Weten jullie wat ik me net bedenk
Hoeveel zijn het er, als het zo is???
OHHHHH Gwenny wat spannend!!!
Ik
nog even verder voor je.
Liza
Dikke afscheiding is goed! :thumbup: :mrgreen: :roll:
Gwenny, van harte gefeliciteerd meid!! Je bent gewoon zwanger, echt well!! :-*
Ik ben bang dat het het toch niet wordt hoor. Krijg last van me rug en zag net roze op toilet papier.
Door gaan met duimen meiden.
gwenny ik eet mn schoen op als jij niet zwanger bent
he Gwenny, misschien een beetje innestelingsbloed? Dat moet hoor, jij bent nu echt aan de beurt…
Gwenny :shock: Zo spannend! Je durft niet hopen, maar ik denk dat het toch mag hoor!
@willie: dan tellen we samen af he!
Dit onderste berichtje heb ik gister avond om half 12 geplaatst. Vanmorgen werd ik vroeg wakker en d8 laat me nog 1 keer testen. Wat een teleurstelling. De test was biijna niet meer positief en tijdens het afvegen zag ik rood. Dus ik denk dat het toch op houdt. Ik kijk of het vanmiddag doorzet. Zo niet dan nog 1 laatste test en anders houdt iui nummer 6 ook op voor mij.
He meiden ben ik weer. Kijk naar de tijd. Is toch erg…maaaarrrrreeee ik kom thuis en denk ik ben nu toch al een test junk kan ik net zo goed door gaan. Ik heb niets meer aan bloed gezien dus dat gaf moed. ’ Dus toch maar weer testen en wat denk je ZWANGER!!! Althans de test was positief geen super streep maar wel een basis om te kijken of het dt keer goed gaat. Wordt hij lichter of donkerder. Net aan hub verteld. Hij is blij maar laat het niet zien want hij is bang dat het weer mis gaat. Laten we hopen dat ik deze keer wel een volledige zwangerschap heb!!! :dance:
Oh Gwenny, nee toch :hug: :hug: :hug:
Ik duim toch nog door hoor, tot je het zeker weet! :hug:
Oooh jakkes gwenny… jeetje, wat naar… ik was er zo zeker van… voel me daar nu ook wel een beetje schuldig over… hoe kan dit nou? Nou, ik blijf gewoon duimen hoor!! :-* :hug:
Gwenny :hug: :hug:
o Gwenny, die onzekereid… wat erg. Kan de huisarts anders niet even een bloedtest bij je doen om te checken of je nou wel of niet zwanger bent? (gaat wellicht sneller dan afspraak bij het ziekenhuis).
Ik weet nog dat, ik geloof Biene, de eerste dagen (of zelf weken) van haar zwangerschap ook behoorlijk bloed verlies heeft gehad.
@meisje1974 wrote:
o Gwenny, die onzekereid… wat erg. Kan de huisarts anders niet even een bloedtest bij je doen om te checken of je nou wel of niet zwanger bent? (gaat wellicht sneller dan afspraak bij het ziekenhuis).
Ik weet nog dat, ik geloof Biene, de eerste dagen (of zelf weken) van haar zwangerschap ook behoorlijk bloed verlies heeft gehad.
dat was ik

ik had ff een bloedtest aangevraagd dan weet je het zeker maar voor hier alvast een voorzichtig gefeliciteerd :inlove:
@tierrr
Meid schuldig voelen waarom??? Niet Doen hoor.
@ the rest
Dt is zo vermoeiend
Ego
Kom net binnen op het werk en ben gelijk naar de tolet gerent om te kijken naar me witte inlegkruisje en wat denk je…
Helemaal wit geen drupje. Ook niet bij het plassen en ook niet bij het afvegen.
Vandaag moest ik testen. Eigenlijk wil ik het vandaag nog aankijken. Als de kv open is even snel 2 voor 5 kopen want nu gaat het geld wel snel
Meiden duimen
@pooh
Eet je schoen nog niet op hoor
Nog niets te zien of te voelen
tik tak
stuur ff wat hormoontjes jouw kant op Gwenny
:: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Dank je wel pooh. ik obserbeer ze helemaal.
Net weer naar de toilet. ik krijg weer een beetje hoop. Inlegkruisje is nog steeds wit
Als je nou een digitale test van CB koopt :think:
Die is wat aan de prijs maar geeft je wel uitsluitsel, de gespoten hormonen zijn nu toch wel weg??? :think:
Gwenny:
Het ziet er volgens mij heel positief uit want je test gaf toch een lichte streep aan. Ik had in het begin nogal veel bloedverlies en ik ben nu ondertussen alweer 25 weken zwanger. Ik hoop het zo voor je!!!
Jeetje wat zal je in onzekerheid zitten zeg!!! Dat vind ik het ergste wat er is!
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Ik blijf gewoon heel hard door duimen!