Iedereen een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen,
Nee hoor hier heb je nog een hormoonmeisje. Ik zit nu pas op dag 2 van me wachtweken dus ik heb nog even te gaan. Deze maand moest ik zelf klussen dus kijken wat er gebeurt. Denk dat ik dit keer wel goed op tijd heb geklust hoor.
ik zat te denken. Heb niet meer zoveel vertrouwen in die IUI want er vind een eisprong plaats na ongeveer 36 uur na pregnyl prik of positieve ovutest.
Na 2 dagen iui zit ik op 40 uur wanneer het wordt ingespoten. Dus ik weet het niet zo. Denk dat ik het ook ga vertellen aan de gyn wanneeer ik weer langs moet gaan. Maarja dat is waarschijnlijk pas over 2 weken als het niet raak is dan he.
Mijn nieuwjaar was slapen. ik ben dood op dus ik heb de rust echt nodig helaas staat de rest van de wereld dat niet toe.
Wat hebben jullie allemaal gedaan na het openen van de champanefles of de appelsap
Hoi meiden,
er wordt hier niet veel gepraat. Hier gaat alles goed, zit in mijn wachtweken. Nog 5 dagen en dan is mijn nod. Ben erg benieuwd. Temp was vanmorgen 37.1 en gisteren 37.0.hopen dat ie hoog blijft. Voel me wel anders dan anders, maar dat zegt niks.
Hoe is het verder met iedereen?
Groetjes wendy
hier normaal vandaag een ei gehad, benieuwd voor de temp morgenvroeg! Maar m’n lichaam zegt wel dat ie geweest is, of om komst is alvast! We klussen nog vrolijk verder…
Vrijdag gynbezoekje!
hier ook weinig te melden behalve dat wij gister in geregistreerd partnerschap zijn gegaan :inlove: we hebben zo;n mooie dag gehad!
alleen was de nacht minder kreeg ontzettend veel pijn in me buik en bekken ik denk dat ukkie aan het indalen is verging echt ff enheb amper een ook dicht gedaan zal zo eens kijken of ik er wat over kan vinden op internet en anders toch maar de vk even bellen
Gefeliciteerd Roosje!! Fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad! Wil je wat meer delen? Gebeurtenissen, foto’s? :roll: :mrgreen:
Wel vervelend van die pijn zeg… ik zou bij twijfel altijd de vk ff bellen… daar is ze voor!! :-*
Tinka, hoe was je temp?
Fijn, roosje, dat je zo’n leuke dag hebt gehad! Gefeliciteerd!! Ja, foto’s? Ik ben ook helemaal niet nieuwsgierig :liar:
Als ik jou was zou ik voor de zekerheid ook ff de vk bellen. Zoals Tierrr zegt: daar is ze voor!
Hier alles rustig - ik hou het momenteel ook niet meer zo bij vanwege mijn cyclus. Mijn NOD is ergens eind volgende week of zo. En op het ogenblik voel ik me er goed bij, niet steeds dagen tellen
Liefs :-*
He meiden blij dat het weer een beetje leeft hoor.
@wendy1974
Ik voel me ook anders. heb nog helemaal geen last van PMS en normaal tegen deze periode doen me borsten zo pijn maar nu helemaal niets. Dus ik weet niet hoor ik zie het wel.
@roosje
Gefeliciteerd meid. Weer een nieuw hoofdstuk in je leven. Toppie hoor
@Tinka.
Hopen dat het klussen nu ook zijn vruchten werpt zou alleen maar goed zijn denk ik zo
@sasa
geen dagen tellen is een hel en niet tellen lukt niet. Hoe doe je het leer het me aubbbbbbbbbb!!!
EGO
Nou zoals ik al melde ik voel me wel anders maar niet dat ik denk van ja het is raak. Deze week is me nod dus even afwachten wat er gebeurt. Ik heb gewoon zo een gevoel van binnen. Maar weet niet wat voor gevoel het is. Kreeg eergisteren wel een soort slijm of het bruin was weet ik niet. me huidskleur wilde op dat moment niet echt meewerken dus alles leek bruin
Voor mij gewoon ff afwachten dus tik tak
Gwenny: ik weet niet of je dat kan leren Bij mij gebeuren er de laatste tijd zoveel dingen dat ik er gewoon niet over pieker. Mijn man heeft vanaf eind januari een nieuwe baan en daar zijn we nogal mee bezig, en ook op mijn werk is er veel gaande. Dus altijd andere dingen om aan te denken
En op het ogenblik heb ik gewoon “vrede” met mezelf. Dwz mocht het niet lukken met kinderenkrijgen dan heb ik evengoed een mooi leven. Maar het heeft veel bloed, zweet en tranen gekost, om zover te komen. Misschien lukt het gewoon als ik wat meer los kan laten (maar dat gaat nu eenmaal niet op commando ;-)).
Ik duim voor je (en voor alle anderen in de wachtweken)!
:-* , Sasa
foto;s staan wel op me hyves dames :-* :-*
Waar vind ik die dan eigenlijk? :roll: :mrgreen:
@Tierrr wrote:
Waar vind ik die dan eigenlijk? :roll: :mrgreen:
als je me hyves wilt mag je me wel pb sturen dan voeg ik je toe

