de hormoonmeisjes kletsen hier verder

heeee lang geleden. Er had even pauze gehad en was in die pauze niet ongesteld geworden. Mijn eisprong was 2 weken terug!

hmm lastig dan haha anders kan je vanaf dag 1 rekenen ach als je belt voor een echo weet je het snel genoeg meid ben zo blij voor je :-*

ben ik weer

na drie kwartier er te hebben gewacht werden we eindelijk geroepen dat we aan de beurt waren

moest me ook nog verantwoorden waarom ik daar was want hij kon niks vinden in de computer

nou ja ukkie doet het goed zwaaide nog eventjes en had het handje op het gezichtje prachtig weer om te zien

ukkie ligt precies op schema! dus niks niet te dik

ik moet nu maandag weer terug komen voor een dagcurve om 8,11,14 en 20 uut prikken nadeel is kan niet ff op en neer naar huis want heen en weer ben ik al snel een dik uur kwijt na 14 uur ga ik wel naar huis en dan avonds maar weer voor een prikje bah het hoort er even bij maar baal wel even hoor het is steeds zo;n gedoe

verder mocht ik een dietist raadplegen maar daar ben ik al onder behnadeling dus ik wacht de uitslag ff af van maandag en dan bel ik haar erna wel

dit was het voor nu even ga nu ff eten

ow, gezellig als je niet in de pc staat :?

Pff, zo’n dagcurve is veel gedoe he :roll: (ik werk in een klinisch labo en wij nemen dat af) Jammer dat je niet op en af naar huis kan!

Wel tof dat beeb ff zwaaide! :inlove:

Roos: Wat ellendig dat er niks bekend was en dat je moest verantwoorden. Wat geweldig dat de kleine naar je zwaaide en dat je kleine even hebt kunnen bewonderen.

Zware dag maandag dat je 4 keer moet prikken. Moet je naar leeuwarden om te prikken. Heel veel sterkte en succes maandag.

Newbe: welkom en heel veel succes met de behandelingen.

even ego: de temp is terug omlaag, dus geen geen ei geweest!

He Tinka, wat balen zeg… Wanneer heb je weer contact met je gyn? Dit was toch je eerste ronde? Hopelijk krijg je n het vervolg wel follikel metingen, dat geeft toch wat duidelijkheid.

He Roosje, jeetje, een hele dag ik het ziekenhuis. Daar wordt je ook niet vrolijk van. Hopelijk heb je een lekker boek om mee te nemen. Ga je alleen of gaat manlief mee?

Ego: alles goed hier. Een beetje bijgekomen van alle opwinding. Nu wachten op de 7-weken echo.Vandaag een kerstboompje opgezet. Helemaal gezellig!!

volgende week vrijdag moet ik pas terug, op dag 20 denk ik dat dat is.

Mja, ik ga vragen of ik wat meer opvolging kan krijgen, want zo tien dagen klussen of langer, dat is niet goed voor mijn relatie :mrgreen: Op de duur wordt het zo’n verplichting en kan ik er echt niet meer van genieten :?

Dit hou ik gewoon geen maanden vol en dat ga ik haar ook zeggen :shifty:

ik wil je niet ontmoedigen hoor maar je bent nog maar 1 ronde met clomid bezig je kan desnoods je clomid omhoog brengen als dat mag dat je sneller kans hebt op een rijpe follikel

mij is altijd gezegd dat je vn cyclusdag 8 tot 16 om de dag het beste kan vrijen

maar goed je tempt ook toch?

meisje ben je de schrik wat bekomen? komen er al wat kwaaltjes? :mrgreen: ga je maandag bellen voor een echo?

Tinka: is het geen optie om ovulatietesten te gebruiken. Gewoon vragen via de gyn. Heb ik ook gedaan ik kocht ze eerst zelf maar daarna kreeg ik ze via het ziekenhuis werd gewoon vergoed hoefde ook niks te betalen. Scheelt toch weer. Ik had ook geen folikelmeting toen ik clomid gebruikte.

Het is inderdaad vervelend om op commando te moeten vrijen. Wij hebben dat ook de hele tijd moeten doen. Eerst met clomid en daarna met pregnyl. Soms konden we alleen maar lachen of er was een van beiden ziek ook erg leuk. Blijf positief en informeer eens naar ovulatietesten dat scheelt een aantal x op commando.

Meisje: is het gelukt met de kerstboom. Lichtjes doe je zeker niet in de boom want volgens mij ben jij het stralend middelpunt na dat fantastische nieuws. :smiley:

@roosje83 wrote:

ik wil je niet ontmoedigen hoor maar je bent nog maar 1 ronde met clomid bezig je kan desnoods je clomid omhoog brengen als dat mag dat je sneller kans hebt op een rijpe follikel

mij is altijd gezegd dat je vn cyclusdag 8 tot 16 om de dag het beste kan vrijen

maar goed je tempt ook toch?

meisje ben je de schrik wat bekomen? komen er al wat kwaaltjes? :mrgreen: ga je maandag bellen voor een echo?
we moeten eerst zien of deze dosis een ei laat springen zei ze. En klussen tussen dag 10 en 20 om de andere dag. Maar dat vind ik dus echt veel, das goed voor een keer of 3, maar dan is het echt ‘pff’

Tempen doe ik idd, maar dan ben je te laat he… Ovutesten kan ik nog doen, maarja, die zijn nooit goed positief geweest bij mij voordien.

