de hormoonmeisjes kletsen hier verder

met mij gaat het wel goed! slaap alleen erg slecht vaanvht wel goede nacht gehad gelukkig verder groei ik lekker door en ukkie doet het super

gelukkig geen suikerziekte en me blaasontsteking is ook over :dance: dus eindelijk es wat goeds me rug gaat wat op en neer merk wel wanner ik teveel doe en doe het dan rustiger aan

oh Tierr: wat een nare man blijkbaar :eh: Ik vind het toch weinig tactvol hoor :?

En ik begrijp heel goed wat je bedoelt, ik was het ook zat om maar aan te modderen terwijl het toch geen zin had :?

Jeetje Tierrr, was heftig. Ik zou me er niet zo snel bij neer leggen en zeker een andere gyn raadplegen (of misschien wel meer dan 1). Misschien voor jezelf wel lekker om zo met de feestdagen een maandje pauze te nemen, dus niet tempen, niet verplicht vrijen etc . en dan na die maand weer vol goede moed verder. En hopelijk hoef je daarna niet te lang meer aan te modderen. (mijn pauze heeft mij en mijn partner echt goed gedaan, maar goed dat kan voor iedereen anders werken).

@meisje1974 wrote:

Misschien voor jezelf wel lekker om zo met de feestdagen een maandje pauze te nemen, dus niet tempen, niet verplicht vrijen etc . en dan na die maand weer vol goede moed verder.

Haha, ik had echt serieus nooit bedacht dat dat inderdaad ook een mogelijkheid is… gewoon een maandje pauze van alles… :doh:

Op zich een erg goed idee, want ik merkte gister heel goed dat ik niet zo van al het moois om ons heen kon genieten.

Maargoed, ik weet toch niet of het me zou lukken trouwens. Zeker nu na mijn miskraam wil ik gewoon zó graag en ben ik ook juist heel erg benieuwd naar wat mijn lichaam nu gaat doen… heeft de zwangerschap voor verbetering in mijn cyclus gezorgd? Of is het nog steeds evenveel aanmodderen als daarvoor? En gelukkig geven deze feestdagen enzo wel wat afleiding… :think:

Hoe voel jij je? :lol:

he Tierrr, tja, ik snap wel dat het lastig is om pauze te nemen. Je wilt zo graag! probeer in ieder geval ook te genieten. Hebben jullie ook sneeuw? (ik weet niet waar je woont). Hier in Hilversum is alles wit. Wij wonen ook nog eens in het bos, dus onze tuin is echt een plaatje momenteel. Ik kom er helemaal van in de kerstsfeer. Vanmiddag als mijn stiefzoontje uit school komt, gaan we ook lekker met de slee van de sneeuw genieten.

Ik voel me trouwens erg goed. (Nog) niet misselijk. Wel veel sneller moe, maar ach, dat kan me helemaal niks schelen. Ben gewoon erg gelukkig. Hoop zo dat jij ook snel goed nieuws komt. Ik denk dat een nieuwe zwangerschap het verdriet van de eerste nooit kan wegnemen, maar ik denk wel dat de scherpe randjes er dan vanaf kunnen gaan. Ik duim voor je!

hier een bezoekje bij de gyn gehad vanmorgen!

De clomid heeft gewerkt en er is dus een ei geweest! Hopelijk dat het van de eerste keer raak is he :slight_smile:

Anders moeten we maar weer lekker door he…

Volgende maand weer echo omdat ze iets zag fladderen en niet wist wat dat was…

super kon ze ook vertellen wanneer je je eisprong hebt gehad? nu maar 2 weken :pray:

@roosje83 wrote:

super kon ze ook vertellen wanneer je je eisprong hebt gehad? nu maar 2 weken :pray:
nee, dat kon ze niet, maa rikhe wel getempt en ik denk op dag 18…

Ze heeft mijn temp lijstje niet bekeken denk ik…

Ik tel daar maar 14 dagen bij dan?

Zij sprak van een cyclus van 28 dagen uit te gaan, maar op dag 18 een ei, dan is dat nu maar een week meer denk ik he… Als ik me niet kan houden doe ik da nmaar een test he :slight_smile:

Hi Tinka, wat een goed nieuws. je moet inderdaad 2 weken wachten na je eisprong. dan is je cyclus inderdaad langer. Als je eerder zit er nog niet genoeg zwangerschapshormoon in je lijf. Welke dag zit je nu? Succes met wachten, ik zal voor je duimen! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@meisje1974 wrote:

Hi Tinka, wat een goed nieuws. je moet inderdaad 2 weken wachten na je eisprong. dan is je cyclus inderdaad langer. Als je eerder zit er nog niet genoeg zwangerschapshormoon in je lijf. Welke dag zit je nu? Succes met wachten, ik zal voor je duimen! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

dag 21… Dus nog ff geduld uitoefenen :slight_smile:

Tinka: nog 4 daagjes wachten klopt dat? :pray: :pray: :pray:

Tierr: je gaf vorige week aan dat het een optie is om een maandje te stoppen. Heb je al een keus gemaakt? Ik dacht ook steeds dat het geen optie voor mij was bang dat ik een maand zou mislopen maar door vakanties werd ik er soms tot gedwongen en ik kan zeggen ik was na afloop blij met het maandje stoppen. Het was tevens ook goed voor me seksleven want iedere maand op commando is ook niet altijd dolle pret.

Roos: Fijn dat je blaasontsteking over is. Hoe gaat het verder met jou en de kleine.

Meisje: hoe gaat het met jou? Al klachten gekregen of verloopt alles rustig.

Hier alles nog hetzelfde . Hele dag misselijk en voel me af en toe duizelig. Slaap erg veel. Ik ben altijd dol op de feestdagen maar nu iets minder want ik eet haast niks en vind ook alles vies nu. Normaal dol op eten te dol zelfs. hihi.

biene heel herkenbaar geen zin in eten terwijl je anders alles wel lust gaat wel weer over hoor :wink: rond de 17 weken hoefde ik ineens ook geen warm eten meer :roll: haha

slapen kon ik altijd wel vooral in het begin nu slaap ik erg slecht maar ben wel veel moe :zzz:

met mij gaat het wel goed heb alleen erg veel last van me bekken weer :frowning: maar ben de rest van de week lekker vrij en me mannetje heeft ook vakantie :dance:

wanneer heb jij weer een echo?

Roos: Ik heb afgelopen vrijdag een echo gehad. Zag er allemaal goed uit. Het lag morgen onder in ruststand heeft de baby vast van zijn vader. :smiley: Heb morgen een gesprek met gyn in het ziekenhuis maar moet eerst zien wat het weer geeft moet een uur rijden naar het ziekenhuis.

Fijn dat je nu lekker een weekje vrij hebt samen met je mannetje. Vervelend dat je last hebt van je bekken is daar iets aan te doen?

Moet morgen aangeven of ik een combinatietest wil en 20 weken echo. De 20 wekenecho wil ik wel maar de combinatietest niet. Het is wel gek om zo vroeg in de zwangerschap daar al mee bezig te zijn maar ja het moet. Wat heb jij gedaan als ik mag vragen.

Tinka, trek je de spanning nog een beetje? Erg he, wachten…

Tierrr, hoe gaat het met je?

Roosje, ik geloof wel dat je behoorlijk wat kwaaltje te verduren krijgt he? Alles voor je kindje…

Biene: balen van je misselijkheid. Hou je hetgene wat je eet wel binnen?

Ego: hier alle goed. Nog geen kwaaltjes, alleen erg moe. Voel me erg goed, blij, gelukkig noem maar op. vandaag heerlijk genoten van een stevige sneeuwwandeling met manlief. Het is zo mooi nu buiten. (wel minder als je met de auto weg moet).

biene tegen de bekkenpijn krijg ik fysio oefeningen en dat helpt wel iets hoor en af en toe een lekkere warme douche wil ook helpen de zware dingen tillen doet me vriend allemaal die helpt me echt waar nodig is super :thumbup: succes vandaag in het zkh hoe is het weer bij jullie vandaag?

meisje allereerst wat heb je leuke foto;s op hyves! ik krijg nu wel wat meer kwaaltjes idd vooral de pijn momenteel maar goed heb het er allemaal voor over zolang ukkie maar gezond is :inlove: een zwangerschap gaat nooit over rozen dus dat zal de mijne ook niet gaan :wink: die moeheid heb ik ook gehad kon de hele dag wel slapen :zzz: heb je nog wel trek in eten enzo?

hier is alles wel goed vanmorgen uitgeslapen me vriend moest nog even ergens helpen en is vanmiddag lekker thuis even wat in huis bezig en boodschappen doen zal wel lekker druk zijn zo voor de feestdagen

he roosje: bedankt! die strandfoto’s zijn genomen op de dag dat ik wist dat ik zwanger was! Leuk he! Ik heb nog steeds trek in eten, al heb ik amper nog behoefte aan snoepen. Nouja, das alleen maar goed toch!!!

Vandaag nog 1 dagje werken, en dan ben ik vrij tot 4 januari. Joehoe!!

@meisje1974 wrote:

he roosje: bedankt! die strandfoto’s zijn genomen op de dag dat ik wist dat ik zwanger was! Leuk he! Ik heb nog steeds trek in eten, al heb ik amper nog behoefte aan snoepen. Nouja, das alleen maar goed toch!!!

Vandaag nog 1 dagje werken, en dan ben ik vrij tot 4 januari. Joehoe!!

dat dacht ik al :wink: mooie herrinnering :inlove: werkse nog eventjes! en dan lekker vakantie :dance:

hey meiden!!

vanmorgen de hsg onderzoek gehad. Moesten er om kwart over 8 zijn, maar omdat het zo gesneeuwd had, gingen we extra vroeg weg. Met het gevolg dat we er al om half 8 waren. Maar beter te vroeg dan te laat.

3 kwartier in spanning gezeten, en toen mocht ik eindelijk naar binnen. Ass. legde me alles uit en was erg lief. Uiteindelijk kwam mijn eigen gyn. (daar was ik wel blij om).

Ik moet zeggen dat ik het niet zo’n prettig onderzoek vond. Maarja elk mens is anders. Het voelt als een hevige menstruatiekramp. Maar na het onderzoek trekt dit wel weer wat weg. Heb nog wel een beetje een drukkend gevoel in mijn buik. En toch een beetje bloedverlies door het onderzoek.

Helaas mocht manlief niet mee naar binnen. Maar ik werd goed opgevangen door de ass. en mijn gyn. Maar alles zag er goed uit(alles was open). Nu moet ik met de medicijnen door gaan. Ik heb nog voor 3 maanden medicijnen in huis. En mocht het na 3 maanden nog niet raak zijn. Daar gaan ze andere stappen ondernemen. Er is alleen niet blijven hangen wat. Daarom baalde ik dat manlief er niet bij was. Door de spanning is niet alles blijven hangen.

Groetjes en veel liefs en alvast fijne kerstdagen en gelukkig nieuwjaar!!!

@meisje1974 wrote:

Tierrr, hoe gaat het met je?

Lief dat je het vraagt! :-*
Ik heb me hier even niet zoveel laten zien omdat het eigenlijk ff niet zo goed met me ging... ik ga het verhaal niet overal neerzetten, maar voor wie het graag wil lezen staat het bij de oktoberstoppers 2008.. :roll:
Gaat inmiddels weer wat beter gelukkig! :)

Voor jou ben ik toch zo blij he?! Heerlijk, geniet ervan!! :mrgreen:

Wendy, wat vervelend dat het onderzoek niet zo prettig was, maar dat zeggen ze idd allemaal over dat onderzoek.. maar wel fijn dat alles er verder goed uit zag! Alleen stom dat je man helemaal niet mee mocht... het is inderdaad moeilijk om alles te onthouden wat er op zulke momenten gezegd wordt en 2 horen meer dan 1... en sowieso kun je alle steun wel gebruiken natuurlijk...
Nouja, ik hoop dat het gewoon in de komende 3 maanden raak is, je hoort wel dat mensen na een HSG ineens heel snel zwanger zijn, dus wie weet.. :pray:

Voor de rest ook even een :-*

He Tierr, heb je stukje net gelezen. Het proces waar je in zit is gewoon heftig. Dat geldt voor iedereen, maar zeker voor de mensen die een mk hebben gehad. Het is toch een stukje rouwen, maar ook een stuk onzekerheid over waarom het niet lukt en als het lukt, waarom het mis gaat. Voel je niet verplicht om in deze “blije tijd” je ook blij te voelen. Hopelijk heb je de komende dagen niet te veel “verplichtingen”.