@Tier
Zolang je niets ziet is er nog niets aan de hand. Hou moed. Maar wel nuchter blijven.
@meisje1974
Ik hoop dat die kramp niets is geweest hoor. Zou helemaal top zijn
Tierr: Geef de hoop nog niet op. Je hebt de test vroeg gedaan wacht eerst af blijf moed houden.
Meisje: Hopelijk zijn het gewoon wat krampjes en niet de :twisted: Wacht af tot vrijdag. Lekker even een weekendje er tussen uit. Alvast heel veel plezier.
biene ik moet vrijdag naatr het zkh
tier geef nog niet opmeid je hebt wel heel vroeg getest geen bloed geeft moed meid
Haha, jaja, I know I know… ik heb veeeeeel te vroeg getest. Zou ik normaal ook nooit gedaan hebben, maarja, die vaccinatie he?
Nouja, aan de andere kant is het wel ff goed dat ik nu negatief getest heb, dat zorgt er dus wel voor dat ik niet té veel hoop heb… komt de klap misschien wat minder hard aan als ik straks ongi word… al blijft er natuurlijk altijd nog een beetje hoop…
Roos: Wat moet je lang wachten voordat je naar het ziekenhuis kan. Waarom moet dit zo lang duren? Hoe laat moet je vrijdag.
Ik moet vrijdag om 20 voor 9.
@biene wrote:
Roos: Wat moet je lang wachten voordat je naar het ziekenhuis kan. Waarom moet dit zo lang duren? Hoe laat moet je vrijdag.
Ik moet vrijdag om 20 voor 9.
ja ze hadden me in een streekziekenhuis gepland en ik wil naar me ëigen waar ik onder behandeling ben geweest kan ook pas om 16 uur maar goed dan kan me vriend wel mooi mee die neemt wat eerder vrij! dat is dan wel weer fijn
heb jij vrijdag dan weer een echo?
pff, ik word ongeduldig :roll: Nu al :roll:
@tierr: nog niet wanhopen meid! Geen bloed, geeft moed he!
@Tinka wrote:
pff, ik word ongeduldig :roll: Nu al :roll:
heel herkenbaar die ongeduldigheid :mrgreen:
@roosje83 wrote:
@Tinka wrote:ja, en ooit komt het ook wel goed met ons he…pff, ik word ongeduldig :roll: Nu al :roll:
heel herkenbaar die ongeduldigheid :mrgreen:
soms heb ik al zin om het op te geven :shock: Het is zo’n gedoe allemaal en je moet er zo mee bezig zijn, anders lukt het zeker niet…
Aargh, heb een zaagdagje denk ik :mrgreen:
wij gaan morgen in ondertrouw :inlove: (11 januari doen we geregistreerd partnerschap)
middags gaan we de kinderwagen halen :lol:
Jeeeej, Roosje, veel plezier dan morgen!! :-* :mrgreen:
@Tierrr wrote:
Jeeeej, Roosje, veel plezier dan morgen!! :-* :mrgreen:
dank je wel toch wel een hele speciale dag :inlove:
Roos: wel prettig dat je vriend ook mee kan dan vrijdag. Morgen heel veel plezier! Spannend morgenochtend eerst in ondertrouw en middags een kinderwagen kopen. Weet je al wat voor kinderwagen je gaat kopen.
Im oet vrijdag weer voor een echo. Aangezien de eerste echo te vroeg was vandaar dat we vrijdag weer een echo hebben.
Bloed…
tier nogmaals een :hug: voor jou!!
wij gaan straks in ondertrouw :inlove: we hebben de maxi cosi mura besteld biene :inlove: met bijpassende maxi cosi de kleur tango red :mrgreen:
Tierrr, een hele dikke :hug: voor jou! Die rot :twisted: ook steeds
Roosje, wat leuk (ondertrouw en kinderwagen)! Ik wens je een hele fijne dag! :-*
Hier niks te melden
Liefs aan jullie allemaal!
@Tier
Oh meid wat jammer nou. :hug:
@roosje
Lijkt of het allemaal niet meer stuk kan voor jouw meid. Gun het je van harte
Tierrr: :hug: :hug: :hug: :hug: Wat balen. Ik ben ondertussen mega nerveus, kan me amper concetreren op mijn werk. Nog geen bloed… ppfffff… Vanad vanmiddag 15:00 uur tot vrijdagavond laat ben ik aan de kust en we hebben bewust afgesproken geen laptop mee te nemen, want we willen even helemaal tijd voor elkaar. Dus, ik kan jullie pas vrijdagavond laat of zaterdag meer laten weten.
Roos: ik ga z.s.m. op internet je kinderwagen opzoeken om te bekijken. En gefeliciteerd met je ondertrouw!
Biene: succes vrijdag!!!
spannend meisje!
Hier nog steeds mijn ongeduldige zelf! :lol:
(en daarstraks beslist dat ze ‘libido’ in een potje zouden moeten verkopen :lol: )
Hihi, tinka, dat zou soms wel zo makkelijk zijn :mrgreen: :silenced: