Vreemd vliegje :think:
Je lichaam doet toch echt rare dingen :?
Wat ik me nou eigenlijk af vroeg. Je zegt dat je geen ei of slecht een ei kreeg. Hoe ben je daar dan eigenlijk achter gekomen? Zo te zien heb jij een hele lange en onregelmatige cyclus. Ik heb nou 3x (dit wordt de 4e keer) ovu testen gebruikt en heb 2x geen ei gespot en 1x wel. Toch werd ik ongeveer rond dezelfde tijd ongesteld. Zit erg te twijfelen om een doorverwijzing naar de gyn te vragen. Paar maanden geleden was ik bij de dokter voor iets anders en vroeg hier toen naar, maar hij zei echt zo van na een jaar gaan we kijken en probeer er niet te veel mee bezig te zijn. Ten eerste vind ik dit echt een stomme opmerking (vertel mij dan maar hoe ik dat moet doen) en ten tweede durfde ik er niet echt op door te gaan voor toch een verwijzing. ( vindt mijn ha ook niet echt fijn, dat komt door andere dingen, maar dat is een ander verhaal)
hmmmmmm :think: nu ik dit allemaal heb getypt heb ik ineens zo iets, wordt best een lange vraag had ik beter kunnen pben, nou ja te laat.
Ik tempte en daaraan was duidelijk te zien dat ik geen ei had. Ik heb 1x een ei gehad, die heb ik ook goed gevoeld.
Daarna twijfels maar uiteindelijk waren het geen eitjes waarschijnlijk.
Hoelang zijn jouw cyclussen?
Ik heb ook maar 1x een positieve (correct positieve) ovutest gehad hoor.
Maar ik kan die ook niet doen met mijn PCO, dan geeft ie vaker vals positief namelijk…
Dit zijn mijn cyclussen; 28/26/25/25/26/30/28/30/24
Ben toen ik 12 was aan de pil gegaan omdat ik zo onregelmatig en heftig ongesteld was. Ik raakte zwanger van zoë toen ik aan de pil was en nu ben ik dus vanaf 2 mei gestopt. 5 jaar geleden in januari zwanger geraakt dus hoop nu eigenlijk weer op deze maand. Zoniet of als ik geen ei spot wil ik toch wel doorverwezen worden om even alles te controleren. Bij mij en bij vriendlief. Ga nu vanaf morgen weer testen. Heb er nog 14 liggen, dus kan even vooruit.
Haaaai Vlieg! :mrgreen:
Pfff, jouw lichaam doet inderdaad wel vreemd hoor! Hopelijk wordt het snel duidelijk wat het allemaal betekent.
Marieke, ik zeg nog niets maar eh…
Zonnetje, die cycli zeggen niets hoor…tenminste bij mij niet (en ik varieerde van 23 tm 36 dagen, niet oplopend maar totaal willekeurig na elkaar). En ik las laatst nog ergens dat de meeste vrouwen zwanger worden tussen 6 maanden en een jaar nadat ze gestopt zijn met anticonceptie. Jij bent net als ik in mei gestopt, dus val je nu in deze categorie. Probeer je hiermee even een hart onder de riem te steken . 't Lukt vast begin dit jaar, net als voor de andere wachtende dames!
Zo ik meld me hier ook weer aan, ook al ben ik al in augustus 2008 gestopt…
Ben aan het wachten op m´n ei. Bezig met ovu testen en tempen maar tot nu nog niets, ik verwacht het wel vandaag of morgen.
Gelukkig is het nog steeds te koud om naar buiten te gaan genoeg leuke dingen te doen hier binnen… :inlove:
Marieke het begint er goed uit te zien voor jou volgens mij…
Hoi Vliegje hopelijk heb je nu wel een eisprong.
Alicia: wij lopen dus gelijk, hoelang is jou cyclus?
Ik verwacht vandaag ook mijn ei, ik zit nu op dag 14 en heb mij ei meestal tussen dag 10 en 14 :mrgreen:
Dank je 111.
Het gaat nu toch al bijna naar een jaar toe, dus hoop dat het snel lukt.
Alicia; is dit de eerste keer dat je aan het testen bent?
heeft dit topic andere titel gekregen ik meen dat het eerst had zwangerin 2009 ? of heb ik het mis ?
Ja dat klopt, maar dat was te verwarrend vandaar dat er een andere naam moest komen.
Denk dat dit ook niet de perfecte naam is.
CVS had ook een leuke; de hopelijk zwangere mutsen
Misschien weet jij nog iets leuks?
Huh Zonnetje, van mei tot nu is toch 7 maanden of ben ik heel erg in de war…? Jij zit toch bij ons in het mei-stoppers topic?
Kop op meid, je bent nu vast snel aan de beurt! :hug: :-*
Zonnetje: hopelijk is het nu snel raak
Wat raakt je geduld zo snel op hé :hug:
Voor mij is deze naam voor dit topic wel van toepassing, maar misschien kan "mutsen die voor 2008 gingen"ook?
Ja 111, maar ik ben 2 mei al gestopt. Dus dan is het mei, juni, juli, augustus, september, oktober, november, december en nu dan januari. Dus dit is alweer maand 9.
Ik denk dat we die 2008 eruit moeten halen aangezien er ook mensen komen kletsen die er dit jaar voor gaan.
Ik denk ook dat die 2008 eruit moet. Gewoon met ons allen iets leuks anders verzinnen.
En er komen nog meiden bij zie ik, leuk!!!
Hier nog niks, toch vanmorgen maar getest maar negatief. Dus of ik had gelijk en word eerdaags gewoon ongesteld of het was nog te vroeg om te testen.
Voel verder nog geen ongi-achtige krampen/buikpijn ofzo.
maar in feite is dit toch zelfde soort topic als die er al is ? hm ben even naam kwijt ik kijk even momentje ihihi
deze ei-rammelaars kleppen en klapperen door (deel 3)
ik denk niet echt dat ik actef mee schrijf over kinderen willen krijgen en er mee bezig zijn hoor
Moet je zelf weten Bianca, je mag af en toe ook binnen komen vallen hoor :mrgreen:
hey meiden…
hoest hier?? nog niemand getest???
hier ga ik lekker nu titanic kijken… whaha… al 1000x gezien, maar ga m toch weer kijken!
sorry, overheen gelezen :oops: hopelijk heb je over een paar dagen wel een positieve test in handen!