Ik ga het er echt eens over hebben met haar!

Biene: haha, er zitten wel lampjes in de boom hoor, ook al straal ik nog zo! De boom is prachtig, met zilver & glas.

Roosje, eerste echo is 4 januari. Zo spannend!

Tinka, je wil natuurlijk zo snel mogelijk resultaat, maar het duurt even voordat de gyn precies heeft uitgevogeld waar je lichaam op reageert. Bij mij deed clomid bv. helemaal niks. Dat kan. Maar het kan ook aan de dosis liggen. De aanloop kan even duren!

Al met al hebben wij er ruim en jaar onderzoeken op zitten en 2 maanden clomid (voorniks). Toen gingen we op vakantie en in septemer begonnen we met Puregon (en zie het resultaat, na slechts 3 rondes). Als je eenmaal de juiste dosis/hormomen gebruikt, kan het ook heel snel gaan. Ik duim voor je!

ja, idd het is nog zoeken!

Laat geduld hebben nou eenmaal niet mijn sterkste kant zijn :mrgreen:

ja, geduld wordt helaas niet in de supermarkt verkocht… :? :? :?

Wat is het rustig hier.

Ego

Over 5 dagen moeten de :twisted: komen. Buik borreld lekker. heb een puisje gekregen op me wang. en steken. Dus laat maar komen

En de rest??

gwenny hoop dat ze wegblijven :pray:

hier vanmorgen en middag in het zkh gezeten ik had weer een bloedtest een dagcurve had alleen nuchter moeten komen en dat was niet tegen me gezegd dus ze wou me al naar huis toe sturen ben ik ff heel boos geworden want speciaal een vrije dag en dan voor niks er naar toe? :snooty: uiteindelijk na veel gepraat wouden ze me wel om 11 en 14 uur prikken en morgen laat ik me nuchter prikken door me eigen huisarts dat mocht voor deze keer :smiley: gelukkig maar want moet er speciaal 40 minuten voor rijden naar het ziekenhuis

20 uur vaavond had ik ook gemoeten en bij nader aanzien en veel gepraat hoeft het niet meer!

scheelt weer :dance: anders had ik 40 min heen kunnen rijden 2 minuten voor prikje en dan weer 40 minuten terug :roll: dus ben wel blij dat het nu niet hoeft

morgen ff nuchter prikken bij de huisarts en urine inleveren en dan ben ik er hopelijk vanaf :pray:

ben nu echt doodmoe dus ga ff languit liggen

lees later weer bij

Hoi hoi meiden,

ook hier weer even een berichtje van mij. Ik heb vandaag het ziekenhuis weer gebeld om een afspraak te maken voor een hsg. Zit vandag weer op cd1. Helaas was het deze ronde wederom niet raak.

Dus op naar de volgende ronde.

Zijn er meer meiden die een hsg onderzoek hebben gehad? En zo ja, wat vonden jullie van het onderzoek?

Ik moet dinsdag 22 december om kwart over 8 bij de röntgen afdeling zijn. Vind het wel eng als ik er aan denk. Laat het jullie nog wel even weten.

Hoe is het verder met iedereen?

Groetjes Wendy

ik heb een hsg onderzoek gehad wat wil je weten meid?

Hoi roosje,

wat ik wil weten over de hsg is: is het een vervelend onderzoek? Of stelt het niks voor. En hoe gaat het in zijn werk?

Heb veel verhalen gelezen over dat het erg pijn kan doen, zou het verstandig zijn om voor het onderzoek PCM in te nemen?

En heb je de dag na het onderzoek er nog last van?

Hoor het wel van je,

liefs wen

het is niet een fijn onderzoek dat zeg ik je heel eerlijk alleen lijkt het langer te duren dan dat het is je moet wel even van te voren ibuprofen innemen als je uit bed komt en een uurtje van te voren is heel slim :thumbup: (daarna natuurlijk ook)

er word een cupje op je baarmoeder geplaatst dat begint wat te zuigen en dat is even een vervelend gevoel(op dat moment word de vloeistof er ook door heen gespoten) als dat gebeurt is is het alweer klaar!

de pijn voel je even als hevige buikkrampen vond ik maar goed dat is ieder zijn eigen ervaring

de dagen erna heb ik geen pijn meer gehad alleen wat bloedverlies

2 maanden erna was ik zwanger :inlove: ik hoop voor je dat het snel resultaat geeft meid laat het lekker op je af komen en probeer je niet al te druk te maken :hug: :hug: :hug:

ik zal zo eerst me auto aanzetten want het is me toch koud :shock: alles is bevroren brr

moet even bloed prikken bij de doktor en even urine inleveren ter controle daarna paar uurtjes werken

fijne dag allemaal :-*