*de hopelijk zwangere mutsen topic*

Euh… misschien is “hopelijk zwanger in 2009” een idee :think:

Ik denk dat dat ook niet mag :think: dat is bijna hetzelfde :think:

Oja euh… dan nog even nadenken, vind dit wel een gezellig topicje namelijk dus die mag niet zomaar verdwijnen :snooty:

nee vind ik ook, en om nou met zijn alle naar een gestoptgedeelte te gaan lijkt mij ook niet handig :think:

precies vind ik ook dus ik ga heeeeeeeeeeeel hard nadenken :mrgreen:

doe dat :wink: op dit moment is nadenken niet mijn sterkste vak :oops:

Ik begin verkouden te worden, en ik ben nog niet bijgekomen van de reis.

wij stopten eind 2008? Zoiets ofzo…

Ja zoiets vind ik wel leuk ja Lydia :smiley:

hey meiden, weer een nieuwe topic?? leuk hoor!!!

allemaal een goede jaarwisseling gehad??? Nog de beste wensen allemaal!!! En moge iedereen die hier meeschrijft zwanger worden dit jaar (liefst zo snel mogelijk, whaha)…

Hier is de rode periode afgelopen, dus kan weer aan de klus…

Hebben jullie nog voornemens dit jaar?? (behalve zwanger worden dan…)

ha meiden

Ook hier voor iedereen een heel mooi, gelukkig, liefdevol en zwanger 2009 gewenst!!! Hopelijk allemaal een goede jaarwisseling gehad!

wat betreft de titel, wij stopten eind 2008 lijkt me ook wel een goeie of anders misschien: wij hoopten op een zwanger eind 2008… is misschien wel wat lang voor een titel!!

zit nu in de 2e helft van m’n cyclus… rond m’n eisprong en veel “gespeeld” deze week… nu dus 2 weken wachten, bah… die laatste 2 weken duren veel langer dan de eerste 2… maar goed, de eerste weken van het nieuwe jaar vliegen toch voorbij…

verder nog nieuws hier?

maar ik ben helemaal niet gestopt eind 2008… :wink: whaha…

Hey CVS, gezellig dat je er ook weer bent. We zitten weer rond dezelfde tijd dus we zitten weer samen in spanning. Deze keer moet het gewoon raak zijn!!!

Bianca; je kan idd gewoon alvast meeschrijven toch…altijd gezellig.

Hoop dat het wat beter gaat met je mannetje, ik had al een keer bij een ander topic wat van je gelezen, :hug:

Lief dat je aan ons denkt Nathalie, gaat alles goed met je?

Sollie; ik hoop maar dat je zus gelijk heeft zeg!!! Een vriendin van mij heeft dat ook vaak en 2 maanden geleden ook over mij dus ik had er alle vertrouwen in, maar helaas was deze droom bedrog.

Pinkie; nog 9 dagen :pray: :pray: :pray:

O ja, ik ben ook geen eind 2008 stopper, maar ik blijf wel lekker meeschrijven hoor :snooty:

wat leuk zonnetje, dat we ongeveer gelijk lopen… nu moet t echt raak zijn idd… ik heb dat gevoel ook echt… dit keer is het raak!

Ik ben in september gestopt ook niet heel erg eind van het jaar maar blijf toch lekker hier kletsen :mrgreen:

Ik hoop ook zo dat we allemaal heel snel die begeerde positieve test hebben :pray:

Heel misschien dat ik zondag ga testen als ik dan nog niet ongesteld ben maar daar ben ik nog niet over uit, misschien toch pas volgende week :think:

oh jee, je bent een dag overtijd… spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

de hopelijk zwangere mutsen topic

Oh CVS die is ook leuk :mrgreen:

Ben in juni gestopt, maar mag ik me ook bijvoegen?

7 maanden bezig nu, kreeg geen ei, of slecht en zit nu nog in mijn 1e ronde met Clomid.

Ik zou zondag met Primolut weer starten om mijn cyclus af te breken en te starten met Clomid 100mg, maar nu verloor ik daarstraks ineens bloed.

Ontzettend zere tepels ook.

Dus of er komt een ei?

of een ongie??

Geen idee in ieder geval.

Had precies 2 weken geleden een positieve ovutest maar die was vals positief, want mijn progesteron waarde vorige week was maar 4, geen ei dus.

Dus wat er nu met mijn lichaam gebeurd, geen idee!

Succes meisjes!!! Dat we allemaal snel zwanger mogen worden van een mooi beebje :slight_smile:

hey vliegje, jij ook hier?? Leuk, en hopelijk ben jij en de rest ook, heel snel zwanger…

Ja zag je ook al :slight_smile:

Hoop dat wij samen zwanger raken, blijven we lekker bij elkaar :slight_smile:

:smiley: