Gelukkig weet je nu meer Gwenny!
En hopelijk krijg je niet een weerbots hiervan, want het is toch niet niks, zoals gezegd!
Hier minder goed nieuws en beter nieuws…
Mijn ei groeide mooi en wordt zondag of maandag verwacht, strask bellen ze wanneer Pregnyl te spuiten…
MAAR… De uitslag van het sperma was niet goed
Veel te weinig beweeglijke zwemmers, 12 miljoen, ipv de ondergrens: 20 miljoen, maar 5% normaal gevormde, terwijl dat zeker 15% moet zijn …
het gaat dus sowieso IUI worden hier
He jakkes tinka, wat balen zeg… dat is toch wel even schrikken…
Jammer dat de kans dat het spontaan gaat lukken klein is… maar met IUI heb je vast goede kansen hoor!! :hug:
@Tierrr wrote:
He jakkes tinka, wat balen zeg… dat is toch wel even schrikken…ik hoop het, maar de hoop op slagen wordt met de minuut kleiner…
Jammer dat de kans dat het spontaan gaat lukken klein is… maar met IUI heb je vast goede kansen hoor!!:hug:
Er scheelt wat met mij, er scheelt wat bij Joris, samen maakt dat onze kansen wel veel kleiner he…
Dat hadden wij hier ook… mijn cyclus wou voor geen meter en mijn mans zwemmers waren met weinig en ook nog weinig beweeglijk. Maar toen mijn cyclus op orde was door clomid was het tochc de eerste ronde spontaan raak!! Oke, waarschijnlijk was mijn mans zaad wel wat beter dan dat van jouw hub, dat weet ik niet, maargoed, als jullie dan de hulp van IUI krijgen… is de kans er wel, hoor!! Al kan ik me je moedeloosheid voorstellen, probeer vertrouwen te houden!! :hug:
mja, je leest overal over 10% per cyclus, dat vind ik dus bijzonder weinig eigenlijk…
En dan is de volgende stap al meteen IVF :shock: Ik hoop dat het met de IUI mag raak zijn binnen een normaal tijdspanne!
owkee, ik moet morgenavond tss 6 en 8 de Pregnyl zetten of laten zetten…
Ik ben dan een demo aant geven die ik neit meer kan annuleren, maar normaal durf ik zoiets wel zelf.
Hoe moet ik zo’n spuit zetten? Kan iemand dat ff uitleggen?
@Tinka wrote:
owkee, ik moet morgenavond tss 6 en 8 de Pregnyl zetten of laten zetten…
Ik ben dan een demo aant geven die ik neit meer kan annuleren, maar normaal durf ik zoiets wel zelf.
Hoe moet ik zo’n spuit zetten? Kan iemand dat ff uitleggen?
je mengt beide ampullen en je prikt je rond je navel je kan een stuk vel vast pakken maar ik prikte me meteen wel recht erin zetten en langzaam erin spuiten! als je het te snel doet kan het gaan irriteren en branden succes!
als het goed is heb je 2 naalden, een opzuignaald en een priknaald.
De dunne is voor het prikken :-*
@pooh wrote:
als het goed is heb je 2 naalden, een opzuignaald en een priknaald.ik heb geen naalden gekregen, ik heb naalden bij de apotheek gehaald, dus zijn gewoon dunne. Zal ik de vloeistof ook wel mee opgetrokken krijgen vermoed ik…
De dunne is voor het prikken :-*
oke :thumbup:
Tinka heel veel succes met prikken vanavond!
Gwenny :hug:
Hoop dat je 10 mei een goed gesprek hebt in het zh en dat je dan weer vol goede moed kan gaan beginnen!
Doe lekker rustig aan en zoals al is gezegd, let een beetje op jezelf. Maar dat kan je zelf het beste aanvoelen!
tinka, veel sucses met prikken wat erg dat het niet goed is met je hub zn zaadjes
maar mijn vriendin zou in juni voor ivf maar ze belde net gisteren posi test!!! helemaal spontaan hubbie had geen goed zaad zei geen goed cyclus maar toch zwanger!!!
gwenny :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
even ego,
ik weet niet of ik bijwerkingen heb van mijn schildklier ben wel vaak heel moe en ben vijf kilo in twee weken kwijt…
maar wat ik niet snap ze zegt het kan daar aan liggen alleen moet het dan al twee jaar zo zijn omdat dylan wel met clomid en pregnyl is gekomen…
dus ik snap het niet goed…dan hebben ze in het andere zh daar dus nooit goed naar gekeken? :shock: :shock:
ik hoop dat jullie mijn warrige verhaal een beetje snappen hahaha ben niet zo helder nu naar koninginnen dag
:lol:
groetjes willie
@willy, schildklier kan ook opeens raar gaan doen.
En pco en schildklier staan los van elkaar.
Wel kan een verwarde schildklier een zwangerschap bemoeilijken en eventueel een miskraam veroorzaken omdat je hormonen niet kloppen.
@willie: ik hoop dat het hier ook eens zo gaat lukken, maar ik heb er toch niet zoveel hoop in hoor!
Het spuiten is gelukt hier trouwens, er was opd e demo een verpleegkundige en zij heeft het gezet Met een halve ml oplosvloeistof en dan de (toch wel dikke naald, vond zij) in m’n buik :mrgreen:
Ngo eens een vraagje voor de meiden die Utrogestan gebruiken… Wanneer beginnen jullie daarmee? Is dat na de Pregnyl? Of na de inseminatie voor die die ook IUI hadden? Ik heb nog geen voorschrift en aangezien het al drie verschillende dokters waren, moet ik telkesn alles zelf ook een beetje aanhalen. :roll:
Tinka: ik moest met IUI een dag na de IUI met Utrogestan beginnen. Zonder IUI was het de derde dag na de Pregnyl.
aha, dus echt wel na je ei, dan ben ik gerustgesteld! Ik heb echt wel het idee dat er wat rommelt in m’n buik, dus m’n ei zal wel aant komen zijn Ik kreeg vanmorgen al schrik dat m’n ei mss helemaal niet zou sprignen met de Pregnyl, of reageert iedereen daar op?
Nog wat poetsen en om 11 uur vertrek ik richting LIFE
In principe kun je ervan uit gaan dat je een eisprong hebt mbv Pregnyl. Het kan voorkomen dat je ei niet springt, maar die kans is erg klein.
De Utrogestan komt er altijd bij na de eisprong. Door de bolletjes krijg je wel veel afscheiding, omdat het omhulsel van de bolletjes niet door je lichaam oplost wordt. Vandaar dat je na de inseminatie moet beginnen, omdat het slangetje anders door de afscheiding heen moet. Dan krijg je misschien een verstopt slangetje en kunnen ze de vloeistof niet goed inspuiten.
aha, zo zit dat Jippie!
om half 12 dus de inseminatie gehad. Voelde niet zo fijn aan, met dat slangetje door de baarmoedermond gaan, deed wel ff pijn… Verder zowat menstruatiepijngevoel,m aar dat is nadat het slangetje weg was, gewoon weggegaan.
De zaadkwaliteit was beter nu (ik denk zelfs dat ze zei dat het normaal was) Maar was nu dus ook 6 dagen onthouding aan vooraf gegaan ipv 2 zoals bij de controle.
Nu nog 12 dagen Utrogestan 2 keer per dag gebruiken en afwachten he!
Spannend, succes met de wachtweken! :thumbup: :thumbdown: