de hormoonmeisjes kletsen hier door deel 2!!

Nou hier gaan we dus lekker verder. Moet de andere nog sluiten. Maar ben met me mobiel op internet dus dat gaat niet zo lekker.



Nu zit ik in de w8 kamer in het ziekenhuis. Ben zo aan de beurt dan weten we meer.

Ik meld me hier weer…!

Nou ben terug van het ziekenhuis. En ben super blij. Eindelijk weer eens goed nieuws. Ik heb twee grote eieren. Moet morgen pregnyl spuiten en dan maandag de IUI. Me BMS is 11 ook nooit gebeurt. Dus het zou leuk zijn me laatste IUI en zwanger. Maarja mag niet teveel hopen natuurlijk.

Nou ik meld me ook weer hier hoor!

Gwenny heel veel succes met de Pregnyl! Heb jij nou ook dat de pregnyl veel meer pijn doet als de andere?

@twinnie

Ja bij mij ook. Een hinderlijke pijnscheut krijg ik telkens weer. Maar als je het een half uurtje van te voren eruit haalt dan is de pijn ook iets minder

Ik hoop natuurlijk dat dit de laatste was die ik moest zetten, maar als het deze maand niet is gelukt dan zal ik daar zeker aandenken de volgende keer. Bedankt!

voor degene die Irry my nog kennen ze heeft vandaag een dochter gekregen Maeghan





Van hartelijk gefeliciteerd meid :inlove:

Gwenny!! Wat super, eindelijk goed nieuws!! Ik ga weer in duimstand!! :dance: :thumbup:



Irry my, ik ken je niet, maar: gefeliciteerd!! Geniet ervan! :slight_smile:

irry my schreef altijd mee in het begin er zijn maar weinig van dat clubje over (op sasa en mij denk ik na) of de anderen moeten stiekum meelezen :mrgreen:

Hallo allemaal :smiley: Ik heb jullie ook weer gevonden! 8)

Hé, wat fijn, dat Irry-me een dochter heeft gekregen!

Gwenny, mijn duimen draaien voor je, meid!

Pregnyl: daar kreeg ik steeds een hele dikke bult van, net alsof 10 horzels me gestoken hadden :wall: Ik kreeg daarna ovitrelle, waar ik helemaal geen last van had.

Newbie: :hug: ik denk aan je!

Tierr: Van harte gefeliciteerd, meid! :dance:

Liefs en een dikke :-* voor jullie allemaal!

ik ben ook zo’n stiekeme mee lezer :wink:

Ja ik ken irry-me ook nog

Wat goed man helemaal toppie.



@irry me

Van harte met je meisje :dance:

Newbe :hug: :hug: Ik begrijp wat je bedoeld met dat je er tegen op ziet om opnieuw met het hele hormooncircus aan de gang te gaan. Ik had dat ook na mijn miskraam. Neem vooral even de tijd voor jezelf.



Gwenny ik zal voor je duimen :thumbup: :thumbup:



Tierr hoe is het met jou? Voel je je goed?



Flowergirl; hoe gaat het?



Liza

@Liza wrote:



Tierr hoe is het met jou? Voel je je goed?


Lief dat je het vraagt! :)
Ja, ik voel me goed! Weinig last van kwaaltjes... wat ik dan stiekem eigenlijk weer niet leuk vind... hoewel ik weet dat het niks zegt...
En het wachten op de echo duurt zo lang... nog bijna 3 weken, pfff...
Gister is wel MvM geweest, dus ik heb weer een mooie test! En ik mag weer piesen in de flessen! :)

Newbe, hoe gaat het met jou? Kun je de dagen wat doorkomen? :hug:

Woeiiiii, ik heb een afspraak gemaakt :shock:

Ik krijg er meteen weer de kriebels van.

Tegenwoordig kun je een afspraak maken via internet thuis.

Dat is misschien in andere ziekenhuizen ook al zo hoor, maar hier is het vrij nieuw.

Wel handig, ik ben niet zo’n beller.

Ik ben slechthorend en versta niet altijd alles goed (heb wel hoortoestellen hoor)

Maar goed, 15 april kunnen we om 13.20 terecht bij mijn favoriete gyn.

Ben benieuwd!!!



Newbe, hoe gaat het meid?



Tierrr, fijn dat je je zo goed voelt!

ben weer thuis uit het zkh ctg was goed kreeg toen ik er aan lag steeds last van harde buiken erg vervelend dan met dat ding op je buik daarna een hele tijd gewacht op een gyneacoloog weer die stugge vent die ik de vorige keer ook had

kreeg een echo om te kijken of ik voldoende vruchtwater had ja dat was allemaal goed ik zei tegen hub ow kijk het handje :inlove: het zwaaid nou daar kijk ik niet naar zei die!(gyn) heb hem nu al helemaal geschoten! bah wat een nare vent!

hij vroeg niks niet hoe het met me was hoe ik me voelde enz enz

hij zei je weet dat je met 42 weken word opgenomen? ik zei Ja dat weet ik maar de vk zei dat ik om de dag hier moest komen? toen zei die ow ja dat kan ook nou maak morgen maar een afspraak voor dinsdag als ik dus niets had gezegd had ik pas donderdag terug moeten komen

helemaal geen info of wat dan ook gaf die heb me nu toch een koppijn en buiikpijn hoop :pray: maar dat het nu spontaan komt ben het zo zat

:cry:

Jeetje, wat een toestand Roosje… :hug:

Echt weer zo’n arts die op school bij de les sociale vaardigheden heeft gespijbeld of achteraan heeft gezeten!

Tssss… wat een lummel, zeg Roosje… :hug:



Esseke, fijn dat je de afspraak hebt staan bij je favoriete gyn!

Op dezelfde dag als ik mijn eerste echo heb!



Enne, trouwens… ik ben sinds gister misselijk, haha! :mrgreen:

@tierrr

Klinkt misschien een beetje gek maarrreee yeah wees maar lekker goed misselijk.



@esseke

Oh goed man, laat die kriebels maar lekker komen. Je doet het voor iets goeds uiteindelijk.



@roosje

Jeeehtje wat een aap zeg want precies zo gedraagt hij zich. Mocht je hem de volgende keer weer krijgen. En hij maakt van die stomme opmerkingen. gewoon je tas op zijn kop slaan. Net als hoe de oude vrouwtjes doen. Misschien krijgt hij dan een beetje goed verstand.

Jeetje, roosje, dat is echt een idioot! Hihi, Gwenny’s handtasjesmethode lijkt me wel wat :lol: Ik hoop ook dat uk spontaan komt. Veel sterkte (met wachten of wat dan ook :wink: ).



Newbe, hier nog een knuffel voor jou: :hug:



:-* voor iedereen!