willie gefeliciteerd met je zwangerschap :dance:
@Twinnie wrote:
Willie GEFELICITEERD!!!oh, das gek! Een vriendin van me had ook op dag 12 al een rijp ei vorige cyclus, ze is vandaag ongesteld geworden
Dat is toch wel heel leuk nieuws zo in een weekendje weg! hhihihiih
FF ego!
Vandaag weer een FM en weer alleen maar kleintjes?
Snap nu echt niets meer van mijn lichaam. Vorige maand op dag 12 al beginnen met Pregnyl en nu op dag 15 nog steeds niets.
Woensdag moet ik weer terug voor een FM en vrijdag naar de Gyn voor een gesprek hoe nu verder.
Gwenny hoe is jou gesprek vandaag gegaan?

Willie, van harte gefeliciteerd! Het is je van harte gegund!! :-*
Twinnie, hmm, balen… :?
hi Twinnie,
ik weet even niet meer welke behandeling je doet. Toevallig Puregon?
Toen ik puregon spoot, kon ik de eerste maand na 2 weken pregnyl spuiten, de 2de maand pas na 3 ween en de derde maand al na 1 week… (die laatste was ook meteen raak). Het lichaam reageert dus niet elke maand hetzelfde…
@meisje1974 wrote:
hi Twinnie,
ik weet even niet meer welke behandeling je doet. Toevallig Puregon?
Toen ik puregon spoot, kon ik de eerste maand na 2 weken pregnyl spuiten, de 2de maand pas na 3 ween en de derde maand al na 1 week… (die laatste was ook meteen raak). Het lichaam reageert dus niet elke maand hetzelfde…
Ik spuit inderdaad Puregon en lucrin. Het is eigenlijk geen maand hetzelfde geweest. Maar nu zei zelfs de verpleegkundige dat ze het een beetje vreemd vond dat er nu nog niets te zien is. Ach ik wacht het morgen wel weer af. Ergens wel handig dat het deze maand is, want ik heb vrijdag een gesprek bij de Gyn wat een volgende stap zou zijn, dus misschien kunnen we dat deze maand al uitvoeren. Of is dat te positief van mij bedacht?
nou, ik zal duimen Twinnnie. Er zal uiteindelijk natuurlijk wel iets moeten gaan gebeuren. Hopelijk geeft het gesprek met je gyn duidelijkheid. Wellicht kan de dosis omhoog?
Twinnie :hug:
Willie :dance: :dance: SUPER!!!
helemaal geen reacties op mijn post? :oops: :?
@Newbe wrote:
helemaal geen reacties op mijn post? :oops: :?
:-*
Je hebt een heel mooi moederdagcadeau gekregen, meid!
Maar over je ei kan ik niets zeggen, hoor… ik heb geen flauw idee… jij zelf al wat meer duidelijkheid dmv temperaturen ofzo?
@Newbe
Kan helaas niet zien wat je hebt gekregen voor je eerste moederdag! :?
Zal wel aan de computer hier op het werk liggen! Helaas! Maar het was vast een super cadeau! hihihi
@newbe: Heeft papa geholpen? IOf was het in de creche?
Leuk zeg!
Hier nog ff geduld. Is de Pregnyl na 11 dagen eig uit je bloed of urine?
Moet morgen naar de tandarts en zou smorgens ff testen… Als het dan een+ is, dan kan ik het al meedelen. Anders ga ik toch ook proberen te verkrijgen dat ze geen foto maken!
Tinka, wat ik altijd hoor is dat na 10 dagen pregnyl uit je bloed is, dus ik hoop dat je morgen gewoon een mooie + hebt staan!!!
Succes!
Dus dat is 10 dagen na het prikken? of 10 dgn na de IUI?
Als het 10 dagen na het prikken is dan zit ik nu al op dag 9. Maar ik test voorlopig nog niet…mag pas de 20e testen, alleen vrees dat ik de zondag ervoor mnisschien al wel een poging ga wagen…ik zie wel.
Het duurt 10-12 dagen voordat de Pregnyl uit je lichaam is (na de injectie). Daarna kun je niet meer vals-positief testen.
Wij mochten altijd twee weken na de IUI een zwangerschapstest doen. Succes!
Ok, ik heb zaterdag de 1e mijn spuitje savonds gehad, morgen is de 12e, dus moet wel ok zijn in principe. De kans dat ik + test is vrijwel nihil denk ik wel, want de IUI is maar 9 dagen geleden dan he…
Zou ik het wel doen :think: :shifty: Ik wil niet dat m’n hoop weg is
Ik zou wachten tot 14 dagen na IUI. Zou zonde zijn als je negatief test terwijl het te vroeg is, dan weet je nog niks!
Hallo allemaal,
Mag ik me hier effe voorstellen en direkt een vraagje stellen?
Ik ben 31, heb een zoontje van bijna 2 jaar (spontane zwangerschap, door de pil heen zelfs) en neem nu owv pco Clomid en Pregnyl, heb net de 5de ronde achter de rug.
Gisteren ,op dag 12 na eisprong, kreeg ik bloedverlies. 't Was ongeveer op de hele dag een tampon vol, vanochtend en voormiddag in totaal een halve tampon ongeveer en sinds vanmiddag niets meer :shock: .
Als dit mijn menstruatie was, dan zou dat willen zeggen dat ik morgen met Clomid moet beginnen, maar 't lijkt me zo gek dat dit mijn menstruatie al was? Voor innesteling is het dan misschien weer wat veel (en trouwens ook wat rood bloedverlies). Mijn baarmoederslijmvlies was deze cyclus 10mm dik, dus dan zou mijn menstruatie toch wat meer moeten zijn hé?
Iemand dit al voor gehad? Zou ik morgen met Clomid beginnen of niet?
Tinka, merci om dit forum door te geven aan mij hé. Héél veel succes morgen. Clearblue kan je vanaf 4 dagen voor NOD gebruiken denk ik. Pregnyl is na 10 dagen uit je bloed als je 5000 eenheden hebt gespoten, want het halveert elke dag. Dus dag 1 5000, dag 2 2500, dag 3 1250, dag 4 625, dag 5 312, dag 6 156, dag 7 78, dag 8 39, dag 9 18, dag 10 9. Testen testen positief vanaf 20 HCG dacht ik.
Tinka De Pregnyl is waarschijnlijk wel uit je lichaam, maar de IUI is nog maar 9 dagen geleden. Stel dat je zwanger zou zijn, dan is de HCG-waarde nu nog te laag om een positieve test te geven. Ik zou wachten tot je twee weken na de IUI zit, dan is de uitslag in principe betrouwbaar.
Zientje Ik zou het voor de zekerheid even navragen in het ziekenhuis. Ik denk dat je het als een menstruatie kunt zien, omdat je wel helderrood bloedverlies had. Mijn menstruaties duurden soms ook maar kort als ik Clomid gehad had. Maar aan de andere kant geeft een dik bmslijmvlies vaak wel meer stolsels en bloedverlies, dus een twijfelgeval. Morgen even bellen, dan weet je waar je aan toe bent.
Hoihoi Zien! (en al de rest)
Graag gedaan hoor! Ik zit hier graag op het forum, al veel info en steun gevonden hier
Ik wou testen omdat ik bij de tandarts een foto moet laten nemen straks, ik heb het gedaan, maar zonder verwachtingen en hij was idd negatief. Waarbij ik wel besef dat het te vroeg is. Een test is normaal ofgesteld op een hCG van 25. Het was gewoon idd te vroeg.
En ik ga gewoon superhard dromen nu dat het toch gelukt is en dat ik maandag positief ga testen! Als het dan niks is, dan loop ik maar als een zombie rond op het werk, het kan me niet schelen :mrgreen:
@zien: dat is natuurlijk wel weinig bloedverlies… Ik zou ook eens bellen, als je niet zeker bent! Het was ook iets vroeger dan verwacht he? De eerste dag dat je helderrood verlies hebt, is dag 1… Anders bloed laten nemen? Als je progesteron nog hoog is, dan is het niet je menstruatie.!
Bedankt voor je reacties. de uitslagen van mijn zus waren allemaal goed. Ze heeft alleen nog geen HSG (baarmoederfoto) gehad. Wanneer doen ze die eigenlijk? Lijkt me toch onzinnig om nog maanden te proberen als achteraf blijkt dat je eileiders verstop waren (kans is klein maar toch).
Willie gefeliciteerd!
Zientje, welkom!
Sja, lastig zijn zulke dingen altijd he? En als je er nou eens gewoon een testje tegenaan gooit?
Paikea, HSG was bij mij één van de eerste dingen die ze deden na de spermatest en bloedonderzoeken enzo. Dus anders zou ik daar idd om vragen als ik haar was. Samenlevingstest had ze dus al gehad?
En kan ze niet gewoon eens bij de gyn tot uitin brengen dat ze zich niet zo lekker voelt bij nog zo lang aan de clomid? Want dat idee krijg ik een beetje…