*de hopelijk zwangere mutsen topic*

Het is nog niet doorgezet, vanmiddag dus wat roze maar dat is nu weer bijna over evenals de krampjes, alleen nog wat spierpijngevoel in mijn liezen.

:pray: :pray: lief menstruatietje zet nu toch door :pray: :pray:

Vervelend zeg marieke, hoop dat als het moet dat het dan toch gewoon door zet!!

Nou zeg Marieke, daar snap ik dus echt helemaal niets meer van!

Ik hoop voor je dat je nu toch echt snel duidelijkheid hebt meid, dit is geen doen zo!

goedemorgen allemaal

He Marieke nog niet doorgezet? en gemma… en bij jou dan? hoe staat het er voor bij jullie?

hier vanmorgen nog niks… wat ik wel verwacht had eigenlijk … gister avond kreeg ik de bekende buikpijn meestal is het de volgende ochtend gelijk raak.

mijn temp was wel gezakt naar 36,5 gisteren was ie 36,7

voor mij ei is hij altijd 36,3

dus hij zakt en ga ik er vanuit dat het vandaag nog wel komt heb nog steeds krampen onder in mijn buik … dus denk ik dat ik ook door mag naar de volgende ronde

ik hou jullie op de hoogte meiden

Groetjes An

Goedemorgen,

An klinkt inderdaad als dat het vandaag komt. Hoop het natuurlijk niet voor je maar je kent je eigen lichaam het beste.

Ik denk dat het hier nu aan het doorbreken is. Weer roze en nu meer dan gisteren dus ik heb mijn banner maar aangepast. Gewoon op 28 dagen zoals normaal. Ik hou er wel rekening mee dat mijn cyclys een gekke uitschieter van een week dus kan maken :wink:

Maar omdat 'ie normaal zeer regelmatig is dus op 28.

Gemma hoe is het daar???

En hoe is het gisteren met Lin gegaan?

An, jij temperatuurt dus, hoe werkt dat precies? Jammer dat het door gaat zetten vandaag :frowning:

Marieke, je gebeden zijn duidelijk verhoord dus :wink: :evil: Gisteravond was ronduit KUT, we hebben 1 uur en 3 kwartier gedaan over een stukje van 15 minuten. Dus na 2,5 uur eindelijk in DH. We waren om 23.15 uur weer hier en Linda dus om 00.45 uur thuis :wall:

Ze had geen posi test dus het insemineren was op goed geluk, vrijdag gaat ze nog een keer.

Hier verder geen nieuws…

temperaturen gaat zo in zijn werk.

Na je menstruatie kan ook al wel tijdens ga je VOOR het opstaan je tempen… dan kan je een lijstje bij houden… wat je dagelijks op schrijft ( doe ik nog niet)

op het moment dat je je eisprong hebt gehad(dus zoals je leest is het niet een goede basis om hier mee te gokken wanneer je het best kan klussen) (wel om te zien of je ongeveer op het juiste moment geklust hebt) maar als je je ei hebt gehad zal je temp met een paar tiende stijgen ik heb hem dus altijd voor mijn ei 36,3

na mijn ei zit ie meestal op 36.6 a 36.8 wil wel ook nog es hoger heb ook wel tijd op 37.0 gezeten

Maar het is wel van belang dat je niet eerst uit bed gaat en daarna nog eens tempt , je moet tempen voordat je je bed uitgekomen bent dus als je net wakker bent want door beweging( en nee nee heeeel nauwkeurig nemen maar zoals lopen enz) gaat je eigen temp altijd omhoog dus is het niet meer geldig voor de reden waarvoor je tempt.

hoop dat je met die verhaal iets kunt anders vraag je maar weer

Net naar wc geweest nog geen :evil: te bespeuren nog wel steeds het weeige gevoel onderin mijn buik… dus ik blijf gewoon afwachten

Toch nog wel een heel gedoe dat tempen dus :think:

An spannend, hopelijk zet het niet door :pray:

Gemma jeetje joh hele onderneming dus weer, hopelijk heeft het resultaat. Dus vrijdag weer, hopelijk heeft ze dan wel een posie test.

idd nog spannend hier stiekum hoop ik dat ook maar goed wil ook eigenlijk wel weer realistisch blijven …

ja tempen is op zich wel een gedoe maar goed soms wel noodzakelijk voor als je wel doorgestuurd moet worden … daarom ben ik er mee gestart en ga ik vanaf de volgende ronde lijst bijhouden …

want mocht ik in de loop van dit jaar wel doogestuurd moeten worden willen ze minimaal een lijst zien van een half jaar en of het erg gestrucureerd loopt anders word je eerst daarvoor weer een half jaar weg gestuurd dus ben ik het liever voor.

ik had namelijk vorig jaar al bij de huisarts aangevraagd of we door mochten ivbm nog maar 1 eileider hebben. en die was ook al een keer ontstoken geweest ik wou zker weten dat we niet voor jan met de korte achternaam bezig gingen… maar goed doordat ze hem er in hebben laten zitten heeft de gynacoloog gezien dat ie dus nog wel functioneel was dus geld voor ons net als ieder ander stel eerst een jaar proberen… dan mag je door.

dus vandaar dat ik weer begonnen ben met tempen.

liefs An

An, wat voor thermometer gebruik jij ervoor?

gewone rectaal termometer… die geeft het het meest precies weer onze oortermo. doet het niet mega goed… en uit ervaring op mijn werk moet je wel een hele dure thuis hebben wil ie net zo precies wezen.

:roll: :lol:

Ja dan is het logisch dat je daar nu al mee begint.

Het lijkt me alleen zo lastig om dan niet je bed uit te mogen voor je getemperatuurd hebt omdat Nathalie er ook rondloopt natuurlijk 's morgens.

Nou daarom leek me zo’n oorthermometer zo handig, das met 2 sec gepiept :wink: Als je het nou elke keer met een oorthermometer doet is het dan wel precies? :think:

ja da wel omslachtig ja… maar zodra ik wakker word temp ik gelijk… en daarna mijn bed gelijk uit…

termometer ligt standaard in nachtkastje dus 1 grijp … en na 1 minuut weet je het al onthouden en op schrijven dus op zich als je het al even doet … went het snel

maar zoals ik al eerder zei is het niet een optie voor te berekenen wanneer je het beste kan klussen dan kan je het beste ovu testen gaan gebruiken.

ik doe het puur om te kijken of ik ik mijn eisprong elke maand mooi regelmatig heb

gemma

misschien wel … kijk ik heb zo heel goed koop ding… maar ga het proberen en na de ei kijken of ie dan ook mooi zoveel tiende meer aan geeft het gaat ook niet om hoe hoog je temp is zoals bij koorts alleen dat je mooi kan zien of ie na je eisprong stijgt

dus altijd het proberen waard

Precies An, daarvoor wil ik het ook doen hoor, gewoon om inzicht in mijn cyclus te krijgen! Al begin ik nu toch steeds meer te hopen dat het niet meer nodig is :oops:

oooo spannend hoor… wanneer ga je weer testen??

pffff ik durf soms gewoon niet naar de wc :oops: :oops: :oops: klinkt erg he??

maar goed dan mezelf moed in praten ach an … als de :evil: er horen te komen komen ze toch wel :cry: :? :think:

maar goed ook hier blijft het nog spannend krampen zijn compleet weg weeige gevoel nog wel soms … dus kan er nog niks van zeggen :wall: :wall:

Zoals het nu staat zaterdag pas weer.

Tsja of ik het nou wil of niet. zo nu en dan ga je toch even fantaseren dat het misschien wél raak is :oops:

Ik ga er niks meer van zeggen want alles wat jullie nu aangeven had ik ook de afgelopen week :?

Maar ik hoop echt zo dat het bij jullie wel raak is!!!

hahahaha

zooww ben ik niet de enige … dat heb ik dus ook… :wink: :mrgreen: :inlove: :inlove: