :shifty: Krijg ineens een doemscenario voor ogen :?

Ik denk niet dat je van clomid PCO kunt krijgen.

Wat bij mij een keer het probleem was: ik had na 9 dagen al een eitje van 23 mm. Dat was op zich niet erg, maar het baarmoederslijmvlies was nog niet dik genoeg en de slijmprop zat nog in de baarmoederhals. :wall:

Dus was de hele cyclus voor niks :frowning: Toen moest ik vanaf de volgende cyclus spuiten, omdat ik op de clomid overreageerde en je met spuiten beter doseren kunt.

@Tinka wrote:

ff is een dom vraagje…

Maar als je van die clomid cysten kunt krijgen, kan dat dan niet ook nog onvruchtbaarheid uitlokken? Of PCO ofzo? :shifty: Krijg ineens een doemscenario voor ogen :?

pco is gynetisch bepaald ktijg je dus nooit van medicijnen

@roosje83 wrote:

@Tinka wrote:
ff is een dom vraagje…

pco is gynetisch bepaald ktijg je dus nooit van medicijnen
ok, het was dus echt een domme vraag :mrgreen:

@sasa: ow, das ook niet goed… Ben benieuwd of er daar wat aan de gang is bij mij of niet…

Brengt ook vooral geen stress met zich mee hoor :liar:

domme vragen bestaan niet domme antwoorden wel :wink:

ik zal me klaar maken moet zo naar me werk voor een gesprek hoe nu verder en daarna ff de stad in!

@roosje83 wrote:

domme vragen bestaan niet domme antwoorden wel :wink:

ik zal me klaar maken moet zo naar me werk voor een gesprek hoe nu verder en daarna ff de stad in!
succes op je werk! En veel plezier in de stad!

Roos: hoe was het op het werk. Had je een gesprek met je leidinggevende om te kijken naar je werkzaamheden? Ben je daarna even lekker aan het shoppen geweest nog iets leuks gevonden.

Hier gaat alles goed. Sinds zaterdag geen bloedingen meer gehad. De dagen gaan wel langszaam want ik wil dat het snel volgende week vrijdag is dan weer een echo.

oh Biene: nog proficiat met je prille zwangerschap :slight_smile:

ik moet plaatsvervangend werk doen zoals kantoorwerkzaamheden en het was een goed gesprek dinsdag begin ik plan zelf me dagen in en niet langer dan 4 uren op een dag we zullen zien hoe dat gaat(ben veel liever op de groep maar goed dat kan helaas niet :frowning: )

ben nog ff de stad ingeweest me schoonma word volgende week 50 dus cadeau gekocht en voor me nichtje nog cadeaus die word over 2 weken alweer 10!

ben nog om kleding wezen kijken maar kon niks vinden :wink:

goeiemorgen meiden!

jij ook goedemorgen Tinka!

Biene: ik geloof dat ik je nu toch mag feliciteren!! WOW!!! Hopelijk kan je er snel van gaan genieten.

Roosje: moeilijk zeg. aangepast werk. Mjn vriend werkt ook in de gehandicapten zorg, en wanneer je hebt gekozen voor werken met mensen, zit je zeker niet te wachten op kantoorwerk. Wel fijn dat je niet fulltime hoeft. Hopelijk valt het mee!

Tierrr: hoe voel jij je? merk je al iest?

Ego: ik zit mezelf nog steeds gek te maken. Vanochtend had ik een ontezettend misselijkheidsaanval. Het moet wel spanning of zo zijn, of wellicht iets verkeerd gegeten. Het trekt wel weg na het eten van een crackertje. Kan nu toch helemaal niet van een zwangerschap komen? Ik kan pas over een week testen. En de pregnyl is ook al bijna uit mijn lichaam (hoewel de pijnlijke borsten bij verre na nog niet weg zijn)…

@meisje1974 wrote:

Tierrr: hoe voel jij je? merk je al iest?

Nee, helaas... terwijl ik tijdens de vorige zwangerschap heel snel in de gaten had dat ik zwanger was... weet niet precies meer hoeveel dagen voor NOD, maar ik wist het wel snel.. :roll:
Had gisteravond trouwens wel een jankavond... heb me gigantisch aan lopen stellen omdat ik naar de kapper was geweest en mijn haar finaal mislukt was.... :roll: :oops:

Maar jij dus al wel kwaaltjes... ooh, jeetje, wat gekmakend he? 't Is inderdaad vrij vroeg voor kwaaltjes, maargoed, misschien maak jij gewoon snel HCG aan... ik hoop het voor je!! :pray: :-*