de hormoonmeisjes kletsen hier door deel 2!!

Fijne pasen meiden

Jij ook fijne pasen Gwenny.



En de rest natuurlijk ook fijne paasdagen.



Liza

:cry: voel me zo alleen :cry:



Hier nog een paar dagen. En nog steeds aanhouden buik/spierpijn gaat lekker zo. Hoe is het met de rest

Gwenny waarom voel je je alleen? Speciale reden? :hug: :-*



Hier gaat het wel goed… al is R ziek. Koorts en verkouden.



Ik wil volgende week gaan beginnen met duphastan…

Hebben jullie trouwens een idee waarom ik nu steeds duphastan krijg…? Ik kreeg eerst altijd provera…



Hoe gaat het verder met iedereen???



Liefs

@newbe

hihihi het lijkt of ik alleen bezig ben. Wanneer je niets te doen hebt gaan de dagen langzaam.



Iedereen heeft die verkoudheid een beetje tepakken gekregen merk ik. SOEPPIEEE!!!



Ik ga even kijken op internet wat het doet misschien weet je dan ook meer.





Ego

buikpijn/spierpijn

@Gwenny wrote:

@tinka.

Sorry voor je ego verhaal… Waarom

Als jij je ei kwijt moet dan mag je gewoon praten hoor€m je hoeft niet altijd in te gaan op de verhalen van ons.



Hoe was het bij de homeo. Wat moest je daar doen als ik vragen mag.


Bij die homeo moest ik dan ‘mijn middel’ laten bepalen en dat doen ze dmv een karakterschets. Maw, je legt dar je hele leven bloot… Echt gek!



De tweede sessie vroeg ze of het wat zin had gehad, maar mijn cyclus was 37 dagen en mijn nieuwe was ook op dag 27 en zonder ei tot dan toe. Dus het werkte niet. Vroeg ze mij ook of ik iets wist waardoor mijn cyclus kon zijn weggevallen, maar ik kan en kon niks bedenken…



Ze vond het nogal gek gegaan bij mij. Ik had eerst een cyclus na het stoppen en dan is ie weggegaan na een maand op vier…



Nu vandaag zit ik alweer op dag 38 en nog geen bloed te bespeuren… :roll: En een ei zal er ook wel niet geweest zijn.



Ben echt benieuwd naar 20 april, en of we dan nog iets zullen te weten komen…



Fijne late pasen iedereen!



Allemaal lekker eitjes gesmikkeld? :slight_smile:

hoi allemaal!!!



na een tijdje wel mee te hebben gelezen… meld ik mij hier weer…

ff een update:



ik was aan de clomid 100 mg… ik had 2 eitjes… 1 tje gesprongen… niet bevrucht… ongesteld geweorden… gyn geweest… echo gehad… andere eitje zat er nog… dus kon niet beginnen met clomid… dus deze maand zonder clomid gegaan…



eigenlijk bevalt het me best zo zonder clomid…heerlijk ff rust… ff geen hormonen door me lijf heen te gieren,



nu had ik eergisteren beetje bruin slijm… dit zal oud bloed zijn geweest… en gisteren kleine krampjes… beetje gevoelige rug… en wat VERS bloed… maar heel weinig… wat het zal zijn?? geen idee



ik zit nu op dag 22 van me cyclus…

dus wat het is. is het… we zien het wel… misschien zet het wel door… en wordt ik wel ongesteld… en misschien ook wel niet… ik hou me er niet meer zo mee bezig… tenmiste nie TE veel hahahaha…



maar roosje!! GEFELCITEERD!!! wat d8 je ik poep der gauw uit…hahahaha

geniet er van!!!



dikke kus Flower :vlinder:

Hi Flower, Je weet nooit he… Ik duim voor je!

@newbe

Nee ik kan niets op het net. Denk dat je toch de gyn moet vragen waarom de omschakeling



@tinka.

Is het ondertussen al door gezet



@flowergirl

Meid ik zal voor je duimen



Ego

Me buipijn is er nog steeds. Boobs doen zeer. En slaap veel. Maarja heb de afgelopen tijd echt druk gehad. Ik ga nnog nergens van uit want ik merk dat het bij mij altijd een dag voor test dag komt. Maandag zit ik op me nod en woensdag mag ik testen. Dus we wachten het nog even af.



Even een vraagje aan de zwangere… Hoe zag jullie afscheiding eruit voor de nod. Was het veel weinig dik dun???

Goedemorgen dames!



Hier ff een update van mij!

Vanmorgen weer een echo gehad (dag 10) en ik heb al een ei van bijna 19 mm.

Dus ik kan zondag beginnen met prikken met de pregnyl!

Ik was helemaal perplex! hihihihi



@flowergirl

Ik ga heel hard voor je duimen!!!



@gwenny

Ik ga voor jou ook heel hard duimen!!!



@Tinka

Is er al wat?

Twinnie, goed nieuws dus, super!! :thumbup:



Gwenny, wat balen van die buikpijn joh… maar ik duim voor je dat je straks 2 streepjes piest! Waarom pas woensdag?? Wat een engelengeduld heb je dan, zeg…

Oh, en ik had vrij veel vrij dikke wit/gelige afscheiding rond mijn NOD… en nu nog steeds… jij dan? :wink:

@Tierrr

Ja die buikpijn/spierpijn is echt niet normaal. Het lijkt of ik situps heb gedaan maar dan alleen in me onderbuik. en dat al vanaf het moment na de IUI. Vanmorgen leek het of ik ongi krampen kreeg, maar dat is alweer over. Dus eerlijk denk ik dat het gewoon weer eraan zit te komen hoor.



Ik wacht dit keer op me test dag. Omdat tot nu toe met de IUI altijd me ongi de dag voor de testdag komt. Dus dan ga ik nu gewoon erop wachten. Dinsdag zie ik wel weer verder hoe of wat. Wil wel testen. want ik hou het bij in me agenda dus ik weet ongeveer hoe het eruit ziet met de pregnyl de steepjes zijn altijd heel licht. Dus als hij nu iets donkerder zou zijn dan…



Me substantie is dit keer wel anders dan normaal. Meestal is het na de sprong wit en korrelig. Maar dit keer is het nog gewoon vloeibaar wel wit. maar niet geel. Dus ik weet het niet hoor. Ik wacht het nog gewoon af

Twinnie mooi goed nieuws!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:



Gwenny is dat wel normaal zo veel spierpijn? Heb je het gevraagd aan je gyn? Ik ga heel hard voor je duimen!!!



Tierr hoe gaat het met je??



Hier gaat het wel goed. Al viel gister bij mij het muntje dat ik niet meer zwanger ben…duh… ineens besefte ik dat ik eerst zeanger was en nu niet meer. Dat ik nu net zo ver zou zijn als tierr. dat ik niet ga bevallen in november… gek dat dat 1,5 week duurt…

O ja voor de meiden die het misschien leuk vinden ik heb mijn bevallingsverhaal online gezet. (zie kraamweek)

@newbe.

eerlijk gezegt heb ik geen contact met de gyn opgenomen hierover. Omdat ik steeds zoiets had van ach het gaat wel weg. Denk je dat ik alsnog moet bellen. Of wacht ik me ongi af



Ja ik ken het gevoel hoor. Toen we bezig waren met roosje haar bevalling zeg maar. Dacht ik ook bij mezelf, ik zou nu ook een kleine in me hand hebben. Maarja snel weg zetten hoor. (althans ik) wil er niet telang aan denken. Gezicht vooruit

Misschien inderdaad alsnog ter sprake brengen bij de gyn gewenny?

En heel veel succes met wachten… wat duurt dat altijd lang he?



Newbe, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen…

Ik zat me gisteravond nog te bedenken dat ik me echt even geen raad zou weten als donderdag zou blijken dat het niet goed is… wéér al dat gedonder van voren af aan en wéér langer wachten tot er eindelijk een kleine is… erg moeilijk… sterkte dus! :hug:

hoi dames,



ik heb ook al een keertje meegeschreven maar vind het moeilijk om over te schrijven…

toch wil ik graag meeschrijven…

wij zijn nu al weer een tijdje bezig voor een derde kindje, we moeten 20 april naar zwolle voor een eerste gesprek we zijn overgestapt van ziekenhuis.

ik heb pco ons eerste kindje is spontaan gekomen maar helaas is dit kindje een sterrekindje geworden…na twee jaar zelf te hebben aangemodderd zijn we naar het ziekenhuis gegaan waaruit kwam dat ik pco heb en het heel moeilijk is voor ons om spontaan zwanger te worden ik heb maar sporadies een eisprong voor mezelf.

ik heb toen clomid gekregen en moest pregnyl spuiten na vijf maand in de mmm was ik zwanger van ons bengeltje die is nu 1 jaar en 1 maand.

toen ons bengeltje acht maand was vond de gyn het verstandig om weer te gaan proberen voor een lief klein wondertje.

maar helaas is dit nog niet gelukt ik moest drie tabl clomid slikken en twee eenheden pregnyl spuiten om mijn eitje dan te laten springen maar helaas door gedoe met het ziekenhuis ivm ons engeltje moesten we opzoek naar een ander ziekenhuis.

nu gaan we naar zwolle…



groetjes willie



sorry voor het hele verhaal…

@wilie

Aller eerst welkom terug.

Twijfel niet om je hart te luchten. We zijn er om elkaar te steunen. Je bent in ieder geval een sterke vrouw. Je bent je tegenslagen goed te boven gekomen.

Krijg je geen last van mood swiings. Want ik vind best dat je zware medicatie hebt als ik het zo lees.



Ego

Volgens mij heb ik last van bruinverlies. Meestal als ik dat heb krijg ik me regels nog geen uur later vandaar dat ik twijfel of het bruinverlies is ook omdat het heel weinig is. Maar ik heb heet al vanaf twaalf uur van mddag. (Het moet wel want zo slordig ben ik echt niet). Ik kijk het dit weekend allemaal aan. En last van me rug. Zou het???

hoi willie welkom terug



Gwenny ik wil je niet blij maken maar toen ik zwanger was had ik ook steeds bruin verlies en af en toe wat roze… Ik hoop het zo voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

hoi dames,



ik ben ongesteld geworden…



groetjes willie

@willie

:hug: balen meid. Ik zag dat we inderdaad gelijk liepen.



@newbe

SERIEUS!!! Nee ik wil niet denken alleen hopen totdat ik uitsluitsel heb. :wink:



Ego

Vandaag had ik even een ongi gevoel maar die is ondertussen met de noorder zon vertrokken. Hopen dat hij ook weg blijft.