de hormoonmeisjes kletsen hier door deel 2!!

GEFELICITEERD Roosje!!!



Liza

@Gwenny

Ben net ongesteld geworden :shock:

Maar meteen een test gedaan voor de zekerheid, en die was negatief. dus morgen weer heerlijk prikken :cry:



Hoe is het met jou? is je spierpijn al verdwenen???

Wauw Roosje, gefeliciteerd met de kleine Douwina.

Een mooie Friese naam!!

@twinnie

:hug: oh wat balen zeg. K kan begrijpen dat je helemaal geen zin hebt in het prikken hoor. Deel die gedachte



Ego

Met mij nog steeds het zelfde. Het wilt gewoon niet weg aan. Ik probeer gewoon de normale dingen te doen maar helaas. De pijn laat duidelijk weten dat ze aanwezig is. Moet gewoon even doorbijten.

@ Gwenny

Dat is ook niet prettig, dan zit je al in die weken die het … zijn en dan wordt je er ook nog op die manier aan herinnerd. Balen.

Nou ik ga heel hard voor je duimen.



Ik ga morgen het ziekenhuis maar weer bellen voor een afspraak. Zou toch wel graag willen weten waarom het nou nog steeds neit is gelukt. Maar ja daar kunnen ze ook geen antwoord op geven! Ik ga wel vragen hoelang ik nog zo door moet gaan met de injecties voordat we overstappen op IUI?

Roosje, wat fijn dat het toch nog zonder in te leiden gelukt is! Van harte gefeliciteerd!! :inlove:

@twinnie

Dus dat he. Nog 11 dagen en dan weet ik meer. Zwanger? Hopelijk blijft hij dan zitten dit keer. Niet zwanger dan een gesprek met de gyn.



Ik had voordat ik overging op iui 5 keer clomid moeten innemen. Hoelang ben je nu precies bezig met spuiten?

@gwenny



Dit wordt de vijfde keer dat ik ga prikken met de hormonen, maar daarvoor heb ik 6 x clomid gehad.

heb voor volgende week vrijdag een afspraak gemaakt, dus ik ga het dan maar ff bespreken.

Hi,



net weer echo gehad, ei is nu 15x16mm, was afgelopen maandag 12x12, dus groeit wel, maar nog niet voldoende. Moet zaterdag opnieuw, en dsu dan ook weer SL test, want dat was nu geen succes. Afwachtebn maar weer. Zit nu ongeveer op dag 11 cyclus, dus heb ook nog eventjes, duimen voor zaterdag!

Hi Roosje!! JOEHOE!!! Eindelijk is ze daar dan. en gelukkig nog op de valreep in maart zonder inleiden. Van harte gefeliciteerd en geniet van de kraamtijd

Twinnie :hug:

dank je wel dames ik kom snel updaten goed :inlove:

Gefeliciteerd Roosje!



Ik heb last van bloedverlies, snap er niks van! Ben nu ongeveer dag 12 vd cyclus, gisteren op echo een ei van 15x16mm, zag er keurig uit, SL-test was nu negatief, maar slijm nog veel te dik. En vannacht en nu bloedverlies…hoe kan dit? Het is niet heel veel, inlegkruisje is voldoende. Iemand een idee? Gebruik geen clomid deze ronde…hellup!

Hmm, das wel raar… de gyn even bellen anders?

Heb morgen weer echo, dus zal het dan maar vragen…

@babyenschede

Oh wat vreemd zeg. Ik kan begrijpen dat je de draad even kwijt bent. Hopelijk komt de doker met iets goeds. Me duimen draaien voor je

babyenschede ik duim voor je vandaag!

Met mij gaat het nog steeds niet zo lekker. Die buikpijn blijft maar aanhouden. Het lijkt of er een luchtbel zit. Gisteren ook nog eens een trap in me buik van me stiefzoontje gehad (per ongeluk natuurlijk). Ik wilde bijna gillen. Maarja niets aan te doen. Het is nog steeds afwachten zou alleen leuk zijn als ik wist waar het vandaan kwam.

ik heb jullie wat verwaarloosd dat laatste maand (en) maar was dan ook ff gestopt met de clomid. Ben bij een homeopaat geweest, wat tot nu toe niks heeft uitgehaald.



20 april heb ik een afspraak in Leuven bij Life!



Sorry voor het ego-verhaal!



@roosje: gefeliciteerd! :slight_smile:

@tinka.

Sorry voor je ego verhaal… Waarom

Als jij je ei kwijt moet dan mag je gewoon praten hoor€m je hoeft niet altijd in te gaan op de verhalen van ons.



Hoe was het bij de homeo. Wat moest je daar doen als ik vragen mag.