de hormoonmeisjes kletsen hier door deel 2!!

Gwenny, morgenochtend vroeg meteen weer een testje. En dan niet net zoals ik van de zenuwen over je hand heen piesen… hahahah… ik duim voor je!!!

O shit ja, die pregnyl had ik niet aan gedacht… :wall:

Ik heb er geen verstand van na hoeveel dagen dat helemaal uit je lichaam moet zijn… maar het klinkt veelbelovend hoor… :pray:

Net op de pot gegaan en wat denk je…

Nog niets. Die bloedverlies is opgehouden. Heb geen geborrel en geen kramp. Ik weet het even. Niet meer hoor. Wordt helemaal tureluurs.

@tierrr

Pregnyl is na 10 dagen uit je bloed. Wel heb ik ook in het veleden gehad dat het bij er dan al uit was op de tiende dag. Maar ik wordt altijd een dag na me nod ongi dus we wachten het even af.

Ik hoop het zo :pray:

Roosje fijn dat alles goed met je gaat!!!

Gwenny ooo ik ben zo benieuwd!!! Ga je morgen testen?? :pray:

Gwenny :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Morgen is testen het eerste wat ik ga doen. Tenzij die duivels opeens toch vannacht zijn gekomen

hoi gwenny,

ik wil je geen valse hoop geven maar met dylan had ik dat ook op mijn niet ongy dag… en dylan is er toch echt!!! ik had toen ook pregnyl gespoten…

en de laatste keer dat ik pregnyl had gespoten wat de test op mijn niet ongydag negatief…

ik hoop het zo voor je :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

groetjes willie

he Gwenny, als de streep morgen donkerder is, mag je blij worden hoor. Want als de streep nog door de pregnyl komt, dan moet ie alleen maar lichter worden. Ik hoop dat je lekker slaapt vanacht!

oh spannend Gwenny! Ik duim voor een dikkere streep hoor! :slight_smile:

@roosje, wat een droombevalling zeg! Daar zou iedereen voor tekenen! Jammer dt ze krampjes heeft, maar dat gaat vast snel beteren!

Hier nog net één week voor ons intake gesprek in de fertiliteitskliniek! Wordt wel wat zenuwachtig :shifty:

Gwenny, en??? :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Gwenny waar ben je nou??? Is hij dikker??? Ik heb er een goed gevoel over! :pray:

@Gwenny

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Ik blijf voor je duimen!!!

gwenny duim voor je meid :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray:

tinka goh wij hebben de 20 ook het eerste gesprek in zwolle ben ook best zenuwachtig…

groetjes willie

gwenny?? :shifty: :pray: :pray: :pray:

hihihi oke hier ben ik weer IK WORD GEK PARA LAUW GESTOORD GESCHIFT wat heb je nog meer… ALLES DUS!!!

vanmorgen wilde ik dus testen, en natuurlijk kon ik niet wachten enzo, want ik had helemaal geen plas helemaal niets. Maar door een beetje te forceren is er iets uit gekomen. NOu de test was heel licht. En kwam er bij het douchen achter dat ik weer wat verlies had. Dus ik was alweer een beetje teleurgesteld.

Net dacht ik laat me weer even kijken. ik snel een nieuwe test halen en wat denk je die streep is er weer. Ik denk dat het iest duidelijker is dan gisteren maar ik ben niet echt zeker.

AUBBBBB laten me regels nou even weg blijven voor laten we zeggen zo een 9 maanden. En test ik morgen lekker vet positief.

AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ik word gekkkkkkkkk

mag ik je voorzichtig feliciteren dan? :dance:

Ja ik ga je toch ook heel voorzichtig feliciteren!!! :dance:

Heb even een vraagje voor de dames die ook pregnyl hebben geprikt of prikken.

Zondag middag om 15.00 uur heb ik mijn eerste injectie gezet.

Gisteravond hebben we gehobbyed. Vandaag moet ik mijn tweede injectie zetten. Is het dan verstandig om vandaag weer te hobbyen of moet ik tot morgen wachten?

De Gyn heeft gezegd dat we gister moesten klussen, maar als ik op mijn prik rooster kijk staat daar vandaag weer op. Dus ik ga nu heel erg twijfelen???

Soms word ik toch echt heel gek van mezelf!!! :wall:

GWENNY, WIJ WORDEN OOK GEK MET JOU HOOR. WWWHHHAAAA!!! MORGEN ZITTEN WE WEER ALLEMAAL VOL SPANNING OP EEN BERICHT VAN JOU TE WACHTEN EN TE DUIMEN VOOR EEN DECEMBERKINDJE/JANUARIKINDJE WAT ZAL HET ZIJN???

@Twinnie

Meid als je hub het aan kan ook nog vandaag en morgen. Dan moet het ergens wel goed zitten hoop ik.

Ego

ben net naar de toilet geweest. Afscheiding is een beetje dik geworden. Maar nog steeds spierwit.

MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN

@meisje

ik vind jullie ook lief hoor :wink: