lol Meisje, snel naar de winkel toe :mrgreen:
Hier ook een beetje positief nieuws: ik denk dati k een ei heb gehad Mijn temp was omhoog en ik had gisteren buikpijn en een emodagje…
Alleen is het klussen nogal slecht gepland geweest, maar dat weet je nooit op voorhand natuurlijk. (dinsdagavond en gisterennacht, terwijl ei er in de late namiddag of avond was waarsch) :shifty:
@meisje.
Wat doe je ons en jezelf aan meid. Nu ff snel een nieuwe en opnieuw proberen. :: ::
@Tinka
Nu duimen geblazen voor jouw
Haha meisje, dat is stom! Nou, inderdaad maar snel naar de winkel dan! :mrgreen:
Tinka, zou mooi zijn als je een ei hebt gehad! En zo verkeerd zijn je klusmmomenten dan niet hoor!!
tierr ik snap dat het voor jou best gek is om mij tegen te komen maar ik was natuurlijk toen al een tijdje bezig. ik ben toen met de oktoberstoppers gaan meeschrijven omdat toen de clomid begon aan te slaan zeg maar.
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: draaien voor jou
Al met al heb ik veel mazzel gehad denk ik. Wij zijn feb 2 jaar terug begonnen voor de 1e. Ik werd na ongeveer een half jaar doorgstuurd naar de gyn dus dat is erg snel. De 3e ronde clomid was het raak.
Saza accupunctuur! gekke materie is dat he? Maar je voelt je er goed bij dat is het allerbelangrijkste!
Roosje ja ik zal van de week ff wat spammen. ik heb niet het gevoel dat het heel lang gaat duren… maar je wordt ouder en ik heb zoiets van waarom niet meteen een 2e. Anders ben je net uit de luiers en al die dingen en moet je er weer in. Nee wij gaan lekker in een ruk door.
Meisje ga jij een even snel een test halen :mrgreen:
Tinka hopen dat je je ei hebt gehad!!! Ben je aan het temperaturen?
Meiden :thumbup: :thumbdown:
:thumbup:
@Tierrr wrote:
Haha meisje, dat is stom! Nou, inderdaad maar snel naar de winkel dan! :mrgreen:thx voor de duimen allemaal!
Tinka, zou mooi zijn als je een ei hebt gehad! En zo verkeerd zijn je klusmmomenten dan niet hoor!!
Goh ja, het is die onzekerheid die dan de kop opsteekt he, ik had liever woensdag geklust, bij nader inzien :mrgreen:
Maar ach, mss zijn de zaadjes wel traag en hadden ze veel tijd nodig om ter plekke te geraken ofzo :mrgreen:
@newbe: ja, ik temp al wel wat langer, maar deze ronde vind ik het wel belangrijk, met de Clomid die wel of niet zal aanslaan… (ik hou me wel niet aan een vast uur, ik doe het net voor ik opsta) Hopelijk blijft hij hoog, want je kan pas zeker zijn dat er een ei was, als hij drie dagen hoog is denk ik

