de hormoonmeisjes kletsen hier door deel 2!!

Hoi allemaal,

mag ik hier af en toe ook meekletsen? Ik ben een moeder van twee heerlijke jongens van 4 en 2 jaar oud. We willen nu graag voor een derde gaan, maar heb niet altijd een eisprong. Heb voor mijn 1e kindje Clomid geslikt, na ronde 3 zwanger en bij mijn 2e kindje was ik zonder Clomid zwanger!

Nu had ik vorige maand een cyclus van 36 dagen. Ben op dag 5 met Clomid begonnen, 5 dagen lang. Ik heb, volgens de ovulatietesten die ik doe, geen eisprong gehad, ondanks de Clomid :frowning: Heb al bijna 2 weken wat buikkrampen, maar zit morgen al op dag 40 van deze cyclus :shock:

Ik heb eergisteren een zwangerschapstest gedaan, maar deze was negatief. Ik kan ook eigenlijk niet zwanger zijn, heb niet eens een eisprong gehad!

Kennen jullie dat, dat Clomid niet aanslaat?? Ik zit nu echt te wachten op mijn menstruatie, maar hoelang moet ik nog wachten en wat moet ik doen?

Heb de Clomid via de huisarts voorgeschreven gekregen (aangezien ik het ook al eerder heb geslikt voor mijn eerste kindje)

je kunt best reistent zijn voor clomid of dat de dosering te laag is.

Zou dus ff een afspraak maken bij de gyn! :hug:

Je kan idd niet meer reageren op de lagere dosering… Maar ik zou ook bij de gyn gaan voor zoiets alleszinds!

@sasa: zo is het bij mij ook geweest, mijn eerste clomidcyclussen. Op dag 18 een ei en op dag 28 ongesteld…

@Tinka: dat was bij mij zonder clomid zo. Met clomid hat ik mijn ei iets vroeger, maar het mocht niet baten. De luteale fase werd bij mij dan met utrogestan verlengd. En nu neem ik al een hele tijd geen hormonen meer - ik voelde me gewoon niet meer lekker in mijn vel :frowning:

Hoe is het weer bij jullie? Hier prachtig lenteweer met rond de 20 graden :smiley: 8)

Ik kom net terug van het strand :inlove:

:inlove:

hoi allemaal,

ben er weer,na een week brak te hebben geslapen…en nog steeds gelukkig mogen we morgen naar het umcg met onze kleine vent want voor hem is het ook helemaal niet leuk arm mannetje…

verder even een update van mezelf, ik moet deze cylus nog afwachten en dan moet ik een afspraak maken op dag drie van mijn volgende cylus en mag ik als het allemaal goed is beginnen met spuiten…

vind het allemaal wel heel spannend maar ben ook wel blij dat ik van de clomid af ben zeg!!! bah vond het zulk rotspul pffff.

newbe, voor dyl heb ik hormoonzalf, vaselinezalf voor tussen door ook hebben we een drankje tegen de jeuk, en doe ik hem twee keer per week in een zoutbad…

groetjes willie

pooh :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Oh Pooh heerlijk zo op het strand! Zal een heerlijke dag zijn geweest!

Willi Succes in het ziekenhuis, hoop dat je snel iets hebt voor hem, want jeuk is nog erger als pijn. Zeker voor z’n ventje!

Hier ff beetje paniek!!! :shock:

Sinds ik wakker ben heb ik al een ongesteldheids gevoel!!! er is nog niets, maar ja…

Deze maand MOET het wegblijven, ben zo klaar met de hormonen spuiten!!! :wall:

Gelukkig zit ik op mijn werk, hoop ik een beetje afleiding te hebben!

Oei Twinnie! Hopelijk blijft het ook echt weg he!

Pooh: dat zag er heerlijk uit op het strand!

wij zijn gaan wandelen in Hallerbos in Halle gisteren, lekker weertje en lekker ijsje achteraf!

@sasa: oei, als je echt zo’n last hebt van de hormonen is er niks leuk meer aan, is zo al niet leuk…

tot nu toe voel ik niks van de clomid (neem ook maar één pil per dag)

Kan je van Pregnyl last hebben?

En die clomidreacties, wordt dat elke maand erger? Want Clomid slaat op in de spieren zei de arts tegen mij.

@Tinka

Als je de pregnyl een half uur voor het spuiten uit de koelkast haalt heb je er geen last van, tenminste ik niet. Als ik meteen spoot als hij uit de koeing kwam deed het met spuiten pijn en bleef ik een beurs plekje houden!

De clomid had ik meteen de bijwerkingen van. Ook toen ik nog maar 1 pil per dag slikte.

Hier is het ongi gevoel al een stuk minder, maar ben nu wel misselijk! Zal echt allemaal in mijn kop zitten ben ik bang!

Nou de ongesteldheid is hier net doorgebroken! Ben er dit x helemaal kapot van!

Ga zo het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken met de fert arts. Kijken of we naar de IUI kunnen overstappen.

@Twinnie wrote:

Nou de ongesteldheid is hier net doorgebroken! Ben er dit x helemaal kapot van!

Ga zo het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken met de fert arts. Kijken of we naar de IUI kunnen overstappen.
:hug: :hug: :hug: Toch gek heo het de ene maand harder balen is als de andere he.!

Ik hoop dat jullie snel een afsrpaak hebben hoor! En dat je naar IUI mag overgaan!

Heb voor volgende week donderdag een afspraak voor een echo, en pas 14 mei een afspraak met de fert arts. Dus ben bang dat deze maand IUI er nog niet inzit.

Zijn er hier nog dames die iui hebben? zoja welke meds injecteren jullie?

Hoi,

oei, erg als je nog een maand moet wachten :frowning:

J. is vandaag zijn potje gaan inleveren… De reactie daar was: ‘heb je wel alles opgevangen, want het is wel heel weinig’ Voor inseminatie zou het blijkbaar niet voldoende geweest zijn… Dus dan zou hij nog ns gemoeten hebben :?

Ze zagen er wel al wat bewegen, maar ik denk toch dat mijn vermoeden juist was, dat het sperma niet 100% ok is…

Voor sperma onderzoek maakt de hoeveelheid niet uit hoor.

Mijn ex had toendertijd ook niet alles in het potje, zat 1 ml in en daar konden ze wel het onderzoek mee doen :-*

Spannend tinka, wanneer krijg je de uitslag?

Kan me wel voorstellen dat je baalt dat het niet zo veel was, is niet zo’n prettig idee… maargoed, voor hetzelfde geld zwemmen de zwemmers die erin zitten als een tierelier! :pray: :-*

@Tierrr wrote:

Spannend tinka, wanneer krijg je de uitslag?

Kan me wel voorstellen dat je baalt dat het niet zo veel was, is niet zo’n prettig idee… maargoed, voor hetzelfde geld zwemmen de zwemmers die erin zitten als een tierelier! :pray: :-*
Ook daar vrees ik voor…

Morgen de uitslag, wanneer ik voor m’n follikelmeting moet gaan

Oh, fijn dat je de uitslag al zo snel hebt!

Maarre… waar vrees je nou voor? Begrijp het niet helemaal, geloof ik…

@Tierrr wrote:

Oh, fijn dat je de uitslag al zo snel hebt!

Maarre… waar vrees je nou voor? Begrijp het niet helemaal, geloof ik…
dat ze ook niet al te best zwemmen… Ik werk zelf in een ziekenhuislabo en heb stiekem al eens gekeken, maar ik ken er neit genoeg van, om deftig te beoordelen. In mijn ogen zag het er toen middelmatig uit… Maar eerder: niet veel, en niet zo’n goeie zwemmers…

Als ik nu over IUI begin te lezen, dan zakt de moed me al in de schoenen, want de slaagkansen zijn best laag blijkbaar…