Net de box opgezet :? Werk als gastouder en krijg deze week een nieuw babietje voor 3 dagen, en verder heb ik op di en do nog 5 kinderen rondhuppelen dus dan toch maar de box erin, staat wel heel gezellig, maar had liever gehad dat ons eigen frummeltje erin had gelegen :?
Gemma :hug:
Gemma: dat komt vast nog wel meid :hug:
Meiden ik zit weer op het laatste eindje van het wachtbankje… Ik voel helemaal niets, wat ik normaal wel altijd voel. O ja gisteren had ik iets last van mijn rug en ik heb PMS in het kwadraat :roll: Wie zit er nog meer in de laatste dagen??
Pinkie: ik ga weer voor je duimen
Pinkie spannend wat zegt je voorgevoel?
Tenks, ik ook voor jou strakjes! :-*
Hoi Pinki, ik heb je verhaal niet meegekregen, is dit de eerste wachtweek na IUI of begin je daar de volgende ronde mee als het nu niet raak is, wat ik natuurlijk wel hoop!!
Nou meisjes, ik ga naar bed! Morgen weer een dag, wie weet met goed nieuws
Gemma heb je nog getest vanmorgen???
Ik test echt niet eerder dan donderdag.
Marieke: ik vind vandaag wel een mooie dag om te testen
Niet omdat ik zo nieuwgierig ben :liar:
@Gemmama wrote:
Hoi Pinkie, ik heb je verhaal niet meegekregen, is dit de eerste wachtweek na IUI of begin je daar de volgende ronde mee als het nu niet raak is, wat ik natuurlijk wel hoop!!
Dit is de ronde nog voor de IUI, 12 januari heb ik een afspraak met de gyn om te kijken wanneer we precies starten. Het geeft wel een extra spanning met zich mee eigenlijk.
Marieke, mijn gevoel zegt eigenlijk niet zo veel. Ik vind het raar dat ik nog helemaal niets voel, maar dat heb ik geloof ik ook wel eens eerder gehad. Dus ik weet het gewoon niet, 50-50 kans toch!
Enne ik ben het wel eens met Bigsby... vandaag is een goede dag om te testen :wink:
:naughty: :naughty: geduld meisjes, ik ga echt niet eerder dan donderdag testen :snooty:
Misschien heb ik het gemist… maar waarom eigenlijk niet?? Volgens je banner ben je al 5 dagen overtijd. Spannend!!!
In de categorie kleinleed… ik heb buikpijn, bah! Boven mijn maag of zo, heel vervelend.
Pinkie omdat ik vandeweek een negatieve test heb gehad. Misschien te vroeg getest maar mijn gevoel zegt dat ik niet zwanger ben en ik dus gewoon echt een dezer dagen verwacht ongesteld te worden.
Ik heb wel getest, 3 testen en pas de derde werkte naar behoren, maar helaas, ook dit keer negatief.
Ik voel me ook echt niet zwanger hoor, maar het voelt ook niet alsof de rode duivels in aantocht zijn :?
Pinkie, spannend hoor, hoe ben je bij de gyn terrecht gekomen?
Ach so… nu snap ik het. Dan heb ik nog even geduld :lol:
Gemmama, ik heb 5 september 2007 een miskraam gehad en toen ik jong was heb ik een kindje pas in het tweede trimester verloren. Toen ik in het ziekenhuis was om te kijken of de miskraam volledig was, kwamen ze erachter dat ik een cyste had met een doorsnee van 10 cm. Daar ben ik vervolgens aangeopereerd en sinds ding ben ik bijna maandelijks voor controle in het ziekenhuis. We hebben besloten op IUI over te gaan, in januari hebben we dus die intake. Toch moet ik zeggen dat ik er nog wel over twijfel, ik wil het graag zelf kunnen…
Pinkie: in het 2e trimester, oh wat erg zeg :hug:
Mag ik vragen wat er mis was?
En heeft die cyste wat te maken met dat het nu maar niet wil lukken?
Hopelijk heb maar 1 ronde IVI nodig
Gemma: balen dat de test weer negatief was :evil: laat die duivels dan maar komen :snooty:
En dat geld dan ook voor Marieke :snooty:
Dan kunnen jullie tenminste gewoon weer door naar de volgende ronde!
Ik weet niet waarom het toen mis is gegaan. De cyste bleek later een endometriose-cyste, dus ja dat is waarschijnlijk wel de oorzaak. Mijn linkereierstok werkt niet volgens het boekje door de endometriose.
Kl*ten dat je negatief hebt getest Gemmama :hug:
Pinkie: je rechter werkt nog wel?
Ja die werkt wel goed! Volgens mij heb ik elke maand een eisprong rechts. Dat klopt ook met de follikelmetingen.