Roosje, hoe was het, hoe was het?
Meisje, heel veel plezier!! Ik duim voor je!!
Ik voel me op het moment echt ff klote… heb pijn, voel me belabberd en ben verdrietig… :?
Tierr: Enorm balen en erg vervelend dat :twisted: :twisted: zijn gekomen.
Tinka: Dat potje zou soms wel erg handig zijn.
Roos: Hoe was het vandaag. Heb de kinderwagen bekeken. Erg mooi en een hele mooie kleur.
Ego: Hier nog steeds misselijk lig de halve dag op bed.
@Tierrr wrote:
:hug: :hug:
Ik voel me op het moment echt ff klote… heb pijn, voel me belabberd en ben verdrietig… :?
ben ik even snel
de wagen staat te pronken :inlove: in de woonkamer ow ben zo trots!! hebben ook nog een box gekocht :dance: konden hem meteen meenemen
vandaag ondertrouw was erg speciaal :inlove: hebben allemaal bossen bloemen gekregen en kaartjes erg leuk!!
kom morgen weer ff vertellen hoe en wat ben nu echt doodmoe
Tierr: Heel veel sterkte gewenst. :hug:
Roosje: Wat leuk ook nog een box gekocht.
Hallo meiden,
Als het goed is kom ik ook weer meeschrijven.
Vorig jaar schreef ik ook mee en ik ben met clomid 100mg zwanger geworden. Ik ben aug 2009, een maand te vroeg, bevallen van een dochter. Wij willen meteen door voor een 2e.
Eind september ben ik gecuretteerd omdat er een stuk placenta is blijven zitten en gaan ontsteken. Daar ben ik wel ziek van geweest. Daarna werd ik ongi :lol: maar nu weer niet meer dus heb maandag een afspraak bij de gyn en ga denk ik wel weer aan de clomid.
Tierr wij “kennen�elkaar al sterkte! :-*
Roosje 26 weken alweer!!! Wat gaat dat toch snel he?? En ook al in ondertrouw! gefeliciteerd :lol:
Saza hoe gaat het met jou??
Andere meiden: hoiiii
:mrgreen:
Liefs
@Newbe wrote:
Tierr wij “kennen�elkaar al sterkte! :-*
Ja, hoi! En dankje! :)
Wel een beetje raar om jou hier nu weer tegen te komen terwijl jij al voor een 2e gaat en ik nog steeds niet zwanger ben van de 1e...
Maargoed, het is je van harte gegund hoor! Ik hoop dat de clomid zijn werk gaat doen en je snel weer zwanger bent! :)
newbe, leuk je weer tegen te komen Hier gaat alles goed, nog steeds alles hetzelfde. We doen geen behandeling meer - ik doe nu alleen acupunctuur en dat doet me goed. Mijn allergieën zijn tenminste weg :dance:
:-*
newbe welkom terug!
hoe gaat het met je en met je dochter? kom je foto;s spammen?
ben wel benieuwd natuurlijk
jee wel snel voor een tweede :oops: ben je bang dat het weer lang gaat duren?
hier een eigenwijs meisje, nl toch de laptop mee genomen naar het vakantiehuisje in Noordwijk.
Vanochtend nog steeds geen bloed. Vandaag een dagje Leiden gedaan en 2 tests gekocht. Thuisgekomen helemaal ongeduldig en meteen de test gedaan
Is een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streeepje ook een positieve test?
JAAAAAAAAAA!! Streep is streep!! :lol:
Meisje, wat goed zeg!! Super!! Gefeliciteerd!! Wat zul jij een fijne week hebben nu daar!
En wat goed dat je de laptop meegenomen hebt, haha! :thumbup: :mrgreen:
een streep is een streep meid! maar is je pregnyl helemaal uitgewerkt? hoop het voor je meid ow dit is geweldig morgen vroeg wel ff testen met ochtendurine dan weet je het helemaal zeker!!
:dance: :dance: :dance:
ik denk echt dat ik die streep zelf bedacht hebt (in my mind)
morgen test ik weer.
ik heb de pregnyl ruim 2 weken geleden genomen (woensdag) dus dat kan het niet meer zijn lijk me.
morgen is het precies 2 weken na mijn eisprong.
ik zit hier helemaal te shaken…
de pregnyl kan tot 13 dagen nadat ie gezet is in je lichaam zitten maar dan nog maar een heel klein beetje hoor!
ik zou morgenvroeg even testen met ochtendurine dan weet je het zeker meid ik hoop het zo voor je
meisje: Wat een geweldig nieuws!!! Ik hoop het zo voor je. Morgenochtend ook maar even testen. Me duimen maken overuren voor je! Een heel fijn weekend in Noordwijk.
:lol: Meisje, ik voor je! Zou echt super zijn!! :-*
meisje: super! ik duim voor een dikkere streep morgenvroeg hoor!
@newbie: welkom!
@meisje1974
Ohhhh geweldig man. Ik hoop echt dat het je eigen hcg is en niet die van de pregnyl. Ik ga voor je duimen.
@newbe.
En opnieuw welkom. Ik hoop echt dat jullie tweede wonder snel komen gaat
Ego.
Hier is het rustig nog steeds geen niets te melden eigenlijk.
Meisje ik duim hoor ik duim :kaars:
Pies ik vanochtend mert mijn duffe kop die hele teststaaf nat, inclusief venstertjes. niks geen streep dus, niet in het test venster en ook niet in het contole venster… foute test dus… WAAHHHHHHH… We gaan zo gauw op zoek naar de dichtsbijzijnde drogist en dan koop ik er meteen 2 (van verschillende merken.)
Goed nieuws: nog steeds geen bloed.
De spanning loopt nu wel heeeeeeeeeeel erg op.
das idd balen maar meid die van kruidvat zijn goed hoor 2 voor 5 euro en erg gevoelig dus die kan je op d ehele dag wel doen
me duimen draaien nog steeds overuren voor je :dance: :thumbup: