Hier ben ik weer. En ik ben weer een beetje blij aan het worden. :dance: :dance:
@pooh
Ik denk inderdaad dat ik een digital cb ga halen. Dan ben je gewoon zeker denk ik zo.
Heb nu wel al die van de kv hier bij me. En ben net gaan testen met urine van een half uur. EEN HALF UUR MEIDEN.
EN EN EN EN EN EN EN EN
HIJ IS WEER POSITIEEEFFFF. Geen rood/bruin verlies dus dat is ook helemaal goed. En duidelijker dan gisteren en vanmorgen. Nu heb ik gewoon een streep.
(ik snap nu gewoon niet waar dat bloed vandaan komt)
Net gebelt met het ziekenhuis. Helaas is de fert al dicht. Dus morgen bellen. EN TESTEN!!!
GEFELICITEERD!!! :dance: :dance:
:dance:
Ja het kan gewoon niet anders!!! Je bent zwanger!!!
GEFELICITEERD!
Ik zie nu pas dat je ook uit almere komt, zit je ook in het flevoziekenhuis bij de fertpoli?
Ik weet het niet meer hoor.
Ik ben net naar de toilet gegaan en ik ben volgens mij gewoon ongi geworden hoor. Ondanks me positieve test.
Ik verlies vlokken en donkerrood. Ik ga er vanuit dat het niet is gelukt.
Snap er geen moer meer van…
@twinnie
He meid yep flevo is de ziekenhuis waar ik naartoe ga. Grappig jij ook??
Ohnee en ik was zo positief! Sorry dat zal ook niet helpen denk ik zo. :hug: :hug: :hug:
Ik wacht nu wel gewoon af totdat het helemaal zeker is.
Ja ben ook stamgast in het flevo. hihihi
heb nog even geduld gwenny ik had dit ook. Ik had bloed en dik slijm met het bloed en ook stukjes ik dacht ongesteldheid toen had ik nog geen test gedaan. Maar toch was het anders dan ongesteldheid het was minder bloed. Het bloeden heeft een paar weken geduurd. Ik werd helemaal gek van het wachten.
Gwenny: :hug: :hug:
:hug: :hug: :hug:
:hug: :hug:
ff ego,
Gister mijn 2de injectie pregnyl gespoten. Maandag en dinsdag allebei een positieve ovutest. Vandaag een negatieve. Beide dagen geklust.
Nu heb ik een stekende pijn in mijn onderbuik, dus ik hoop echt dat dit dan de eisprong is. Al is het wel een beetje laat aangezien ik zondag mijn 1ste injectie pregnyl heb gehad.
Herkend iemand dit?
Ik heb eigenlijk tot nu toe nooit mijn eisprong gevoeld!
Jeetje Gwenny, wat een onzekerheid zeg… en je kan helemaal niks anders doen dan afwachten… sterkte meid! We blijven in de duimstand!
Twinnie, ik heb geen enkel verstand van pregnyl enzo, maar je kan idd steken hebben rond je eisprong. Ik had ook altijd pijn, al waren dat niet echt steken, maar meer de hele tijd door een zeurend gevoel.
@tierrr
Bedankt voor je antwoord, het is inderdaad vanmiddag begonnen met stekende pijn en nu sinds een uur is het eigenlijk zeurende pijn. nou ja pijn… het is meer een vervelend gevoel.
En ja heb het nog nooit eerder gehad, dus vandaar de vraag. Ben toch wel heel blij dat ik hier mee klets. Kan ik gewoon ff mijn ei kwijt, en vragen stellen zonder dat je weer alles moet uitleggen.
Heerlijk!
Bedankt Dames.
Ik had altijd rond mn ei 1 week een zeurend gevoel in mn onderbuik.
Soms straalde het door naar mn benen.
Houd dat ei maar mooi bij je hoor Twinnie… die heb je veel te hard nodig!! :mrgreen: :roll:
o Gwenny, jeetje zeg. Je zult wel helemaal gek worden. Hopelijk heb je morgen gewoon en dikke streep. Het bloedverlies is dan gewoon innestelingsbloed. Ik had dat niet, maar vele andere weer wel. Sterkte met het wachten!!!
Bedankt Tierrr, dat vind ik heel sympatiek van je! hihihih :lol:
@twinnie
Even kijken. Zondag heb je je pregnyl gespoten dan zou je dus gisteren je eisprong hebben gehad. Vandaag steken wil je bijna zeggen dat het je bevruchting is
Nee ook k zou het echt niet weten. Ik hoop voor je dat de pijn niet aanhoudt. Me duimen beginnen alvast voor je te duimen meid.
ego
Bloedverlies gestopt. Positief getest met drie kwartier plas.
Morgen bellen met fert dit wordt te veel
Jeetje, Gwenny, wat een thriller! Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: heel hard voor je!!
Het moet deze keer gewoon goed zijn!!! Daarom toch alvast gefeliciteerd!!
Mijn NOD is dit weekend, maar het zal wel weer niks zijn.
:-*
goedemorgen allemaal!!! Gwenny, hoe is het daar? Ik zit alweer te duimen!!
Ik ook ik ook ik ook!
jeetje gwennie meid wat een onzekerheid…ik duim voor je meid :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
…
groetjes willie
He meiden ik hak de knoop door hoor. Ik ga er gewoon vanuit dat het deze ronde raak was maar dat het niet mag baten. Ik kan niet meer met dat wel of geen bloed soms en soms niet.
Ik bel de fert zo voor een afspraak en een nieuwe behandeling.
ze zullen bij de fert kliniek toch wel even checken of je zwanger bent, voordat je aan de nieuwe ronde begint? Ik ben nog steeds vol vertrouwen hoor!