ik heb je toegevoegd! herkende je foto!(je staat ook bij 1 van me vrienden :mrgreen: ) toevallig!!
Haha, ja, inderdaad toevallig!!
Hoe ken je haar? Ben verder niet nieuwsgierig hoor…
Heel erg leuk om zo een gezicht bij de naam te hebben! :mrgreen:
En leuke foto’s van gister, ziet er gezellig uit!!
(Heb jij trouwens al nieuws over hoe het straks met je werk komt?)
ik heb bij haar stage gelopen en jij? je weet over wie ik het heb he?
ik heb nog steeds contact met haar erg leuke meid
ik heb nog geen idee hoe het met me werk komt jij? vind het maar niks al die onzekerheid de gesprekken gaan ook nog eens plaats vinden in mijn verlof ben benieuwd wat het voor mij betekend
Ja, ik heb de foto’s nu ook gezien - was even spieken op je hyves! Heel leuk Is zeker wel wennen, je nieuwe naam
Ik ben er in het begin ook een paar keer in getrapt. Een keer toen mijn vader belde dus dat was verder niet erg. Alleen dat hij toen vroeg: Ja, weet je nu eigenlijk wel hoe je heet? :oops: Maar dat is nu ook alweer 8,5 jaar geleden …
:-* , sasa
@sasa75 wrote:
Ja, ik heb de foto’s nu ook gezien - was even spieken op je hyves! Heel leukIs zeker wel wennen, je nieuwe naam
Ik ben er in het begin ook een paar keer in getrapt. Een keer toen mijn vader belde dus dat was verder niet erg. Alleen dat hij toen vroeg: Ja, weet je nu eigenlijk wel hoe je heet? :oops: Maar dat is nu ook alweer 8,5 jaar geleden …
:-* , sasa
hier op kok ben ik niet zo;n voorstander van allemaal foto;s te plaatsen wil toch liever wat anoniem blijven :mrgreen:
op hyves heb ik net een flinke "vriendenkeuring: gehouden haha heb er heel wat verwijderd wil niet dat iedereen me fotols kan zien

:thumbup: Roosje, daar heb je groot gelijk in!! Zou ik ook niet willen
ow, het is hier druk opeens!
Hier vanmorgen nog geen gestegen temp, dus nog geen ei… Hopelijk morgen!
@roosje83 wrote:
ik heb bij haar stage gelopen en jij? je weet over wie ik het heb he?
ik heb nog steeds contact met haar erg leuke meid
ik heb nog geen idee hoe het met me werk komt jij? vind het maar niks al die onzekerheid de gesprekken gaan ook nog eens plaats vinden in mijn verlof ben benieuwd wat het voor mij betekend![]()
Ik weet over wie je het hebt ja… grappig dat je haar ook kent! Ik heb trouwens niet heel veel contact met haar, het is meer de vrouw van de broer van een goede vriend, zeg maar… maar wel prima meid inderdaad!

Ik werk binnen K&G dus voor ons is het hele circus al begonnen en ik moest dus vetrekken… begin per 1 feb ergens anders, maar er vallen 2 locaties onder dat kostenplaatje (Lwd en Dokkum) en ik weet dus nog niet op welk van de 2 locaties ik terecht kom, of ik vaste dagen krijg, zo ja, welke… dus het is heel spannend…
Ik hoop dat het voor jou goed uitpakt…
Tinka, jammer dat je temp nog niet gestegen was, ben benieuwd wat ie morgen doet! Wel grappig: bij mij is het juist andersom. Ik had helemaal nog geen ei verwacht en mijn temp was wel ineens hoog vorige week… :think:
haha oke verre kennis meer dus ik ben ook benieuwd hoe het bij ons komt kan me er niet echt druk om maken we zien het wel :shifty:
vandaag groeiecho gehad ukkie is nog wat te klein, dus moet extra controle hebben en krijg over 2 weken weer een echo