*de hopelijk zwangere mutsen topic*

Goedemorgen!

Hier ook nog niks, wel wat een gespannen buik bij vlagen en veel afscheiding, ben bang dat het gewoon weer een cyclus van 32 dagen wordt eerlijk gezegd :?

Marieke, bij jou ook nog niks, spannend zeg!! Wanneer ga je weer testen?

@Marieke_5000 wrote:

Goedemorgen,

en nog steeds niks hier :?

Jannigje oh wat spannend joh!!! Hopelijk heb je woensdag wel een positieve test in handen :pray:

Waterpokken? Heeft Stein er veel last van? Nathalie heeft het afgelopen maart gehad en zat compleet onder. Ze had wel koorts maar geen tot weinig jeuk gelukkig. Ik smeerde haar wel elke keer in met die emuldie van vsm.

Gemma hoi :mrgreen:

Gemma is een mede mei-2006 mama van mij :wink: en ik hoop toch zo dat ze een dezer dagen positief gaat testen :pray:

Nou wij hebben een luie dag dus ik ga even een bak koffie naar boven brengen, lekker koffie op bed :smiley:
Stein heeft helaas erg leuk en hele hoge koorts. Soms wel een piek boven de 40 graden.

Hij is hangerig en huilerig :cry:

Jullie maken het allemaal wel spannend he. Zie 2 banners al met overtijd staan :pray:

Om even te antwoorden;

Bigsby, mijn cyclus is tussen de 24 en 26 dagen dus heb m´n banner op 2 gezet. Zit nu op dag 12, dus verwacht het elk moment.

Dus volgens mij lopen we redelijk gelijk. Hoelang is jouw cyclus?

Zonnetje, ik heb al 2 keer eerder met ovu testen getest. Ik had toen allebei de keren op dag 10 m´n LH piek, maar gister op dag 11 getest en nog steeds niks. Nu zijn ze op :roll: dus moet ik maar wachten op m´n temp stijging om te weten of ik een eisprong gehad heb. Ondertussen klussen we maar fijn door :smiley:

Op sommige momenten heb ik er alle vertrouwen in dat het snel raak zal zijn, maar op andere momenten zie ik het nog niet gebeuren, maarja, dat zullen jullie ook allemaal wel 's hebben.

Het is ‘pas’ ronde 6 voor ons maar toch duurt het me allemaal veel te lang. Verlang al zo lang naar een kindje…

Iedereen die wacht tot de :evil: NIET gaan komen, ik :thumbup: :thumbdown: voor jullie!

Hè Alicia dat is balen dat ze nu op zijn, dan weet je nog niks zeker.

Ik bestel ze via internet en dan krijg je er iets van 24 + 3 zwangerschapstesten voor E 26,–. Dit is nu de 4e keer met ovutesten voor mij. Tot nu toe maar 1x een ei gespot. Ga vandaag weer beginnen met testen.

Ik heb nog steeds alle hoop, maar het vertrouwen wordt wel wat minder. Het enige wat we kunnen doen is afwachten en hopen.

ja dacht dat ie wel weer rond dag 10 zou zijn dus op dag 9, 10 en 11 getest, en toen waren ze op. Ik wacht het deze keer even af en als de :evil: weer komen ga ik weer nieuwe bestellen en ga ik wat vroeger beginnen met testen en wat langer door, om even een goed beeld te krijgen.

Ik blijf ook goede hoop houden hoor, al is het af en toe wel ´s moeilijk.

Hoe gaat het met jou met het testen?

Hallo!

Marieke, spannunt!! Test even voor ons joh :angel:

Jannigje, bij jou ook spannend…Ik denk eigenlijk dat het wel raak is… :roll: maar ja, zeker weten doen we het pas als je niet ongesteld wordt natuurlijk…

En sterkte met Stein zeg. Het mannetje heeft zoveel te doorstaan met zijn gezondheid…

Gemamma, ik hoop dat je positief test! Een miskraam en daarna zo lang wachten is niet niks joh! :hug:

Voor alle andere meiden hier veel liefs…

ik had vanmorgen buikpijn, zegt mijn man: miss wel de innesteling. Haha, hij weet er net zoveel van als ik en is er dus ook mee bezig…

Ik heb dus echt totaal geen idee wanneer mijn ei is. Ene keer voel ik wat wat krampjes of steken rond die tijd andere keer totaal niks. Gewoon gokken dus en veel spelen. Afgelopen keer dus via het Stiekem-schema :mrgreen:

Jannigje je kan hem gewoon paracetamol geven he? Ik vind koorts altijd wat eng, Nathalie heeft namelijk ooit een keer een koortsstuip gehad, moesten toen ook gelijk naar het zh. Heel veel beterschap voor je kleine ventje :hug:

Gemma ik heb dus helemaal geen gespannen buik of afscheiding. Normaal als ik ongi moet worden heb ik dat wel. Vooral de afscheiding is dan beduidend meer dan normaal.

Ik wacht het wel af hoor, als ik woensdag of donderdag nog niet ongesteld ben zal ik er pas weer een testje tegenaan gooien.

Jannigje, beterschap met Stein :hug:

Alicia, wachten is moeilijk hè :hug: Ik weet er alles van, ik ken mijn man al ruim 9 jaar en wil toch echt al minimaal 7 jaar een kind. Gelukkig wou hij uiteindelijk ook en mochten we eindelijk los, maar toen duurde het nog 9 mnd voordat ik een positieve test had. Achteraf valt die tijd van wachten helemaal weg, ik kan me nu geen leven zonder Nica meer voorstellen. Het hebben van 1 kind maakt het wachten op een tweede wel makkelijker vind ik, ik weet nu dat het het wachten waard is en wij vormen al een gezinnetje. Ik denk dat het daarom ook makkelijker te accepteren is dat de vorige zwangerschap niet goed gegaan is.

Zonnetje, heb je elke keer dezelfde testen? Misschien eens een ander merk proberen? :think: Mijn zus is ook bezig om zwanger te worden (als BAMmer) en die had de laatste keer ook geen positieve ovutest, wat natuurlijk héél lastig is als je met een donor werkt :wink: Maar ik hoor meer mensen die niet altijd geluk hebben met die testen.

Ik heb ook nog een zooitje liggen, ga komende maand ook weer even testen, ben benieuwd.

Rosa, bedankt voor de knuffel, ach nee het is zeker niet leuk maar wat doe je er aan hè? Er zijn zoveel ergere dingen in de wereld dat ik er ook niet altijd bij stil wil staan hoor.

Leuk dat je man zo meeleeft!!

Marieke, echt spannend meid!! 't Blijft natuurlijk wel apart dat je nu al 3 dagen overtijd bent terwijl je altijd een regelmatige cyclus hebt :think: Aan de andere kant, je hebt ook heel wat te verduren de laatste tijd en het kan natuurlijk best zijn dat je ei daarom wat later was. Nou ja hoe dan ook zou een positieve test wel erg welkom zijn :wink:

Hier regelmatig wel wat ongipijntjes (pijntjes is dan wel weer een overstatement hoor) maar verder nog niks, ik vind dit zooooooooo irritant hè, als het dan toch niet raak is waarom dan zo lang wachten :evil:

Oh wsorry marieke, je hebt al getest vandaag… :oops: had ik niet gezien. Jammer zeg, negatief!

Hahaha Rosa inderdaad al getest maar we wachten het af hoor.

Gemma ik heb inderdaad veel te verduren gehad de laatste tijd maar het lijkt me sterk dat dit van invloed is op mijn cyclus, dan had dat al eerder zo moeten zijn want toen was ik veel meer gestresst terwijl ik nu juist eigenlijk wel rustig ben.

Ik heb mama’s dood geaccepteerd en ben bezig het een plekje te geven nu. Maar lief dat je zo meedenkt :-*

Ja zou kunnen natuurlijk Marieke, maar toch, soms weten we gewoon niet hoe ons lichaam denkt :wink: Túúrlijk hoop ik dat het een hele andere reden heeft dat je nog niet ongi bent, maar ook als je ei later is geweest zou je natuurlijk zwanger kunnen zijn, dat zou die negatieve test wel verklaren.

Spannend hoor!!!

