de hormoonmeisjes kletsen hier door deel 2!!

Hi allemaal,



Ik lees mee, maar even niet zo actief. Voel me wel weer goed, na dip ivm ongi. Druk met sporten etc, lekker weekend gehad. Even tijd voor emzelf gehad, want vriend was 5 dagen skieen. Prima zo!

Vandaag weer 1e echo voor fm, ben benieuwd. Doe het deze ronde zonder clomid, en dan kijken wat er gebeurt, en hoe de SL-test is. Als die nu goed is, dan is clomid dus niks voor mij. Hopelijk gaat het snel! Vriend vertrekt de 24e april voor een week nh buitenland, maar dan ben ik inmiddels dag 30 ongeveer…dus zou moeten lukken!



Succes roosje!

@babyenschede

Meld je even hoe het is gegaan.



@roosje

Je maakt het super sPannend!!!



Ego

Kom net van de gyn iui is achter de rug. 22 miljoen zijn het er dit keer. Nou twee eitjes in twee leiders hopen dat ze hun kop weten te gebruiken :wink:

spannend gwenny ik duim weer voor je :thumbup:

spannend gwenny!



Ik had een ei van 12x12 cm, en zit nog maar op dag 7/8! Dus dat is erg mooi. Donderdag ochtend weer een SL-test, ben benieuwd! Ze was erg positief. Als het ei zo doorgroeit wordt het een paasei!!

@babyenschede

Zo meid dat doe je heel goed. Hopen dat het inderdaad een paasei wordt ik duim voor je.



@roosje

Ik duim ook voor jouw. Mag nu wel gebeuren

Spannend weer voor babyenschede en gewnny dus… ik duim hoor!!

@tierrr

Hoe gaat het met de misselijkheid

Hoi meiden ik ben er weer hoor!



Zal morgen even bijlezen. (moet ook nog even bloedprikken morgen voor hcg)



Tja wat zal ik zeggen. Het is een chemische zwangerschap geweest volgens de gyn… klinkt ook gezellig maar zo heet dat nou eenmaal. Ik ben dus wel zwanger geweest meer is eigelijk niet echt ingenesteld. Vandaar dat ik niets van vruchtzakje heb gezien en dat ik dus wel hcg had.



Het gaat nou weer beter. Ik voel me ook stukken beter. Als morgen hcg helemaal weg is dan moet ik 2 weken wachten en dan aan de duphaston(zo heet dat toch?). Daarna weer aan de clomid. Ik wilde eerst even wachten maar wil nog 1 poging wagen voor ik op vakantie ga (eind mei). Als het niet raak is ga ik die maand erna niet aan de clomid omdat ik dan op vakantie ben en altijd ziek ben als ik aan de clomid ben. Dus of ik ga zwanger op vakantie of lekker zonder hormonen.



Roosje las het van die arts wat een ongelofelijke :wall: . Hoop dat die kleine gauw komt!!!



Tierr lekker aan het genieten van je misselijkheid :wink:

@newbe

Hee meid, leuk je hier weer te zien. Even een vraagje… Maar als er geen innesteling is dan kan de. Hcg toch ook niet aangemaakt worden. Of ben ik nu zo knollig???

Nou me duimen staan in start positie voor je hoor.

he Newbe,

Ik duim voor de volgende poging hoor. En anders, groot gelijk heb je om even pauze in te lassen om lekker op vakantie te gaan.



Gwenny, o wat spannend weer. Ik hoop zo dat het deze keer raak is. Hoe zou je het vinden als beide eitjes worden bevrucht? “De kers op de slagroom” of toch wel pittig?



Roosje, :hug: :hug: Over een paar dagen heb je je kleintje in je armen. Zo verdiend na al dat lange wachten!!!



Hier alles goed. Beebje is sinds een weekje aan het pruttelen en schoppen. De week daarvoor voelde ik al wat gekriebel. Zo genieten:) As. donderdag alweerde 20 weken echo. Kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat ik met FM’s en hormomen spuiten bezig was. Overigens lees ik hier nog stevig mee hoor, ook al reageer ik meer zo vaak!!!

@meisje1974

He meid om even er op in te gaan. Van mij mag je hier gewoon meeschrijven. Maarja als je moe van ons bent kan ik het begrijpen hoor :stuck_out_tongue:



Van mij mag die tweeling komen ik ben erop voorbereid fiscaal mentaal en geestelijk. Worden het er drie, dan denk ik dat ik mama ga roepen :wink:

ha die Gwenny, ben jullie niet moe hoor, haha. Vind het best een klus om 1 forum te schrijven bij de maandmama’s, dus ik hou me gewoon verder een beetje op de vlakte.

Ik ga duimen voor een tweeling. Een drieling zal wel heeeeeeel toevallig zijn (je had toch 2 eitjes). Trouwens, in de sfeer van het aanstaande weekende ga ik er vanuit dat het super eitjes zij :dance: dus dat moet een treffetje zijn!

ben weer thuis alles was goed de ctg zag er prima uit! ukkie heeft het gewoon te goed bij me

daarna een echo gehad om te kijken of ik voldoende vruchtwater heb ja dus prima! zag nog een beentje voorbij komen

had dezelfde gyneacoloog en mag me woorden intrekken want hij was nu erg vriendelijk en medelevend :silenced:

ik word donderdag ingeleid of ukkie mag zich nog komen aandienen we hebben dus een april baby

:mrgreen:

@meisje

Nou we blijven gewoon door duimen.

Hoe gaat het jouw voor de rest.



@roosje

Nou alleen maar beter. Misschien had hij gewoon zijn dag niet. Dat kan ook. Ben in ieder geval blij dat je een datum hebt dat je zeker weet dat je een kleine n je handen hebt.

Ik duim voor je voor een soepele bevalling alvast.



Ego

Deze IUI is echt niet leuk. Ik heb sinds de IUI een soort spierpijn in me onderbuik en die wilt maar niet weg. Alles wat ik doe doet pijn. Maarja even soorbijten

@Gwenny wrote:

@newbe

Hee meid, leuk je hier weer te zien. Even een vraagje… Maar als er geen innesteling is dan kan de. Hcg toch ook niet aangemaakt worden. Of ben ik nu zo knollig???

Nou me duimen staan in start positie voor je hoor.




Ja nee je hebt volgens mij wel gelijk hoor. Volgens mij is het wel ingenesteld maar daarna meteen fout gegaan… Zoiets

Hoe gaat het verder met je?



Roosje Spannend morgen gaan het gebeuren!!!Ben je zenuwachtig???

BUB voor roosje!!!



ze is vanochtend bevallen

@YEAAAHHHHH (sorry vergeet de naam te vermelden) roosje

Van harte meid toch nog een maart baby en op eigen kracht :dance: :pray: :clap: :**: YEAAAHHHH



dank je pooh

Wat fijn zonder ingeleid te worden!!!



GEFELICITEERD!!!

Gefeliciteerd Roosje!!! Toch wel fijn dat het zonder inteleiden is gegaan!

@twinnie.

Nog 2 dagen. hoe gaat het ermee