de hormoonmeisjes kletsen hier door deel 2!!

Welkom Zientje,

Ik zou ff bellen, want weet ook niet zeker of je dit als dag 1 kan zien.

Succes.

@Paikea

HSG heb ik ook meteen gekregen, ben pas begonnen met hormonen slikken en spuiten nadat de uitslag van de hsg binnen was. Ze waren namelijk bang dat mijn linker eierstok verstopt zou zitten.

Vandaag weer een FM gehad en eigenlijk hetzelfde verhaal, allemaal kleintjes. Rechts zat er 1 van nog geen 9 mm dus eigenlijk nog helemaal niets.

Bah wat baal ik ervan, nu moet ik weer een hogere dosis gaan prikken. Waarom reageert mijn lichaam nu weer niet op de injecties?

twinnie balen zeg :hug: hoeveel eenheden moet je nu spuiten?

tier heb je de echo al gehad? :dance:

Vanaf vandaag moet ik 75 eenheden gaan spuiten van de puregon.

@Twinnie wrote:

dat je daar niet mee gestart bent ik moest meteen 75 eenheden spuiten en pregnyl om de dag

succes meid :-*

@roosje83 wrote:

@Twinnie wrote:

dat je daar niet mee gestart bent ik moest meteen 75 eenheden spuiten en pregnyl om de dag

succes meid :-*

Nee ben een paar maanden geleden begonnen met Lucrin 20 eenheden, en puregon 25 eenheden, twee maanden geleden sloeg de 25 eh puregon niet meer aan en is het verhoogd naar 50 eh puregon. Nu dus weer geen effect en moet ik naar 75 eh puregon. Lucrin is al die tijd hetzelfde gebleven.

Waarom moest jij meteen beginnen met 75 eh? en had je daar ook lucrin bij? En pregnyl spuit ik pas als er een goed ei zit en dan inderdaad om de dag.

ik moest meteen met 75 eenheden beginnen omdat ik van te voren 10 x clomid heb gehad ook de hoogste dosis 150 mg anders reageerde ik er niet op daarom ben ik meteen op 75 gegaan toen ik een ei had pregnyl en dan idd om de dag ook extra dit heb ik 1x gehad en was toen zwanger :inlove:

heb in totaal 7x puregon gespoten

Oh oke, ja zo zie je dat het in elk ziekenhuis en Gyn weer anders is. Ik ben na denk ik 4x clomid 50 en 2x clomid 100 (volgens mij ben af en toe de tel kwijt) overgestapt op het spuiten van lucrin, puregon en pregnyl. Dit is nu volgens mij de 6 x van deze combinatie. Het is gewoon maar weer afwachten wat mijn lichaam nu weer doet. Kreeg al te horen dat dat bordje op mijn eierstok met EIGENWIJS steeds groter wordt! hihiihi

hoi dames,

ik heb een hele tijd heel actief mee gedaan op dit topic maar ik ha d even rust nodig… nu heb ik voor maandag weer een afspraak gemaakt bij de gyn…

x flower

Welcome Back Flowergirl

Veel succes maandag bij de Gyn!

he meiden,

sorry dat ik al een tijdje niet meer heb meegeschreven, maar hier is het waarschijnlijk mis helaas…

ik lees eerst even mee als jullie het niet erg vinden ik kan nu niet echt meeschrijven vind het zo moeilijk.

groetjes willie

Mis? Nee toch? Weet je het zeker? :hug:

willie :hug:

Willie :hug:

FF ego,

Gister naar de Gyn geweest en we kunnen deze cyclus al beginnen met IUI. Maandag heb ik weer een FM dus ik hoop dat er dan eindelijk 1 of 2 zijn gegroeid zodat we kunnen beginnen.

Hubbie is wel een beetje zenuwachtig, hij is maar bang dat niet zijn zwemmers worden geinsemineerd.

Het lijkt wel of er een last van me is afgevallen, heel raar, want er is nog helemaal niets zeker, maar ja.

Willie :hug:

Newbe mooi cadeau!!! Zo’n knutsel is toch het mooiste wat je kunt krijgen!

Flowergirl welkom terug.

Liza

nou maandag dus weer naar de gyn… ik weet echt niet wat ik er moet zeggen… we hebben 50 mg clomid geprobeerd die sloeg niet aan

100 mg sloeg te goed aan ik kreeg eitjes van 3 cm!!! :shock: dus ja en nu??? ik kan het gewoon zelf niet meer opbrengen om iederen keer die fm te doen… zelf niet maar ook financieel niet… ik moet wel iedere x naar assen… half uurtje met de auto…

nu heb ik 2 maanden rust gehad,., en zo waar 2 regelmatige cyclusen… 32 dagen!!! wel wat lang… maar goed… ben al lang blij dat ik ongesteld wordt… ik weet toch wel wat ik weer te horen krijg,… dat iik moet afvallen :frowning: :silenced: ik ben 106 kilo en 1.72 lang en ben echt wel te zwaar… het zit bij mij vooral op me buik… maar ik hou gewoon zo van lkkr eten… en chips en zo…

ik heb er ook aan gedacht om andere behandelingen te doen?? zoals ICSI IVF???hoe denken jullie hier over???

en wat kan ik nog meer doen?? heel veel meiden spuiten hier ook hormonen??? dit is iets wat mijn vriend totaal niet ziet zitten… aangezien ik PANISCH ben voor naalden!!!

ook kreeg ik een hartstikke KT gevoel van de week… me schoonzusje was zwanger en met 11.5 week is het hartje er mee gestopt… wij hebben heel erg ruzie met hun… en voel me nu zo Lullig… ik wil ze iegenlijk wel een kaartje sturen ofzo… maar wat moet ik er dan in godsnaam op zetten???

WILLIE----> :hug: :-

@willie :hug: :hug: :hug:

@flowergirl, je kan altijd je regelmatige cyclus nu ff afwachten… Maar betaald ziekenfonds niet goed terug bij jullie dan? Hier in B valt dat reuze mee… Natuurlijk de afstand er wel bij…

Met kiezen kan ik je niet helpen, maar succes ermee! :hug:

wat moet ziekenfonds terug betalen dan??? de reiskosten??? kan dat???

zou mooi zijn…

@flowergirl wrote:

wat moet ziekenfonds terug betalen dan??? de reiskosten??? kan dat???

zou mooi zijn…

vorig jaar werd dit nog vergoed door de belasting nu helaas niet meer, afvallen is idd erg goed als je zwanger wilt worden maar goed weet zelf hoe moeilijk het is want ben zelf veel te zwaar :oops: andere behandelingen hoef je eerst niet over na te denken alle ziekenhuizen werken volgens protocollen en te beginnen met clomid is alles wel in orde met je vriend/man?

willie wat is er aan de hand meis :hug:

alles is in orde met me vriend hij heeft super zaad we hebben ook al de sl test gehad was ook goed… het enige is ik heb pco…:frowning:

@flowergirl wrote:

alles is in orde met me vriend hij heeft super zaad we hebben ook al de sl test gehad was ook goed… het enige is ik heb pco…:frowning:

heb ik ook :frowning: maar goed alles kan meid ik heb een prachtige dochter :inlove: het is een zware tijd met alle hormonen enz enz maar je weet waar je het voor doet :hug: