de hormoonmeisjes kletsen hier door deel 2!!

Maar voor hetzelfde geld zwemmen ze wel goed joh! Je hoort het morgen al! Enne… bij IUI zijn de slagingskansen redelijk hoor! Voor een heleboel mensen in het een uitkomst!! Dus hopelijk voor jullie ook!

(Je moet ook niet vergeten dat de kans om spontaan zwanger te worden per maand ook niet heel erg hoog is he?)

mja, ik weet het, maar ik las ergens dat het maar 10% is… Maar ach, mss zijn wij daar dan wel bij! Ik ben vandaag beetje in een negatieve bui mss…

Ik denk zelfs dat we straks al mochten bellen, maar Joris vond datn iet nodig, aangezien ik morgen toch moet gaan…

had vanmorgen mijn eerste fm!

Op CD12 een follikel te zien van 12 a 13mm!

Baarmoederslijmvlies nog vrij dun, maar niet abnormaal in deze fase! Mss vrijdag teruggaan, afhankelijk wat de bloedresultaten zeggen!

Ik heb ook aangehaald dat mijn LF maar 10 dagen is, en dat is te kort zei hij. Dus waarsch moet ik dan Utrogestan bijnemen na m’n ei…

Spannend allemaal hoor!

Oh 12/13 mm is mooi hoor!

Wanneer krijg je de uitslagen van het bloed???

He dames ben ik weer hoor.

@ the iui vragers

Ik heb in totaal 6 IUI’s gehad waarvan er 1 is gelukt poging en 6 maar helaas niet zijn blijven hangen. Na de 2de begon de moed ook bij mij te zakken. Maar een vriendin van mij was na IUI 2 alweer zwanger. Het moet maar net de juiste behandeling zijn voor jouw. Wel had ik voor mijn gevoel het idee dat ik 3 keer door die IUI ben zwanger geraakt. Maar dat de innesteling niet goed ging. voor de testdatum werd ik altijd al ongesteld

De eerste drie keer was alleen met clomid 50

en de laatste drie keer was met lucrin menopur en pregnyl.

Ego

hoe gaat het met mij. Dit keer is het lastiger geweest dan de vorige keren.

Ik heb tot die maandag erop positief getest gewoon een volle week incl dat ik vloeide dat was een week geleden.

Sinds gisteren begin ik bruinbloed te verliezen. Dus snap er letterlijk geen moer meer van.

Had WEEEERRRR een test gekocht en die was heeeeel licht positief maar zag het ook pas na de test minuten. Dus nu helemaal klaar mee. Straks bellen met de arts. Wordt maar een tijd dat ze naar binnen gaan en een kijkje nemen.

Ben nu ook even van de drugs af. En ben niet aan het spuiten en slikken. Moet me gesprek met de gyn van 10 mei afwachten. Maarja misschien wordt die afspraak toch iets eerder

HOe is het verder met iedereen hier

Heftig Gwenny! Die onzekerheid is rot he!

De uitslag van het bloed bellen ze tss 2 en 4 door. ik zit dan op m’n werk. Dan moet ik ook nieuwe afspraak vastleggen. Hopelijk kunnenz e straks ook weer in hun pcprogramma, om te kijken of er al iets bekend is van joris zijn onderzoek.

De morfologiekleuringen waren sowieso wel nog niet afgelopen…

Eindelijk een afspraak. Eindelijk verlossing.

Morgen half 12 bij het flevofert

Tinka al nieuws??

Gwenny heel veel succes morgen in het ziekenhuis.

Goh Gwenny, dat werd dan wel tijd dat ze je even zekerheid gingen geven. :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Sterkte!!!

hoi dames,

even een ego berichtje…ben vandaag zo geschrokken mijn ferteliteidsarts heeft vandaag gebelt heb een schildklierafwijking…moet nu naar de internist en moet weer bloedprikken…dit had ik echt niet verwacht in het vorige ziekenhuis hebben ze hier nooit over gehad…nu kan het zijn dat door mijn schildklier ik ook vruchtbaarheidsproblemen heb.

als ze dat goed onder controle hebben ik ook niet meer aan de hormonen hoef…

groetjes willie

ow Willie! Hopelijk krijgen ze dat snel in orde dan! :hug: Schrikken zeg!

Ik moet vrijdag terug, om 8.15h terug follikelmeting en bloedname.

Hopelijk dan wel resultaten van het potje!

Iemand van jullie trouwens getest op Anti-mullerian hormone?

Jeetje Willie, daar schrik je dan zeker van, helemaal als je het niet ziet aankomen.

Ik hoop dat de schildklier problemen niet ernstig zijn, en dat de behandeling daarvan betekend dat je gewoon heel snel zwanger zult zijn.

Succes bij de internist!

Hey Willie.

Ik had hetzelfde.

Mijn schildklier is te traag.

Daardoor had ik geen eisprong (en daardoor heb ik waarschijnlijk ook de MK gehad)

Ik slik nu medicijnen en nu is mijn schildklier normaal én mijn cyclus is nu gewoon goed!

Het hoeft dus niet heel ernstig te zijn.

Als je schildklier goed met de medicijnen ingesteld is zul je wel meer verschillen merken.

Dat had ik wel tenminste.

Gwenny, hoe gaat het met jou?

:-* voor jullie allemaal!

ff ego hoor, maar ik vind het zó leuk!

Ik mocht vandaag met mijn schoonzusje mee voor de echo.

Ze had vorige week de 20 weken echo gehad, maar omdat het kindje met z’n hoofd naar mama’s rug toe lag konden ze het gezichtje en het hartje niet goed zien.

Vandaag dus een nieuwe poging.

Mijn zwager was aan het werk, dus ik mocht gezellig mee.

Echt geweldig om te zien!

Het kindje werkte ook nu weer niet helemaal mee, maar na een half uur hebben we uiteindelijk het gezichtje van de zijkant gezien en van de voorkant alleen de neus en mond, er zat een handje voor de ogen, haha.

De voorkant was alleen in 3d goed te zien.

Prachtig om te zien en het leek allemaal prima!

Ik ben nu al trots op de kleine spruit!!

gwenny hoe is het afgelopen??? :pray:

Gwenny, hoe ging het vandaag?

Nou het ziekenhuis gaf al aan wat ik dacht. Het was weer een mk. Maar omdat ik nog steeds positief test waren ze bang voor een bbm. Dus moest bloed prikken.

Maar alles is in “orde” het is waarschijnlijk nog een laatste beetje hcg wat ik heb.

Nou deze maand even op eigen kracht om het zo te noemen. 10 mei een gesprek en dan weet ik meer.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik er zo nuchter over ben. Ik denk dat ik dan nu wel zou zijn ingestort.

Nou we gaan vrolijk verder. Dank jullie voor het meeleven

Gwenny, onderschat het niet he? Het is niet niks…

Natuurlijk was het nog ontzettend pril enzo, maar je was wel weer héél dicht bij je wens en dan uiteindelijk wordt het hem toch weer niet… als je dan net begonnen bent, is het weer anders, maar zeker als je er zoveel moeite voor moet doen, is het gewoon wrang. Natuurlijk is het fijn dat je niet helemaal instort, maar geef jezelf wel de kans om verdriet te hebben! :hug:

Willie, ik kan me voorstellen dat je van dat nieuws geschrokken ben.

Bij mij is destijds ook bloed geprikt en ik kreeg hetzelfde te horen. Mijn schildklier zou te traag werken. Uiteindelijk bleek dat bij mij heel erg mee te vallen, maar in eerste instantie moest ik ook aan pillen om de schildklierwaardes te laten normaliseren… en dan was er zelfs kans dat alles helemaal spontaan weer op gang kwam! Hoop dat het voor jou ook goed uitpakt. Heb je ook klachten die passen bij een schildklier die niet goed werkt?

Esseke, wat ontzettend leuk dat je mee mocht met de 20 weken echo… bijzonder!! :thumbup:

Gwenny, Gelukkig is de onzekerheid nu weg, maar wel ontzettend wrang om je grootste wens zo binnen handbereik te hebben en dan nog net mis te grijpen. :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: