*de hopelijk zwangere mutsen topic*

Ik verander de naam in dit ja???

*de hopelijk zwangere mutsen topic*

Hier trouwens nog misselijk. Ook met spugen erbij.

Heb een test gedaan van matcare (die je 6 dagen voor NOD kan doen) en daar zie je een heel vaag lijntje.

Daarna kon ik me niet bedwingen en heb nog een andere test gedaan maar die was negatief.

Moet toch nog maar afwachten :shifty:

Maar ik heb gelijk een vraag aan jullie. Stein heeft waterpokken. Kan dat verder kwaad als ik zwanger blijk te zijn???

jannigje, leuk titel (CVS bedacht?) LEUK!

Enne, spannend!!! :pray:

jannigje, spannend!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Dit is idd wel een betere titel.

Jannigje spannend hoor; ga je overmorgen weer testen?

Marieke…het zou toch zomaar kunnen zijn dat je een deze dagen een posti test in handen hebt!!!

Jannigje; ik heb even op google gekeken en het kan verder geen kwaad met de waterpokken. Als het goed is heb je dat zelf ook al eens gehad en je kan het maar 1x krijgen. Anders moet je gewoon eens zwanger en waterpokken intoetsen bij google.

ik heb trouwens als kind 2 keer helemaal onder de waterpokken gezeten :think:

Dus lijkt me idd sterk dat ik het nog een keer zou krijgen.

Maaruhhh ik ga denk ik dan woensdag weer testen. Begin namelijk maandag op mijn nieuwe werk. en dinsdag ook en ben dan woensdag pas weer met mijn vriend samen vrij

Spannend hoor!!!

Wat ga je doen voor werk?

Ik ga op een ander KDV werken :mrgreen:

:mrgreen: Leuk werk met kinderen, hopen dat ze dan niet ineens allemaal de waterpokken hebben :mrgreen: :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

Das op zich best heel grappig. Ik werk al jaren op een KDV. Heb veel waterpokken uitbraken meegemaakt.

Stein heeft het er nooit van gekregen.

Nu werk ik sinds 2 maanden even niet op een kdv en Stein is er ook een poosje niet geweest en nu heeft hij ineens waterpokken :think:

:think: :think: :think: dat is vreemd idd, maar ja, hij kan het maar beter gehad hebben.

Hey meiden,

Mag ik ook meekletsen, ik hoop toch ook echt wel dat we in 2009 meer geluk zullen hebben!

Even snel mijn verhaal voor de mensen die hem nog niet kennen. Jan 2008 gestopt met de pil, 1 mrt laatste ongi, bij de 12 wkn echo bleek ons frummeltje al met 8+4 wkn overleden te zijn. 4 dagen later werd het gelukkig spontaan ‘geboren’. Inmiddels zijn we al behoorlijk wat maanden verder maar helaas nog geen positieve test weer gehad.

Aan de ene kant ben ik heel positief, aan de andere kant heb ik er even helemaal geen vertrouwen meer in. Iedereen raakt maar zwanger, waarom is het bij ons dan zo moeilijk, waarom was het de vorige keer wel zo snel raak en moeten we er nu alweer zo lang op wachten.

Maar dan kijk ik weer naar ons mooie meisje en weet ik dat het het wachten dubbel en dwars waard is en dat als het 2 keer gelukt is, het ook een derde keer wel weer moet lukken en dat er echt véél ergere dingen in de wereld zijn en dat er mensen zijn die werkelijk al jaren bezig zijn om een eerste kindje te krijgen wat soms uiteindelijk ook niet eens lukt, nee ik mag absoluut niet klagen, maar soms…soms, héél soms vind ik het toch allemaal niet eerlijk.

En ik denk dat jullie als de beste weten hoe dat voelt, dus hoop ik dat we met z’n allen elkaar kunnen steunen en elkaar uit de dipjes kunnen trekken :-*

Gemmamama, gezellig dat je ook hier mee komt kletsen.

welkom Gemma, en al een jaar bezig joh. Succes!

Vliegje, nou ja met een zwangerschap van 12 wkn er tussendoor dan hè :wink: Dus eigenlijk 9 maanden…valt echt nog reuze mee hè :oops:

Jannigje, ze zeggen een streep is een streep, maar als de volgende test dan negatief is zit je gelijk weer in twijfel natuurlijk :?

Wat zou het toch een leuk begin van 2009 zijn hè :inlove: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Spannend Jannigje, hopelijk is de volgende test positief :pray:

Gemma: jeetje wat een verhaal, hopelijk is het deze ronde raak voor jou, en mag het ook blijven :pray:

Goedemorgen,

en nog steeds niks hier :?

Jannigje oh wat spannend joh!!! Hopelijk heb je woensdag wel een positieve test in handen :pray:

Waterpokken? Heeft Stein er veel last van? Nathalie heeft het afgelopen maart gehad en zat compleet onder. Ze had wel koorts maar geen tot weinig jeuk gelukkig. Ik smeerde haar wel elke keer in met die emuldie van vsm.

Gemma hoi :mrgreen:

Gemma is een mede mei-2006 mama van mij :wink: en ik hoop toch zo dat ze een dezer dagen positief gaat testen :pray:

Nou wij hebben een luie dag dus ik ga even een bak koffie naar boven brengen, lekker koffie op bed :smiley:

hmmmmm, Marieke zou het dan toch :think:

jeetje marieke, je maakt het wel heel spannend :pray: :pray: :pray: