de hormoonmeisjes kletsen hier door deel 2!!

Dank je wel meisje!!

Wij gaan hopen op het goede, ik ga het een half jaar slikken en als ik na dat halve jaar niet zwanger ben, dan gaan we over op IUI.

En jij ook al zulk goed resultaat :inlove: :inlove:

Ik word ongesteld :frowning: :cry:

Gisteren voelde ik al buikpijn en ja hoor… moet alleen nog even doorzetten. We hadden wel veel hoop dit keer ivm een HSG onderzoek die ik gehad. :frowning: Maar goed, op de naar een nieuwe ronde… is ook weer nieuwe kansen.

Een vraag over clomid:

Ik las ergens op internet (kan ook best hier op KOK zijn) dat als je 's avonds je clomid slikt, je minder last hebt van bijwerkingen. Hebben jullie dit ook wel eens gehoord of zelf gemerkt?

@mutsie: ik neem het ook savonds om die reden, maar ik heb eigenlijk geen klachten van Clomid, dus kan niet vergelijken… Ben wel af en toe emotioneel niet helemaal ok, maar dat zijn we zonder die Clomid ook wel eens he :mrgreen:

Tinka: dat kun je idd ook zijn zonder de hormonen en begrijpelijk dat je nog zo emotioneel bent. Laat het ook maar lekker komen, lucht alleen maar op!! :hug:

Newbe: hoe gaat het met jou? En met de kwaaltjes, als je ze hebt?

Gisteren dan voor het eerst clomid geslikt :dance: , voel er nog niets van, maar wie weet komt dat nog. Ik slik het wel in de avond, dat leek me fijner dan 's ochtends.

succes ermee! Hopelijk lukt het snel!

Pff, ik weet niet wat ik heb de laatste dagen , maar ik sta stijf van de stress :?

Is het nu omdat ik niet weet welke dagen ik zal moeten gaan naar de kliniek, of voor m’n werk, ik weet het niet…

@iedereen

Hier ben ik weer. Nog steeds niet zwanger maar we gaan vrolijk verder. Had even een kleine pauze nodig van dat hele zwanger worden gedoe hoor.

Sjonge jonge. Heb genoeg om terug te lezen in ieder geval. Alvast beginnen dan maar he’

Voor de nieuwe dames WELKOM WELKOM

beetje mosterd na de maaltijd. Maar Hee doe gek gooi je haar los

Tinka: wat vervelend dat je gestresd bent. Zo heb ik ook wel eens gezeten, ohhh straks moet ik die dag werken als ik terug moet komen! Etc :shifty: Dus begrijp je helemaal. Ik had ook geen week later ongesteld moeten worden anders moest ik terugkomen als we in duitsland zitten. Ik hoop dat het voor jou ook allemaal goed gaat lopen en dat het mooi past in je schema met werken!

gwenny: logisch dat je soms even afstand moet nemen. Anders is het ook niet vol te houden vind ik persoonlijk. Welkom terug :mrgreen:

Zo, pilletje 3 is gisterenavond naar binnen gegaan. Ben alleen wat meer emotioneler en af en toe een vage steek in mijn buik, maar voor de rest voel ik niets raars. :dance:

hai Gwenny!

Nja, die stress komt soms gewoon he, weinig aan te doen… Tis vooral de onzekerheid waar ik stress van krijg…

Ik had nu één follikel van 17mm, dus vandaag of morgen pregnyl… Hopelijk vandaag al, dan valt alles perfect, als het morgen is, dan zal het wat een heksenketel worden. voor die ene keer dat ik wat plan op zaterdag :roll:

Zo zo wat is er veel roering geweest deze periode man.

De dames die zwanger waren een dikke knuf van mij :hug:

@NEWBE

oh mijn god meid. HELEMAAL SUPPPEEERRR!!

Ego

HOe is het met mij. PFfffff

terugblik

Had een miskraam week later nog steeds positief. Afspraak met de gyn voor het geval van een bbm. Ok na anderhalf week was alles eruit. na een maand afspraak gehad met de gyn omdat er nog niets van een eisprong of groei aanwezig was. Afgebroken met progesteron (10 mei).

Nieuwe cyclus gekregen eind mei met meno 125. Op dag 14 had ik 1 ei van 16 1 van 15 en 3 van 14 mm. Klus verbod gehad alleen met een condoom.

Tevens ook een uitgangsecho maken. Op cd24 weer ongi.(veelste vroeg met het verleden) volgende dag gebelt met de gyn afspraak diezelfde dag nog. Dat was 15 juni. Echo gekregen wat blijkt. Die “krengen” zaten er nog en nog groter. Moest nog steeds veilig vrijen.

Oke alles goed me vriend en ik klussen afgelopen weekend. En uitgerekend nu scheurd dat sttom ding. Kon het bij wijze van net zo goed onveilig doen. Zit nu in spanning onzekerheid. Ergens hoop (mag niet natuurlijk). Ziekenhuis kan nu nog niets voor me betekenen en ze gaan 7 juli ook nog eens met een zomerstop. Dus nu STRESSSS!!!

HELP!

Ik ben bezig met puregon spuiten, en zit nu op dag10 vd cyclus, maar heb plots wat last van bloedverlies. Kan dat??

Heb morgen fm gepland, moet dat nu eerder? Ik baal echt enorm hiervan. Nog nooit gehad!!

Hoop dat jullie me gauw kunnen helpen.

Liefs babyenschede

@babyenschede

Is er veel bloedverlies of was dat het wat je zag. Ik zou die mensen toch maar even bellen e vragen hoe of wat. Maar ik hoop dat het gewoon een gesprongen ader is. Ik duim voor je.

Ego

Vandaag is 1 juli. Special day for me

Het is keti koti afschaffing slavernij. Straks naar het oosterpark in amsterdam natuurlijk. Hele dag festival!!!

Lekker vrij van het werk

he Gwenny, je bent er weer.

Veel succes he de komende tijd.

Er is je wel eens goed nieuws gegund!!

Verder iedereen succes met de hitte. (oei, als je nu toch “verplicht” moet klussen, dan bof je niet…)

knuffels!!

@babyenschede

He meid weet je ondertussen al meer. Je had toch een afspraak.

Hi,

Ja schijnt er gewoon bij te kunnen horen!

Ik had bij de 1e fm al een follikel van 17x14mm, en dat was vrijdag. moest gisteren nog 1x puregon spuitern en vanavond pregnyl, morgenavond klussen, en maandagochtend SL-test. ben benieuwd!

stil hier.

Niet veel te melden ook niet van mijn kant. IEmand nog een nieuwtje

spannend baby enschede, al zeg je termen wat mij nog niet zoveel zegt :lol:

Gwenny: hoe was het festival?

Meisje: haha deze hitte is idd niet zo leuk als je verplicht ‘moet’ klussen. Gelukkig zijn mijn vruchtbare dagen ergens in de komende 2 weken.

Hadden jullie ook last van bepaalde dingen wat je ook persé meteen moet eten?

Damn… gisteren had ik zo zin in champignonnesoep, ik had net gedoucht, in pyama. Heb zolang zitten zeuren om champignonnesoep dat hub nog snel even naar de winkel is gegaan :oops: (Zit om de hoek dus dat scheelt haha) Daarna was het gezeur over :lol: :oops:

Had echt zo’n drang, ken dat helemaal niet

:think:

Hi Mutsie,

Dat heb ik nooit gehad tijdens het zwanger willen worden. Nu ik zwanger ben kan ik echt ontzettend zin hebben in kersen. Ik kan staand aan het aanrecht een heel bakkie op en het is bijna lekkerder dan sex, hahahahahaha…

lekker kersen! Vind ze alleen nog duur, maar ze zijn wel lekker.

Het was volgens mij een eenmalige actie :lol: Heb geen andere rare fratsen gehad. De vruchtbare dagen komen eraan (hoop ik!)

vind het allemaal echt spannend worden, wie weet :pray: :inlove:

Spannend. maak maak goed gebruik van de vruchtbare dagen en probeer er ook van de genieten!!

ik vind fruit sowieso vaak erg duur, zeker bij de appi. maar ik heb mijn hele zwangerschap zo weinig trek gehad, dat ik de prijzen nu maar even negeer.

@mutsie

he meid. Ja het was weer eens helemaal gezellig op het oosterpark. ik mag echt niet klagen.

Heb je trouwens al wat van je vruchtbare dagen ontdenkt. Al met al je eet toch vruchten :lol:

@meisje.

Hoe gaat het trouwens met je zwangerschap vooral met dit weer

Ego

hier niet veel eigenlijk. Kan pas weer met iets beginnen als ik me uitgangsecho heb gehad. Maarja dat is moeilijk met een gesloten fert afdeling. Ach gewoon even door bikkelen