Zo lullig, mijn zus zit op een forum voor en door BAMmama’s, nu krijgt ze een mail dat er wel verwacht wordt dat ze ook bij andere topics reageert ipv alleen maar bij zwanger worden, das toch raar, als je zwanger wil worden ga je toch niet overal maar lopen reageren? Bij zwanger zijn of kraamtijd? :roll: Ik zei al tegen haar, komt je maar gezellig met ons kletsen hoor, hier kan en mag alles :wink:

Inderdaad raar Gemma dat ze op dat topic waar je zus meeschrijft zo reageren. Dan komt ze maar hier ja :mrgreen:

Maar het is dus nog niet gelukt begrijp ik? Hopelijk ook zij snel een positieve test in handen!!!

@Marieke_5000 wrote:

Jannigje je kan hem gewoon paracetamol geven he? Ik vind koorts altijd wat eng, Nathalie heeft namelijk ooit een keer een koortsstuip gehad, moesten toen ook gelijk naar het zh. Heel veel beterschap voor je kleine ventje :hug:

.

Ik geef Stein geen paracetamol. Stein heeft tot 2 keer toe een koortsstuip gehad van de snelle daling van zijn tempratuur.

Hij had 40 graden (toendertijd) en ging binnen een half uur naar 36.7 en toen schoot meneer in een stuip.

En een half jaar later weer.

Dus nu maar even geen zetpil

Gemma ik gebruik idd elke keer dezelfde testen die van sensitesten. Vandaag weer begonnen, maar een negatieve test.

We zien het wel weer deze maand, raak elke keer weer een beetje gefrustreerd. Daarna gaat het wel weer en dan weer frusti, maar ja je kan er toch niks aan doen.

Je zus kan idd beter gezellig hier mee schrijven.

Jannigje; vervelend hoor voor stein. Als ik mijn dochter geen paracetamol wil geven doe ik haar wel afdeppen met koude doeken. Wil meestal ook wel helpen.

@Jannigje wrote:

@Marieke_5000 wrote:

.

Ik geef Stein geen paracetamol. Stein heeft tot 2 keer toe een koortsstuip gehad van de snelle daling van zijn tempratuur.

Hij had 40 graden (toendertijd) en ging binnen een half uur naar 36.7 en toen schoot meneer in een stuip.

Ik breek even in…geheel off topic 8)

Maar mijn kleine broertje heeft ooit koorst gehad in het buitenland,heel hoog,geen medicijnen voor de hand en toen deed een oud vrouwtje daar van dat land zijn sokjes in de azijn weken en die weer bij hem aantrekken,oude doek erom…en even aan laten…

Toen trok ale warmte uit zijn koppie en zijn koorts daalde echt!

Ik heb het zelf ook nog wel eens gedaan bij mijn kinderen en het werkt…

Dacht ik zeg het even :shifty:

:-* beterschap…en ik duim voor alle meiden die op de wachtbank zitten :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

@renzosmam wrote:

@Jannigje wrote:
@Marieke_5000 wrote:

.

Ik breek even in…geheel off topic 8)

Maar mijn kleine broertje heeft ooit koorst gehad in het buitenland,heel hoog,geen medicijnen voor de hand en toen deed een oud vrouwtje daar van dat land zijn sokjes in de azijn weken en die weer bij hem aantrekken,oude doek erom…en even aan laten…

Toen trok ale warmte uit zijn koppie en zijn koorts daalde echt!

Ik heb het zelf ook nog wel eens gedaan bij mijn kinderen en het werkt…

Dacht ik zeg het even :shifty:

:-* beterschap…en ik duim voor alle meiden die op de wachtbank zitten :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Klopt… Mijn oma had het trouwens altijd over citroensokjes.

Dat heeft dezelfde werking.

Maar helaas heb ik dat soort dingen al geprobeerd en help niet.

Maar ja Stein is altijd appart geweest met al zijn ziek zijn in zijn leventje :?

Maar thanks voor de tip renzosmam :-* :-* :-*

Renzosmam dat klopt ja, dat helpt inderdaad ook.

Jannigje hoe is het nu met Stein?

Gemma ik heb besloten, nodig je zus gewoon lekker uit om hier mee te komen kletsen, zeg maar dat wij dat allemaal graag willen :smiley:

Daar heb ik nog nooit van gehoord :think:

Grappig, maar gelukkig helpen zetpillen bij Luca tot nu toe wel!

Hoe gaat het nu met Stein?

Ja, hoe is het nu met Stein??