Willie :hug:
Gwenny :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Liza
voor willie :hug:
@liza
Ik zie dat het voor jouw ook spannend begint te worden.
Ego
Buik borrelt en borrelt af en toe een steek hier en daar. Maar ik houdt moed.
Gwenny
hoi Gwenny, toen ik net positief getest had, had ik ook allerlei steekjes in mijn buik. Het schijnt normaal te zijn. Hopen dat het dus positive steekjes zijn en niet die van de rode :twisted: :twisted: :twisted:
hoi allemaal,
gwenny, als ik de medicijnen heb dan heb ik echt veel last van mood swings haha mijn man is er niet zo blij mee :oops: :oops: :oops:
ik duim voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: ik hoop het zo voor je
groetjes willie
Jullie zijn echt lief. Maar duim nog iets harder dan :lol:
Morgen stel ik me nog velig. Bij mij gaat het om dinsdag
:hug: voor iedereen die het nodig heeft :-*
@roosje
Zo makkelijk kom je niet van ons af hoor.
Hoe gaat het met je gezin, hoe was de bevalling
Ik weet ik weet ik moet rustig wachten totdat je tijd hebt
hier gaat alles goed gwenny het is volop genieten van ons mooie meisje :inlove: ze doet het erg goed
alleen is ze avonds en nachts erg helder en heeft ze veel last van krampjes erg zielig
gebruik nu sinds gister een speciale fles en hoop dat die gaat werken ze spuugt in ieder geval een stuk minder dus dat is al een voordeel :dance:
de bevalling is super snel gegaan half 1 brak me vruchtwater en 6;23 was ons meisje er al :dance: zonder knip of wat dan ook en geen 1 hechting :mrgreen: goed gedaan
heb weinig last gehad alleen ben ik wel erg moe natuurlijk maar heb genoten van me kraamweek
morgen sta ik er weer alleen voor spannend
@roosje
Wauw echt een super bevalling zeg. Alleen maar goed . Geniet lekker van je meisje joh. Ben blij dat de krampjes minder worden. Niets lijkt me zo lastig als niets kunnen doen en toekijken.
Ego
Me nod is vandaag maar ik denk niet dat er vandaag wat tezien zal zijn. Het gaat om morgen. Zat er nu wel aan te denken om een test te doen. Maar eigenlijk moet ik het die ene anderhalve dag nog volhouden.
Gisteren weer last van ongi krampen. Maar die is weg. Heb een inlegkruisje erin zitten. En die is gelukkig nog wit. Op naar 12 uur.
Ik wil niet ongi wordennnnnnnnnn
Hee gwenny… die ongikrampen had ik tijdens mijn eerste zwangerschap de eerste paar weken ook steeds… hoop dat het bij jou ook van een zwangerschap komt!
Enne… als het je rust geeft: gewoon testen. Ok, als je even wacht weet je het morgen of overmorgen ook en bespaart het je misschien een test. Maar zo duur zijn die testen tegenwoordig ook niet meer, en een test zou vandaag al wel een streepje moeten geven… dus misschien voor je eigen gemoedsrust? Zo werkte het bij mij iig altijd. Had ik dan een streep dan was het natuurlijk prachtig, zo niet, dan stond ik iig weer met beide benen op de grond en kwam het eerste bloed wat minder hard aan…
he meiden,
gwenny, meid ik duim als een gek hier dat je ongy maar weg mag blijven en er een mooi klein wondertje mag zitten :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
roosje, super meid dat de bevalling zo goed is gegaan en zo snel ook,
wauw :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
hier niets te melden ja ben wel wat zenuwachtig voor de 20e maar we zullen zien…
groetjes willie
Nou ik heb net twee testen gekocht.
Ik zit nu in de auto en het lijkt of er wat loopt, maar helaas kan ik dat nog niet checken. Ik ga later kijken wat ik doe
@Gwenny wrote:
Nou ik heb net twee testen gekocht.
Ik zit nu in de auto en het lijkt of er wat loopt, maar helaas kan ik dat nog niet checken. Ik ga later kijken wat ik doe

Oke hier ben ik weer met een kleine update.
Weer een klein beetje bruinverlies maar niet dat k denk oke einde rit. Bij het afvegen was er ook niets te bekennen. Als ik dit heb komt het nog geen uur later. Maar nog helemaal niets.
Heb er toch maar een test tegenaan gegooid. En dit is de reden waarom ik niet wil testen. Hij was licht positef. Nu weet ik niet of het van de pregnyl is. Heb genoeg water gedronken deze dagen dus ik heb geen flauw idee.
Nu stress ik weer… Op naar morgen
Gwenny, wanneer heb je de pregnyl gespoten? Is het langer dan 10 dagen geleden, want dan is het al uit je bloed. en een streep is een streep, ook een hele lichte… wat spannend zeg…
@vandaag is op de kop af 10 dagen
jee meid wat maak je het spannend