de hormoonmeisjes kletsen hier door deel 2!!

@Jippie wrote:

Spannend, succes met de wachtweken! :thumbup: :thumbdown:
thx! :slight_smile:

Wat is het hier stil, alles goed met iedereen???

Ik moet morgen voor de eerste Fm dus ben weer benieuwd.

Jullie horen het wel.

succes, hopelijk een bijna rijp ei! :slight_smile:

Nou helaas er waren alleen nog maar ieniemienie blaasjes te zien!

Maandag weer terug.

Tinka gaat alles goed moet de Utrogestan?

Tinka, merk jij iets vd utrogestan? ik heb een opgeblazen buik, en wat zeurend gevoel onderin…ook wat problemen met darmen, dus kan daar ook van komen.

ik ben een hele tijd niet geweest , ROOSJE gefeliciteerd meid. EINDELIJK he??? ben echt blij voor je na zo,n lange tijd. wow…

dames ik schrijf al een jaar of 4 mee en ik heb deze topic lang geleden geopend en ik ben er heel erg blij mee want ik zie dat jullie allemaal steun aan elkaar hebben.

ik wil toch duidelijk maken dat tot zover wat ik me kan herinneren alle dames die in deze hormooncyclus hebben gezeten allemaal zwanger zijn geworden. de een wat sneller dan de ander maar voor degene die het nog niet zijn, JULLIE ZULLEN OOK ZWANGER WORDEN, en geef de moed echt niet op hoor??? :thumbup:

xxx jody

@jody wrote:

ik ben een hele tijd niet geweest , ROOSJE gefeliciteerd meid. EINDELIJK he??? ben echt blij voor je na zo,n lange tijd. wow…

dames ik schrijf al een jaar of 4 mee en ik heb deze topic lang geleden geopend en ik ben er heel erg blij mee want ik zie dat jullie allemaal steun aan elkaar hebben.

ik wil toch duidelijk maken dat tot zover wat ik me kan herinneren alle dames die in deze hormooncyclus hebben gezeten allemaal zwanger zijn geworden. de een wat sneller dan de ander maar voor degene die het nog niet zijn, JULLIE ZULLEN OOK ZWANGER WORDEN, en geef de moed echt niet op hoor??? :thumbup:

xxx jody

zo is het maar net sluit me er helemaal bij aan :thumbup:

dan ben ik jou heel dankbaar Jody!

Fijn om zo’n positieve dingen te lezen hoor!

@babyenschede: de Utrogestan gaat goed, ik moet het 2 keer per dag gebruiken (200mg) en ik heb er voglens mij geen last van! Sneu dat jij er last van hebt! :hug:

Jody bedankt voor het openen van dit topic!

Ik denk dat heel veel dames, net als ik, je heel dankbaar zijn.

Het is zo fijn om je verhaal kwijt te kunnen aan mensen die het ook echt snappen. En inderdaad je troost halen in het fijt dat het niet alleen bij jou zo lang duurt, hoe lullig dat ook is.

Bedankt!

ff ego hoor…:

Zijn vandaag weer bij de gyn geweest.

Mijn uitslagen waren goed, maar die van hub niet.

We worden nu doorgestuurd naar een groter ziekenhuis voor waarschijnlijk IUI.

Moet het even laten bezinken hoor, weet niet eens wat het precies inhoudt…

Volgende keer een wat uitgebreider verhaal…

:-*

Jody, THANKS MEID!! :-*

esseke :hug: dat is toch wel een domper. Wanneer weet je meer?

Hier ei gehad. Normaal heb ik hem (met clomid)altijd op dag 17(dat zou vandaag zijn) maar ik voelde vrijdag al wat buikpijn. (zat al te denken aan een blaasonsteking ofzo. Deed echt best zeer. Zaterdag had ik pos ovulatietest en zondagochtend ook nog. Zondag middag niet meer. Dus flink aan de klus geweest :wink:

(temperatuur is wel wat vreemd trouwens. Fertilitiefriend zegt dat ovulatie vrijdag al is geweest… lijkt me niet… hij heeft het wel vaker fout volgens mij… )

Dus nu in de wachtweken :zzz: :zzz:

Voel me nog wel goed trouwens!

R is zich heel erg aan het ontwikkelen! Ze kan nu zelf gaan staan en ook zelf zitten! Ze tijgert ook al weer een paar weken en ze zwaait ook al weer een week of 3 “dag”! Zoooo liefffff :inlove:

Dikke kus voor de meiden die het nodig hebben! :-*

Ik heb hier een vraag.

Ik ben zelf 2 keer zwanger geraakt met 50 mg clomid. De 1e keer na 1 maand en de 2e keer na 2 maanden. Heel snel dus.

Mijn zus is nu ook bezig met 100 mg clomid. Ze heeft al 7 maanden clomid achter de rug. Ze is vrijdag in het ziekenhuis geweest en moet nu nog 5 maanden clomid gebruiken. Een heel jaar dus voordat ze verdere stappen ondernemen.

Is dat gebruikelijk?

Dat ligt eraan volgens mij…

Heeft ze met clomid gewoon een goede eisprong? Heeft haar man gewoon goed zaad? Is er al eens een samenlevingstest gedaan toen ze aan de clomid zat? Het kan namelijk ook zo zijn dat de clomid het slijm stugger maakt, waardoor de zaadcellen er niet goed doorheen kunnen. Dus dat zou ik liever eerst laten testen voor een jaar aan te klooienn met clomid. Verder was ik ook gelijk na de 1e ronde clomid zwanger, dus heb ik geen ervaring met eventuele vervolgstappen en wanneer…

paikea ik weet het nioet precies maar wat Tierr zegt daar ben ik het wel mee eens! Verder weet ik dat mijn gyn het anders doet. Sowieso laat ze me niet zo lang aanrommelen zeg maar…

Hieronder mijn allereerste mamadagcadeau

he meiden,

ben er weer ben een weekendje weg geweest met mijn ouders en mijn zusje en der vriend en wij met zn drietjes dus een heel gezellig gebeuren…

maar nu komt het voelde me al een weekje niet lekker misselijk draaierig echt min…nu was het gistermiddag op het ergst viel bijna flauw daar pfff dacht dit gaat niet goed dus daar in duitsland naar de arts en die vertelde me dat ik een test moest doen…

en ja ik ben ZWANGER!!! helemaal spontaan :shock: :shock: :shock: ben zo blij :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

groetjes willie

Wow Willie! Wat fijn voor je. Gefeliciteerd!!

Geniet ervan :dance: :dance: :dance:

oh Willie, wat fijn! :smiley: Genieten nu he!

@paikea, bij ons gaan ze toch ook sneller kijken of er meer mis is hoor… Clomid is goed voor hetene, maar mss minder voor het andere. Moet toch wel goed opgevolgd worden ook…

Hey, Willie! Wat fijn!!! Gefeliciteerd :smiley:

Willie GEFELICITEERD!!!

Dat is toch wel heel leuk nieuws zo in een weekendje weg! hhihihiih

FF ego!

Vandaag weer een FM en weer alleen maar kleintjes?

Snap nu echt niets meer van mijn lichaam. Vorige maand op dag 12 al beginnen met Pregnyl en nu op dag 15 nog steeds niets.

Woensdag moet ik weer terug voor een FM en vrijdag naar de Gyn voor een gesprek hoe nu verder.

Gwenny hoe is jou gesprek vandaag gegaan?