*de hopelijk zwangere mutsen topic*

o meiden van “nog zwanger in 2008”… hier een nieuw plekje om door te kletsen :mrgreen:

Hahha, Jannigje goed gedaan :clap: :clap: !!!

Kunnen we hier lekker verder kletsen. Zie dat jij over 3 dagen je NOD heb. Hoe voel je je?

Precent :mrgreen:

Ik zit te wachten op mijn ei, ik denk dat die vandaag wel komt.

Fijne avond Bigsby, hihihihihi :wink:

He Bigsby… you’re back!! :dance:

Present :smiley:

Hey Marieke, zie aan je banner dat de :twisted: :evil: er nog niet zijn. Toch goeie hoop hoor!!!

Als je vandaag niet ongi wordt ga je toch morgen testen??? Hoop het zo voor je.

Ik test niet eerder dan ergens volgende week als ik zondag nog niet ongesteld ben.

Bij Nathalie heb ik toen ook pas na een week ofzo getest.

Yep I’m back 8)

En ik heb heel vlug wat doorgelezen, hopelijk zijn we allemaal snel zwanger :pray:

Ik wacht ff af of we vandaag gaan klussen, we hebben gistermiddag voordat we weggingen ff geklust :mrgreen:

Maar als ik mijn ei straks heb (of morgen :eh: ) dan gaan we wel ff klussen.

Maar ik neem aan dat ik hem vandaag heb,anders ben ik wel laat deze keer :think:

Marieke: spannend hoor! ik ga duimen voor je :pray: :pray: :pray: :pray:

ow wie weet kom ik ergens dit jaar ook wel mee kletsen wauwieee

meiden veel geluk :-*

Bianca ik hoop met heel mijn hart dat je ook heel snel mee komt kletsen hier. Maarre… we zijn allemaal nog niet zwanger hoor dus je kunt gewoon nu al meekletsen :wink:

meiden van mij heeeel veeeel succes in 2009 !! hoop voor jullie dat het snel goed raak is , ik wens jullie veel liefde , gezondheid en hopelijk dit jaar of begin volgend jaar een heerlijk klein warm beebje in jullie armen !!!

ik denk dagelijks aan jullie !!!

toi toi toi !!

Ik ga er ook voor dit jaar, met meer hoop dan ooit tevoren!

Vannacht droomde m’n zusje dat ik zwanger werd en een zoontje kreeg.

En ze heeft al vaker gedroomd dat vrouwen zwanger werden die dat ook echt werden, dussuh… :wink:

Ik weet nog niet of het gelukt is in 2008, ik moet nog 9 dagen voor ik het weet! Uit zelfbescherming ga ik er denk ik vanuit dat het niet gaat lukken, maar wie weet…

Hallo!

Bigsby, heb je het leuk gehad??

Dat jij dat zo goed weet, van je ei! Ik weet daar echt niets van! Dus ik gok maar wat. Braaf om de dag geklust (ik vind dat zo’n STOM woord, ga hard verzinnen op iets anders) vanaf dag 8. Nou ja, niet helemaal, want had geen zin 1x.

Ik zie het wel hoor. Zit nu op dag 15, dus weer afwachten.

Spannend Jannigje!

Verder allemaal een geweldlig 2009 toegewenst!

Groetjes, Rosa

Rosa ik noem het gewoon de speelweek, vind klussen ook zo’n rotwoord.

Ik noem het gewoon vrijen… ik vind al het andere zo kinderachtig eigenlijk.

ik eigenlijk ook. Maar als ik dan zeg, heb 1 dag niet gevreeën, vind ik het ineens zo persoonlijk. Maar dat is wat het is, das wel waar :slight_smile:

Net als ongi, of allerlei andere woorden. Moet iedereen zelf weten hoor, maar ik niem het gewoon ongesteld worden, of menstruatie.

Maar goed, niet oordelen. Moet iedereen zelf weten!

Speelweek is leuk gevonden. Had dus 1x geen zin om te spelen haha!

Dag dames, even een verzoekje: zouden jullie over een nieuwe topic-titel willen nadenken?

De vorige kon op zich wel omdat 2008 niet lang meer zou duren.

Deze titel is nogal verwarrend omdat 2009 12-maandtopic’s, 12 stop-topics etc. kan opleveren.

2008-stoppers zou wel kunnen, of januari stoppers?

Bedenk iets leuks :inlove:

januari stoppers bestaat al, daar klets ik zelf ook mee.

jeetje een andere naam verzinnen :think:

Rosa: ja ik kan heel goed mijn cyclus inschatten, en we zijn op dag 8 (zondag) begonnen met klus… uhm vrijen :mrgreen: en daarna netjes om de dag, dus we mogen morgen weer :lol: :lol: