de hormoonmeisjes kletsen hier door deel 2!!

Ik snap je gevoel meid, maar ik zou het toch nog even laten testen… wat dacht je van 2 keer bloedprikken en dan kijken of het HCG gestegen is? Aangezien je op een echo nog niet zoveel kan zien…

Hoeveel bloed ben je nou daadwerkelijk verloren dan?

Gisteren heb ik niet veel verloren. Dat vond ik nog kunnen. Vanmorgen best wel wat slijm en tijdens het douchen een stolsel. Maar nog niet wat ik gewent ben. Heb er nu een maandverband in zitten zodat ik het in de gaten kan houden. Als k straks op cursus ben dan kan ik weer kijken. Maar zoveel vertrouwen heb k niet meer. Want volgens mij verlies ik veel nu. Maar dat zie ik zo dan horen jullie dat van mij

Daarom heb ik zo een hekel aan flevo. Ik moet het gewoon afwachten. Zolang het geen normale ongi is willen ze niets doen. Het is meer slijm wat ik verlies. Maar nog niet wat ik gewent ben. Dus we wachten het af

Tssss, wat een sukkels zeg… :cry: :hug:

Wat raar zeg! de laatste x dat ik het had mocht ik meteen langs komen om bloed te prikken!

Nu blijf je zo in onzekerheid zitten!

:hug:

Ja dit vindt ik ook niet normaal. Gewoon elke dag testen en kjken wat me streepjes doen

Ja dit vindt ik ook niet normaal. Gewoon elke dag testen en kijken wat me streepjes doen. Dat is het enige wat ik nog kan doen

jeetje, balen. Mischien toch even de huisarts proberen???

Nou. Ik ben er klaar mee. Ik heb gewoon me periode hoor. Mocht er verandering komen zijnde zwanger dan horen jullie het. Wil hier geen energie meer in gooien ben het zat. Over naar iemand anders

Gwenny :hug: ik hoop dat je het fout hebt en toch zwanger bent :-*

Twinnie en Sasa ik duim voor jullie :pray:

Hier gaat alles zn gangetje.

Ik heb alleen sinds vrijdag weer pijn in mijn onderrug/stuitje richting mijn benen. Dat er een stukje placenta was blijven zitten had ik het ook. Was bij de dokter geweest en hij wist niet waar het van kwam… kan ook van kijn darmen komen denkt hij. (daar zat nog het een en ander vast) Dus dat eerst verhelpen en als dat verholpen is en nog steeds die pijn heb dan moet ik terug komen :zzz:

Jeetje Gwenny…

Wat een toestand meid.

Ik heb je de afgelopen dagen steeds gevolgd op mijn mobiel, maar het is zo lastig berichtjes schrijven op dat ding.

Dus vandaar dat ik nu pas reageer.

Even ego:

Vanmiddag moesten we samen naar de gyn, na lange tijd.

De eerste stap in de MMM is weer gezet en ik moet zeggen dat ik best opgelucht ben.

Heb de afgelopen jaren wel gemerkt dat de stap om weer te gaan steeds groter wordt. (begin 2006 was voor het laatst…)

Maar we zijn weer geweest.

Eerst worden de standaard dingen weer onderzocht.

Ze heeft een uitstrijkje gemaakt bij mij en een inwendige echo gedaan.

Ik heb afgelopen maandag de eisprong gevoeld en dat klopte wel volgens haar.

Het zag er verder goed uit.

Ik moest nog even bloedprikken en er wordt weer een zaadonderzoek gedaan.

7 Mei moeten we weer terug komen.

Dan zijn alle uitslagen binnen en kunnen we kijken wat er verder gaat gebeuren.

Daar heb ik nu nog steeds geen idee van eigenlijk.

Ik zag er vanmorgen wel flink tegenop trouwens hoor.

Ik werd steeds zenuwachtiger, maar al met al viel het toch wel weer mee.

Alleen het uitstrijkje wat wat vervelend.

De echo heb ik weinig van gevoeld, maar die heb ik ook al zo vaak gehad.

Ik ga nog even lekker (zonder zenuwen) van het mooie weer genieten en dan straks mijn nichtjes even uit school halen.

Gezellig.

gwenny meid… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: en nog veel meer knuffels voor je maar die passen niet op het scherm…

hier bijna van de rode duivels af als ik dan dinsdag heen moet gelukkig geen bloed meer dan…heb er dan zn hekel aan als ze daar moeten kijken…

groetjes willie

:hug: :hug: :hug: voor jou, Gwenny! :frowning: Ik had het zo gehoopt!!

:-*

@the girls

Dank jullie wel voor de lieve woorden.

Even een kleine update

Gisteren had ik nog steeds een positieve test. Het vloeien was de afgelopen dagen ook heviger geworden. En me borsten doen me geen pijn meer. Dus als ik straks test ga ik. Ervan uit dat me streep lichter aan het worden is al dan niet helemaal weg. Voor de rest alles oke met me hoor. Ik baal dit keer wel verschrikkelijk. Maar jullie horen de uitslag vanmiddag.

Beste Gwenny,

Ik heb de vorige keer ook meerdere testen gedaan. Achteraf zei de gyn niet nodig als de test al een paar x positief heeft aangegeven kun je er gewoon van uit gaan dat je zwanger bent. Dit kan natuurlijk altijd nog overgaan in een miskraam maar de zwangerschap is er wel degelijk.

Ik weet heel erg goed hoe het is met het bloeden. Het geeft zoveel onzekerheid. Ik heb die dagen heel rustig gedaan en veel op bed gelegen. Ik heb toen een echo gehad met 5, 6 en 8 weken.

Wat zeggen ze in het ziekenhuis? En als je het niet vertrouwd gewoon ziekenhuis bellen heb ik toen ook gedaan in het weekend.

Heel veel sterkte en ik denk aan je. :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

heel veel knuffels voor jou gwenny!

Ik ben gister naar het ziekenhuis geweest, maar dan voor de oogarts.

Een paar weken geleden ben ik bij de huisarts geweest voor een oogontsteking, toen heeft de ha een witte stip op mijn iris ontdekt.

Gister dus een uitgebreid onderzoek in het zh. Is het een zweertje, maar omdat ik niet weet of ik deze keer een keer geluk heb en zwanger ben kan ik de druppels die er normaal voor worden gegeven niet hebben.

Dus heb nu gel die in mijn oog wordt gesmeerd en moet nu twee dagen met een verband voor mijn oog zitten. Echt heel irritant zeg!!!

Zelfs het tikken nu op het toetsenbord gaat vervelend, moet echt heel vaak corrigeren. hihihihi

Maandag moet ik weer terug naar het zh om te kijken of het wat heeft opgeleverd.

Ach het geeft ff afleiding van het wachten op mijn NOD.

Zo nu weer genoeg ego!!! hhihihi

Een heel fijn weekend voor iedereen!

Hi Gwenny, mijn borsten zijn niet altijd pijnlijk. soms wel, dan weer niet. Het zegt allemaal niet zo veel, het is bij iedereen anders. Als de test positief blijft, dan kan het niet anders dan dat je zwanger bent, maar ik kan me voorstellen dat je het niet durft te geloven. Zou ik ook niet kunnen totdat ik duidelijk bewijs had.

Wat is overigens de procedure als het nu toch niet raak blijkt te zijn?

Hier groeit het “bewijs” trouwens aardig. Ik begin nu een buikje te krijgen. Kan me de puregon shots overgens nog als de dag van gisteren herinneren.

:inlove:

Nog steeds onzekerheid Gewnny :hug: Ik duim me te pletter hoor!!!

Hier is de afspraak voor morgen wel dichtbij aan het komen, b en zo benieuwd wat er zal gedaan worden! Zit dan op dag 4 van mijn cyclus, die dus 48 dagen telde… Ik denk dat ik dus wel een eisprong heb, maar een heel onregelatige.

Net nu ik dus bloed, moet ik naar de kliniek…

Aaaah, wat een lieverdje Pooh!!

Gwenny, hoe gaat het meid?

En met alle andere dames? (ben ff de draad kwijt, sorry)

Hub heeft vanmorgen z’n potje weer ingeleverd.

Kon nog net voordat hij voor 2 weken naar het buitenland vertrok.

Het kan hier namelijk alleen op maandag van 8:00-9:00.

Nu moeten we wachten tot 7 mei.

Dan hebben we weer een afspraak bij de gyn staan.

Ik ben benieuwd wat ze zegt.