Donderdag moet ik bloed laten nemen en vrijdag dan de echo om te kijken of de clomid geen cystes heeft veroorzaakt!
Spannend wel nu hoor! Gisteren dat gerommel in mijn buik en vandaag de bevestiging eigenlijk.
Ik heb, toen ik net stopte met de pil, ook een paar keer een eisprong gehad (denk ik toch) en toen was die altijd rond dag 20, nu in de eerste ronde Clomid, zou mijn ei dus gisteren, op dag 13 geweest zijn. Das wel vroeg toch he :shifty: Zeker als je leest dat anderen hun ei net laat hebben bij Clomid :think:
(ik ben gestart met Clomid op dag 3 van mijn cyclus, hoe gaat dat bij jullie?)
yes
ik kan het niet geloven en blijf janken, maar het is toch echt waar, een dikke streep!!!
@meisje1974
Aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh geweldig nieuws man. Super. Krijg gewoon kippenvel.
Helemaal wauwwwwwwww
Gefeliciteerd meid
@meisje1974 wrote:
yesWAAAAAAAAAAA!!! 8) Dit is zooooo goed! 8)
ik kan het niet geloven en blijf janken, maar het is toch echt waar, een dikke streep!!!
@Tinka wrote:
Ik heb, toen ik net stopte met de pil, ook een paar keer een eisprong gehad (denk ik toch) en toen was die altijd rond dag 20, nu in de eerste ronde Clomid, zou mijn ei dus gisteren, op dag 13 geweest zijn. Das wel vroeg toch he :shifty: Zeker als je leest dat anderen hun ei net laat hebben bij Clomid :think:
Ik heb waarschijnlijk maar 1 keer een goed ei gehad met clomid 100 alleen was die cyclus alsnog heel vreemd… dus een echte “normale” cyclus heb ik nooit gehad. De keer dat ik zwanger ben geworden werd ik na de clomid ineens ongi en vanaf die ongi had ik mijn ei op dag 23… (eigenlijk was dat dag 33…) vaag he?
Meisje Wat FANTASTISCH :lol: :lol: :lol:
Meisje, van harte gefeliciteerd!! Oooooh, wat ontzettend goed zeg, ben zo blij voor je!! :lol: :-*
Newbe, het is je ook van harte gegund hoor! Het is juist mooi dat je zo snel geholpen kon worden en dan ook nog eens met positief resultaat!!
Ik stond alleen wel ff raar te kijken, het is gewoon een raar idee…
Tinka, ik snap dat je het liefst woensdag had geklust, dat was natuurlijk ook het allermooiste geweest. Maar in principe zijn jouw beide klusmomenten goed! :thumbup:
Hee dames, ik ben een weekendje weg, dus tot laterrr!!
@Newbe wrote:
@Tinka wrote:owja, dat is best vreemd! Maar het resultaat was er wel!
Ik heb waarschijnlijk maar 1 keer een goed ei gehad met clomid 100 alleen was die cyclus alsnog heel vreemd… dus een echte “normale” cyclus heb ik nooit gehad. De keer dat ik zwanger ben geworden werd ik na de clomid ineens ongi en vanaf die ongi had ik mijn ei op dag 23… (eigenlijk was dat dag 33…) vaag he?
Meisje Wat FANTASTISCH :lol: :lol: :lol:

@tierrr: veel plezier dit weekend!
@meisje1974 wrote:
yes
meid ik krijg helemaal kippenvel bij dit bericht wou :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
gefeliciteerd enne die banner :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
wanneer ben je dan uitgerekend? :-*
Meisje: GEWELDIG NIEUWS. Gefeliciteerd. Helemaal top geniet ervan jullie weekend kan niet meer kapot. :lol:
Hier ook geweldig nieuws heb vanochtend een echo gehad en we zagen het hartje. Ben helemaal happy. Was zo bang en nerveus maar ben nu helemaal blij. Ik mag nu een beetje gaan genieten.
een beetje genieten???
heel veel!!! :inlove:
Roos: Ik durf nog niet volop te genieten ik heb gevoel dat ik dat pas kan met 12 weken maar ik straal volop hoor. Ik ben helemaal in me nopjes.
Durf het nog niet toe te geven ben nog een beetje bang.
@biene wrote:
Roos: Ik durf nog niet volop te genieten ik heb gevoel dat ik dat pas kan met 12 weken maar ik straal volop hoor. Ik ben helemaal in me nopjes.
Durf het nog niet toe te geven ben nog een beetje bang.
kan ik me helemaal voorstellen hoor! toen ik zwanger was durfde ik ook niet te genieten tot me ma tegen me zei geniet meid! en toen ging het een paar dagen later mis

ik weet niet precies hoe het zit met uitgerekende date, maar ik denk dat ik op 20 augustus uitkom. Moet ik van 40 weken uitgaan?
Bien: genieten hoor! Je weet nooit hoe het loopt, maar als het misgaat, is er nog genoeg tijd om te treuren. Ik ga er ook met voll teugen van genieten, al dringt het nu nog niet helemaal tot me door!
wanneer was je laatste menstruatiedag?