de hormoonmeisjes kletsen hier door deel 2!!

Volgens mij geven de tests al vanaf 20 HCG aan. Ik weet alleen niet meer waar ik dat nou weer gelezen heb :think:

@sasa75 wrote:

Volgens mij geven de tests al vanaf 20 HCG aan. Ik weet alleen niet meer waar ik dat nou weer gelezen heb :think:

Hangt af van het merk, sommige testen zelfs al vanaf 10 (matcare), andere vanaf 25 (clearvieuw) en Predictor en Clearblue pas vanaf 50.

Hoe het voor de kruidvat en carrefour testen zit weet ik niet…

@zientje wrote:

@sasa75 wrote:

Hangt af van het merk, sommige testen zelfs al vanaf 10 (matcare), andere vanaf 25 (clearvieuw) en Predictor en Clearblue pas vanaf 50.

Hoe het voor de kruidvat en carrefour testen zit weet ik niet…
clearview is wat wij op het werk gebruiken, klinisch gezien ben je zwanger als je hcg 25 of meer is…

Weet jij of je die clearview ergens kan kopen?

Tinka, super!! toch raak :slight_smile:

Newbe, wow, 2! Had je er in je achterhoofd rekening mee gehouden?

Zientje: ook gefeliciteerd!

Veel goed nieuws dus. Hangt er iets in de lucht misschien? Hopelijk voor de andere dames ook snel goed nieuws!

Roosje: wat wordt jouw meisje al weer groot. Ik zie de foto’s op hyves voorbij komen. Ik kan niet wachten tot ik mijn meisje ook in mijn armen heb!!!

Zientje gefeliciteerd!!!

Tinka ook gefeliciteerd!!!

Meisje ja ik had er wel rekening mee gehouden en dacht het stiekum al!

Hier gaat het goed! R is eindelijk opgeknapt! Leve de antibiotica!

Met mij gaat het goed. Ben alleen heel erg moe. Was deze week ook erg druk. Vandaag maar lekker rustig aandoen. Vanmiddag maar even een uurtje naar bed.

Volgende week vrijdag weer echo bij mijn eigen gyn (waar ik zwanger ben geworden). Daarna stap ik over naar een andere gyn omdat ik ergens anders wil bevallen. Waar ik nu loop is zo rottig te bereiken. Waar ik wil is prettiger en in dat ziekenhuis ben ik ook van R bevallen. Die neonatologieafdeling ken ik goed. Bijna iedereen ken ik wel (doordat R daar heeft gelegen) Dus dat is een fijn gevoel aangezien ik veel kans heb dat de 2 daar ook wel even komen te liggen.

Ben trouwens al goed aan het idee aan het wennen hoor! Ben wel heel trots en blij!

Hoe gaat het met de rest??

Liefs

hier is het waarsch toch mis (zie onderschrift…) :frowning:

Jeetje… :frowning: Ik had zo voor je gehoopt dat het zou stijgen.

Sterkte & een dikke knuffel!

@Jippie wrote:

Jeetje… :frowning: Ik had zo voor je gehoopt dat het zou stijgen.

Sterkte & een dikke knuffel!
thx!

Tinka, wat balen… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Je kan maar beter meteen negatief testen, maar dit is wel heel zuur… :cry: :cry: :cry:

@meisje1974 wrote:

Tinka, wat balen… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Je kan maar beter meteen negatief testen, maar dit is wel heel zuur… :cry: :cry: :cry:
idd, dat zou minder hard aankomen…

Tinka :hug: :-*

Tinka :hug: :hug: :hug: Sterkte, meid!

mijn nieuwe dag 1 is aangebroken gisteren…

Nu weer aan de clomid!

Is het bij jullie eigenlijk al twee rondes na mekaar hetzelfde geweest qua dagen (en eventueel pregnyl)?

Ik ben zo bang dat het nu hetzelfde gaat zin als vorige ronde en dan moet ik zoveel laten vallen ervoor :frowning:

Hoe bedoel je veel laten vallen? Mijn ronde szijn altijd weer anders…

Ik begin donderdag weer met puregon, vandaag dag 1 vd cyclus. Ik vroeg me alleen af: nemen jullie dat ook wel eens mee nd stad,ofzo? moet het perse continu in den koelkast blijven?

En hoe lang magje een aangebroken verpakking nog gebruiken? Ik heb nog een ampul van 2 maanden terug liggen die al in de pemn zit, en waar de helft van uit is.Kan ik die nu nog gebruiken?

Tinka, bij mij zijn nooit 2 rondes hetzelfde geweest:

Vorig jaar april: 1x clomid per dag… helemaal geen resultaat

Vorig jaar mei: 2x clomid per dag… helemaal geen resultaat

Stop ingelast tot

Dit jaar maart: 3x clomid per dag, overstimulatie (3 eitjes), vrijverbod gekregen :smiley:

Dit jaar april: 2x clomid, mooi ei op dag 12 en dan pregnyl gekregen

Dit jaar mei: 2x clomid, mooi ei op dag 18 en dan pregnyl met resultaat!

Dus geen 2 cyclussen hetzelfde hier.

Ik hoop het zo, want als ik de IUI op dag 13 heb zoals vorige ronde, dan kan ik mijn wedstrijd van zaterdag wel vergeten :frowning:

Dan ga ik Tinka waarsch meegeven met iemand van de club en dan in de namiddag nog achterna gaan, maar dan kan ik zelf niet meer lopen…

Dus duimen geblazen dat het niet zo zal zijn…

Ik moet volgende woensdag eerste keer fm!

Meiden mag ik hier mee kletsen?

zodra ik ongesteld ben, en dan op de 3de dag moet ik beginnen met clomid.

En ik weet er helemaal niets van… Dus wou graag meekletsen met meiden die dit ook gebruiken (of gebruikt hebben!)

Tinka: :hug: :hug:

Mutsie tuurlijk ben je hir welkom! (ik ben 1 van de meiden die met clomid zwanger is geraakt) :mrgreen:

Tinka wat vervelend allemaal he? :hug:

En dan ook nog een tweeling :inlove:

:inlove:

hub en ik hebben al jaren een grapje over een drieling. En met clomid heb je kans op een meerlijk, hub vind het nou niet zo grappig meer nu het best dichtbij kan komen :lol:

he Mutsie,

welkom. Ik ben ook zwanger geworden dmv hormomen. Puregon in mijn geval, maar clomid is meestal stap een (en heel vaak ook meteen de juiste stap!)

Heel veel succes!!