de hormoonmeisjes kletsen hier verder

dames mijn duimen draaien volop voor jullie hoor! :pray:

k had vanmorgen uitgebreide suikertest 5xbloed prikken in 3 uren pff ben blij dat ik weer thuis ben

ben zo ontzettend moe dat ik zo ff ga liggen hoop maar dat alles goed is moest nog suikerdrankje drinken zo smerig :sick:

Tinka en Meisje1974 bedankt voor jullie felicitatie.

Roos: ik kan me voorstellen dat je niet zit te wachten op plaatsvervangend werk en dat je liever je eigen werk doet. Jammer genoeg zit er nu niks anders op maar denk maar zo volgend jaar doe je weer je eigen werk. Jammer dat je geen leuke kleding kon vinden. Op de espritsite of h&m heb je ook leuke zwangerschapskleding misschien een idee.

Meisje en Tierr ik duim voor jullie!

Tinka hoe gaat het met jou.

hier gaat het zijn gangetje…

Ik merk dat ik een korter lontje heb (gisteren op training met de hond bijvoorbeeld) en dat ik wat kortaf was daarna mss tegen de andere mensen… Of zit dat in het hoofd? :oops:

Die bijwerkingen van Clomid, verdwijnen die een paar dagen na pil 5?

Want dat kan toch niet goed helpen als je baarmoederslijm verdunt.

en als je dan ook nog eens last krijgt van vaginale droogheid door die pillen en wel om de andere dag moet klussen :shock:

Tinka: misschien helpt glijmiddel (maar dan niet zaaddondend natuurlijk… hahaha)[/spoiler]

@meisje1974 wrote:

Tinka: misschien helpt glijmiddel (maar dan niet zaaddondend natuurlijk… hahaha)[/spoiler]
mja, er is zo’n pre-seed middeltje, maar dat kost 20 euro voor zes ampulletjes (of weet ikv eel hoe het verpakt is) en is weer online te bestellen.

Maar ik ga afwachten hoe het evolueert, vandaag pil 5 en dan nemen hopelijk de ā€˜kwaaltjes’ die overigens verder nog meevallen, wel af zeker :pray:

pff ik baal zo :frowning:

werd net gebeld door de vk moet dinsdag naa het ziekenhuis komen heb een te hoge suikerwaarde :frowning:

ze willen nu kijken hoe en wat hier was ik zo bang voor wat zal hier weer achter weg komen? :cry:

sorry voor me ego bericht

@roosje83 wrote:

pff ik baal zo :frowning:

werd net gebeld door de vk moet dinsdag naa het ziekenhuis komen heb een te hoge suikerwaarde :frowning:

ze willen nu kijken hoe en wat hier was ik zo bang voor wat zal hier weer achter weg komen? :cry:

sorry voor me ego bericht
kan nog heel goed meevallen hoor! Waarschijnlijk ga je goed op je eten moeten letten, maar meestal blijft het daar wel bij :hug:

waar is iedereen?

Niemand nog iets nieuws te melden?

Hier geen nieuws. Het wordt steeds spannender. Ben wel ietwat labiel, maar dat kan ook door de spanning komen

@meisje1974 wrote:

Hier geen nieuws. Het wordt steeds spannender. Ben wel ietwat labiel, maar dat kan ook door de spanning komen

meid wat spannend! ik hoop zo voor je dat het raak is :pray:

hier een druk weekend achter de rug, vanmorgen lekker uitgeslapen en ben vandaag vrij morgen moet ik waarschijnlijk naar het zkh want me suiker was te hoog en dat willen ze in de gaten houden meer weet ik ook nog niet de vk zou me nog terug bellen vandaag

Hier ook een giga druk maar gezellig weekend gehad!

Jullie nog wat aan sinterklaas gedaan ofzo? Wij wel. We zijn zaterdag eerst mijn band op gaan pompen, daarna voor ons bedrijf naar de grootandel, toen op verjaardagsvisite bij familie en daarna sinterklaas gaan vieren… en zondag weer op verjaardagsvisite!

Maar verder geen nieuws… af en toe denk ik: ja, het zou best eens kunnen… Maar op andere momenten voel ik juist weer helemaal niets… dus sja, inderdaad echt gewoon nog een paar dagen afwachten.

Oh, meisje, wat zou het spannend zijn als wij straks gewoon samen een tweede streepje piesen! Wanneer ga jij er een testje tegenaan gooien?

Roosje, ik las het van je suiker… balen zeg… ik hoop dat het allemaal wat meevalt! :-*

Roosje: balen van je suiker zeg. Wat houdt dat nou concreet voor je in?

Tierrr, ik ga denk ik vrijdag testen. Dat is wel erg vroeg, maar zeker te laat voor een vals-positieve test vanwege de pregnyl (die is al lang uit mijn lichaam). De tijd gaat nu echt veel te langzaam.

wij hebben ook Sint gevierd. Mijn stiefzoontje van 4,5 was bij ons thuis. Hij was helemaal hyper, zeg maar tijdelijke ADHD. Zong elk Sinterklaarliedje niet allleen een tandje harder, maar ook steeds een toontje hoger. Hij was erg blij met zijn lego trein, lag pas om 20:30 uur in bed en sliep uiteindelijk pas rond 23:00 uur. Wij waren toen ondertussen ook gesloopt… hahaha…

Haha, wat mooi zeg, zo’n jochie! Vermoeiend, maar mooi! :slight_smile:

Wij vierden het met alleen volwassenen, dus das toch altijd anders, haha.

Dus vrijdag testen? Dat ben ik ook van plan!! :slight_smile:

Zeker omdat ik de dag erna naar de kerstmarkt ga en anders best een gluhwein wil drinken.

Eigenlijk zat ik zelfs te denken om morgen al een testje te doen, aangezien ik morgen een hepatitus B vaccinatie moet halen… en dat doe ik liever niet als ik zwanger ben… Maarja, de kans dat een test morgen al positief aangeeft is natuurlijk klein, zelfs al zou ik wel zwanger zijn… :think:

Wat lees ik nu.

Alweer 2 testers.

Ja sorry meiden maar ik was even verdwaald. Kom er pas vandaag achter dat er een nieuw topic is.

Hoe is het voor de rest met een ieder. Ach ja heb het eigenlijk wel al een beetje gelezen hoor. Nou ik hoop dat jullie positief testen hoor. ZOu helemaal super zijn.

Bij mij nog even niets. Fert gaat ook dicht dussseeee volgend jaar voor mij weer

hoi

hier een tip voor de meiden die in de wachtweken zitten.

op http://www.matcare.nl kun je testen bestellen die hcg gevoelig zijn en deze testen kan je al 4 dagen voor je overtijd doen. en ze zijn super betaalbaar! :wink:

@roosje, hoe gaat het met jou? ik probeer foto,s van je te zoeken of heb je die niet op het showforum staan? zo ja stuur me die link ff.

gr

jody er staan wel een paar foto;s in het showforum van de maartmamma;s :wink:

ow spannend! Twee testers deze week!

Duimen omhoog hier hoor! :thumbup:

Wij zitten in de klusdagen (weken) in de afwachting van hopelijk een eitje door de Clomid he :pray:

Roos: Ben je al naar het ziekenhuis geweest?

Tierr en Meisje: Me duimen draaien volop voor jullie erg spannend allemaal. Heel veel succes vrijdag. :pray:

Tinka: Heel veel succes en plezier met de klusdagen.

Ego: Ben zelf even afwezig geweest want ik heb de afgelopen dagen op bed gelegen. Ben sinds vrijdag de hele dag misselijk. Kreeg het weekend ook nog last van buikpijn dit veroorzaakt doordat ik niet naar de toilet kan. Voelde me de aflopen dagen echt ellendig maar het gaat nu iets beter. Maar lig nog wel in me bedje of op de bank. Ik hoop dat die misselijkheid niet weken gaat aanhouden maar ja mocht het zo zijn uiteindelijk gaat het over.

He jakkie biene, wat vervelend zeg, die kwaaltjes… maarged, je weet iig waar het door komt!

Ik heb absoluut geen vertrouwen meer in deze ronde. Heb net namelijk getest en niks noppes nada… nu zegt dat nu nog niet zoveel natuurlijk, maar ik heb er gewoon geen goed gevoel over… :cry:

(Ik heb getest ivm een te halen vaccinatie…)

he Tierrr, geef het niet op. Je hebt best wel vroeg getest! Ik heb nog steeds pijnlijke borsten en vlagen van misselijkheid maar net opeens ook een beetje kramp in mijn buik. Ojee, de :twisted: :twisted: komen toch niet??? Ik ga vrijdagochtend testen! Wij zijn dan een paar daagjes aan de kust, dus ik leg mijn test alvast in mijn koffertje!

Biene, hopelijk blijft de misselijkheid je verder bespaard. Ik duim voor je! Beterschap voor nu!