de hormoonmeisjes kletsen hier door deel 2!!

ahhh pooh wat een schatje :inlove: :inlove: :inlove:

hoi dames,

even een kleine update van mij,

wij zijn vandaag naar zwolle geweest met hubbie was alles goed, en ik heb pco maar dat wisten we al.

verder willen zij nu dat ik purogon ga spuiten dus ik hoef geen clomid meer te slikken.

we moeten nog even drie weken wachten omdat ik net op dag 11 van mijn cylus zat.

op de echo was ook wel wat te zien ze wist niet zeker of het een eitje of een kieste was hij was in ieder geval 14 mm groot.

als ik over drie weken niet ongy wordt moet ik provera slikken om het op te wekken dan moet ik op dag drie weer komen en gaan ze kijken of ik mag beginnen met spuiten.

groetjes willie

Wat spannend Willie!!

Ik ga voor jullie duimen hoor.

Jullie zijn weer een stapje verder!

Hi Willie,

spannend hoor. Weer een nieuwe stap. Voor mij was het na drie rondes puregon raak. Hopelijk voor jou ook. Het fijne is dat je met puregon redelijk precies weet wanneer je moet vrijen. Tenminste, ik neem aan dat je ook pregnyl moet spuiten om het eitje zodra het rijp is, ook echt te laten springen. Dan moet je wellicht wel 2 a 3 dagen achter elkaar vrijeen, maar dat is het dan ook. (de rest van de maand kan je dan gewoon lekker recreatief vrijen :lol: ).

Gwenny??? Hoe staat het ermee? Ik ben nog steeds aan het duimen hoor!!!

spannend Willie!

hier net terug van het onderzoek:

We zijn terug!

Terug starten met Clomid en volgende woe moet ik dan voor een echo en bloedname gaan.

Kheb ook een voorschrift voor Pregnyl meegekregen, dus ik denk dat het ovulatie-inductie gaat worden, om zeker juist te kunnen timen…

Joris moet dinsdag potje gaan afleveren en nog een gewone bloedname bij mij, met wat hormonen enz.

Dan gaan we, afhankelijk of de zaadkwaliteit goed is, zo een paar maanden proberen, of als de zaadkwaliteit niet ok is, dan moet er iets anders gebeuren… Ben benieuwd!

Heel ff ego: gisteren zijn de :twisted: :twisted: weer gekomen. Had er al mee gerekend, dus het was niet zo’n grote teleurstelling.

Gwenny, hoe is 't met jou?

Tinka heel veel succes aankomende dagen!

Sasa75 :hug: :hug: :hug:

Willie spannend hoor! ik zit nu in ronde 4/5 (ben ff de tel kwijt :oops: )

En ik vond het een uitvinding!!! met clomid zoveel bij werkingen, puregon en pregnyl noppes!!!

Wat is wachten toch frustrerend!!! moet nog een week, maar heb wel pijnlijke tepels vanaf zondag, maar ja dat zegt nog niets, heb het wel een vaker gehad en toen was het niets!!!

Afwachten maar weer! :wall:

Hey Twinnie! Ik duim!!

Weten jullie eigenlijk hoeveel follikelmetingen er ongeveer per maand gebeuren? Bij mij gaan ze dus ook pregnyl spuiten. (zijn toch spuitjes he?)

Brr, spannend!

Hoi Tinka,

gemiddeld zit ik op 4 tot 6 echo’s per cyclus.(deze keer toevallig maar 1)

En ja pregnyl moet je eerst zelf mengen en dan injecteren!

@Twinnie wrote:

Hoi Tinka,

gemiddeld zit ik op 4 tot 6 echo’s per cyclus.(deze keer toevallig maar 1)

En ja pregnyl moet je eerst zelf mengen en dan injecteren!
ojee, echt iets voor mij :mrgreen: die pregnyl…

4 tot 6, das wel al de moeite he… Is dat opeenvolgende dagen? Of met een dagje tussen ofzo?

Ligt er een beetje aan hoe snel die eieren van je groeien! hihihih

Bij mij zat er meestal 2 tot drie dagen tussen!

@Twinnie wrote:

Ligt er een beetje aan hoe snel die eieren van je groeien! hihihih

Bij mij zat er meestal 2 tot drie dagen tussen!
oh, toch zoveel tijd tussen!

he meiden,

ik reageer deze week even niet zoveel ik probeer wel mee te lezen maar ik moet veel werken en dylan heeft heel veel last van zn eczeem pffff ben al vijf nachten met hem in de weer zn jeuk :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning:

groetjes willie

ow, arme Dylan! Vertroetel hem maar goed! Ik hoor van nog mensen dat seizoensovergangen het ergste zijn bij exzeem…

sasa :hug: Wat #$$! Het is toch altijd weer een domper! :-*

Twinnie wat voor bijwerkingen had jij van de clomid?

Willie Wat doe je aan zn eczeem? R heeft het ook heel erg gehad. Nu hebben we het aardig onder controle. Als je tips wilt…hoor ik het he? :hug:

R is zich flink aan het ontwikkelen! Ze tijgert en zwaait gedag:D

Met mij gaat het goed. Ik voel me echt stukken beter!

@ newbe

Ik had heel veel bijwerking van de clomid.

Vooral heel veel stemminswisselingen (was hubbie heel blij mee! :shifty: )

Concentratie problemen, kon niet eens meer hele dagen werken om dat het concentreren me zoveel energie kosten.

Om nog maar te zwijgen van de opvliegers!!!

Kon niet eens normale schoenen aan want dat was allemaal veel te warm!!! Gelukkig was het zomer en kon ik lekker op teenslippers lopen! ihihihi

Ben echt overspannen geweest van de clomid, want nadat ik was begonnen met de injecties voelde ik me echt stukken lekkerder!

Hallo meiden, hoe gaat het hier?

Ik ben op m’n werk, maar heb even pauze.

Sasa en Willie :hug:

Ik heb de hele dag al het gevoel dat mijn ongi komt, maar dat kan nog helemaal niet.

Ik heb maandag de 12e mijn ei gehad.

Normaalgesproken komt mijn ongi dan 16 dagen later.

Als het 14 dagen zou zijn is dat nog pas komende maandag.

Beetje vaag dus.

Misschien is het ook wel gewoon heimwee…

Hub is al sinds maandag weg en komt donderdag pas weer terug…

gek Esseke! Bij mij komt mijn ongi normaal al 10 dagen na m’n ei! Ik weet eigenlijk niet of dat wel genoeg is… Toch ns navragen!

Ik duim dat ze wegblijven bij jou hoor!

Ik heb eens gehoord dat als de lutale fase (de tijd tussen eisprong en ongi) beter iets langer dan korter kan zijn dan 14 dagen, maar dat weet ik niet meer zeker.

Misschien toch goed om er eens naar te vragen inderdaad.

Hier nog niks te zien, maar dat kan ook nog niet.

We wachten het rustig af…

De luteale fase mag idd niet te kort zijn. 10 dagen is kort. Ik had vroeger mijn ei vaak pas op cd 18 of 19 en werd dan op dag 28 weer ongesteld. Met de acpunctuur is het nu gelukkig verbeterd: nog steeds een cyclus van rond de 28 dagen, maar eisprong rond dag 14/15. :slight_smile:

Hoe is het met iedereen?

@Gwenny wrote:

Nou. Ik ben er klaar mee. Ik heb gewoon me periode hoor. Mocht er verandering komen zijnde zwanger dan horen jullie het. Wil hier geen energie meer in gooien ben het zat. Over naar iemand anders

Gwenny hoe is het nu met je?? :think: