de hormoonmeisjes kletsen hier verder

wendy de hsg is idd wel ff heftig maar goed dat alles open is nu je maar lekker verwennen op de bank enne klussen rond je ei natuurlijk ik was binnen 2 maand na de hsg zwanger :inlove:

tier :hug:

ons vrije dag ging niet door :frowning: me vriend werd opgeroepen voor een spoedklus nou ja kan gebeuren maar baal wel ff :oops:

Hoi roosje,

het was zeker wel even heftig. Lig nu lekker op de bank bij te komen, nogwat last van mijn buik en hoofdpijn van alle spanning denk ik. Maar manlief is helaas weer werken, en we gaan zeker klussen rond mijn ei.

Maar ik ben nu een jaar met med bezig, maar waarvan 6 x dat de medicijnen aanslaan en dus een eisprong heb gehad. Is eigenlijk nog niet zo heel lang. Maar het klinkt lang omdat ik va januari al bezig met de med.

Liefs Wendy

klopt al die andere maanden tel je toch wel mee he maar hoop dat het nu snel raak zal zijn 2010 word een mooi jaar :inlove:

ff een nieuwsje van mij.

Hier is het niks deze maand, de :evil: zijn aangekomen. Eitje op dag 18 gehad, bloeding op dag 28. (net op kerstdag, mooi toch :roll: )

jammer meid :hug: op naar de volgende ronde

He jakkes tinka… das niet leuk… en ook wel erg snel al die bloeding? :think: :hug:

Ik bloed trouwens al sinds gister (dag 17) helderrood bloed. Niet heel veel, maar wel met afvegen telkens een veeg… en ik heb pijn bij mijn baarmoeder… niet goed, volgens mij… :?

oei Tierr, das ook raar :?

mja, toen ik nog zelf een eitje had, was het ook al na tien dagen bloed. De gyn zei dat dat typisch is voor lange cyclussen. Maar dit is dus geen lange cyclus, dit is normaal… Achja, we zien wel. ik start met de Clomid morgen en ga op dag 22 terug naar de gyn. Dan zal ik het haar vertellen, maar volgens mij gaat ze het ok vinden…

Ik hoor altijd dat een lf minstens 11 dagen moet zijn… :roll:

Hier nog steeds bloed en ook een vervelend gevoel bij mijn baarmoeder trouwens…,

@Tierrr wrote:

Ik hoor altijd dat een lf minstens 11 dagen moet zijn… :roll:

Hier nog steeds bloed en ook een vervelend gevoel bij mijn baarmoeder trouwens…,
elf zelfs… Ik dacht 10 minstens, maar mij lijkt het ook dat tien niet genoeg is hoor…

hoe is het met iedereen?

Wat is het rustig hier.

Hier gaat alles wel goed, volgens mij heb ik een eisprong gehad. Temp ging van 36,3 naar 36,6 en vanmorgen was ie 36,7. We zien het wel. Mijn buikpijn is nu zo goed ALS over. Even afwachten.

Gr Wendy

Ja, idd rustig. Hier gaat alles goed - rustige kerstdagen gehad en heb nu nog vakantie. Op 4 januari weer aan de slag :wink:

Ik wens jullie allemaal alvast een heel gelukkig nieuw jaar en hoop dat al jullie wensen in 2010 in vervulling gaan!!

Liefs en :-* , Sasa

Iedereen een gelukkig nieuwjaar. En hopenlijk zitten we volgend jaar allemaal met eenkleine spruit.

Liefs wen

Ook ik wil jullie een hele fijne jaarwisseling toewensen dat al jullie dromen en wensen maar in vervulling mogen gaan :inlove:

wouw wendy las op je hyves over je goede echo :dance: voel je je nog wat goed?

voor jullie ook een topjaar gewenst!

Hier weinig nieuws!

Ik wil iedereen een geweldig jaar toewensen met veel liefde en gezondheid. En dat de grote wens vervuld gaat worden!

Hoe gaat het met iedereen.

Hier alles rustig heb morgen een echo en daarna een gesprek met gyn.

Hoi meiden ik zit nu op cd23. Nog 11 dgn en dan is mijn nod. Vanmorgen was mijn temp gezakt van 37.0 naar 36.7 misschien een innestelingsdip? Het is als het goed is 9 a 10 dgn na mijn eisprong. Ben benieuwd wat de temp morgen doet.

Verder is alles rustig hier. Doei doei, gr wendy

Hoi allemaal,

Iedereen het beste!!!

Het lijkt wat rustig hier. Zijn er niet zoveel hormonenmeisjes meer over??

Hier alles goed. Ik heb inderdaad mijn eerste echo gehad. Ik was heel erg nerveus en bang dat er misschien iets mis zou zijn (je leest wel eens van die verhalen…) maar gelukkig was alles goed. 12 mm en een kloppend hartje. Zo ontroerend. Ben wel heel erg misselijk, maar goed, daar moet ik maar even mee leven. Het is voor een goed doel.

Ik hoop zo dat er hier binnenkort weer een paar positieve testen zullen zijn!!

Dikke knuffels,

Wen

toch een opluchting he, dat de echo goed was!

Ik zit op dag 12 geloof ik, volgende maandag mijn ei en tien dagen later dan mijn NOD normaalgezien!

Heb op 15jan nog een afsrpaak bij de gyn…

Alleen durf ik echt niet meer hopen, ik wil er minder mee bezig zijn (omdat dat zou helpen he :roll: ) maar terwijl moetje wel op bevel klussen en naar de gyn ed…

Hopelijk komt er voor ons allemaal snel goed nieuws!!