Oh Pinkie in het tweede trimester dat is heel sneu zeg :hug:
Nou hopelijk geeft die ene eierstok jullie een klein wondertje.
Ik kan me wel indenken dat je twijfelt, dat je het zelf wil doen maar meis als we de natuur een klein handje kunnen helpen moet je dat met twee handen aangrijpen om je grote droom waar te maken :-*
Gelukkig dat je rechter wel goed werkt, en hopelijk raak je met die ook heel snel zwanger
Ik hoop het ook bigsby! Voor iedereen die graag een kindje wil! Ik krijg steeds meer PMS kwaaltjes dus het zal vandaag of morgen wel gezellig zijn hier in huis als je begrijpt wat ik bedoel…
Nog geen nieuws…
Vannacht moest ik niezen, mennnnnnn wat een pijn in mijn buik zeg, alleen tijdens het niezen, daarna was het gelijk weg, maar auwie auwie auwie, verder totaal geen klachten, ook niks wat erop wijst dat de ongi eraan komt.
Pinkie, jeetje joh, dat is niet niks! Ik hoop dat het bij jullie snel raak mag zijn meid, 't is je gegund :hug: :hug:
goede morgen allemaal
Ik dacht ik ga hier ook maar mee posten als jullie dat goed vinden
Heb een tijdje meegepost onder het topic zwanger worden van je derde kindje maar daar is het al enige tijd heeeeel erg rustig.
ik zit een 1 dag voor NOD ik durf eigenlijk niks te hopen al voel ik me sinds paar dagen wel beroerd en lijkt en soms als of mijn tepels in brand staan.
Maar goed vorige maand was mij cyclus van slag nog nooit gehad ik werd namelijk drie dagen te vroeg ongi… dit was mijn allereerste keer … en kwam voor mij heeel raar aan
Ik slik al jaren geen pil meer (is een heel verhaal) dus ontpillen hoef ik niet… en altijd een mooie cyclus tussen de 27 a 29 dagen… eisprong altijd mooi op tijd
waarom zou het bij mij langer kunnen duren ik heb nog maar 1 eileider… de andere is al een keer onstoken geweest volgens de artsen nog wel ok en de rechter zit er dan ook nog wel in maar toch…
deze blijkt dus nu wel dat mijn cyclus het aardig goed weer heeft opgepakt nu afwachten of morgen ook de :evil: komen
Hoop het van niet
Ik heb trouwens twee jongens al van 11 en 13 ik heb een nieuwe vriend ook hij heeft twee meiden ( die niet standaard bij hem wonen) samen hebben wij dus nog de wens voor zo leuk , lief kleine eigen wondertje
Liefs An
Nou An, welkom hier en dat je maar snel weer weg mag zijn bij dit cluppie (das goed nieuws dan hè )
Enne welkom op het wachtbankje…'t is hier heel gezellig hoor…er komt alleen niemand ons roepen dat we nou eindelijk eens aan de beurt zijn 8)
Ik wou dat ik bij machte was je te roepen Gemama!
Echt spannend hoor, bijna niet leuk meer zo of wel? Ik testte bij R.inke positief vóór mijn NOD en bij M.erle was ik ervan overtuigd dat ik zwanger was en testte ik pas positief na de NOD. En toen geloofde ik het niet haha!
Maar ik hoop voor jou en Marieke snel duidleijkheid.
Anne, gezellig dat je erbij komt!
Zou Jannigje al wat meer weten??
Pinkie, jij hebt het nodige al meegemaakt lees ik. :hug: voor jou en ik hoop dat je het mis hebt en je wél zwanger blijkt te zijn.
Ik zit ongeveer gelijk met Bigsby qua banner. Ben nog steeds te lui Bigsby! 8)
Eigenlijk zou het snert uitkomen als ik deze ronde zwanger blijk te zijn. Mijn vriendin trouwt 4 oktober, of 2, weet ff niet. En broertje (bij wie ik ceremoniemeester ben) eind oktober. Als het niet raak is, sla ik denk ik één maandje over.
Ik begin ook allemaal leeuwen en beren te zien. Zag een topic over ‘hoe doen andere moeders dat?’ voor moeders met 3 kids., Zag reacties…en dacht…aaah. hoe ga ik dat eigenlijk doen???
Maar rustig, rustig, zal allemaal wel goed komen. Hoe ervaar jij dat Mam?
R.inke vraagt telkens of ik ook een baby in debuik krijg (nogal veel vriendinnen van mij zijn zwanger). Zondag deelde ze mee dat ze wel graag een jongen in mijn buik wilde :lol:
Nu ga ik weer even wat doen. Doeidoei
Dank jullie wel
Ok ik kom gezellig erbij zitten op het wachtbankje… kopje thee erbij… :think: :think:
Koffie is ook goed maar smaakt ietsie minder momenteel …
ik heb al een tijdje getempt mijn temp voor mijn ei is 36,3
vanmorgen was ie nog 36,7 dus hij is nog hoger… ik neem aan dat de duivels vandaag dus niet komen…
ene kant voel ik dingen dat ik denk mmm zou ook zwanger kunnen zijn maar goed vorige maand niet maar die maand daar voor had ik dat ook
Hoezo PMS maand pffff toen liet me lichaam me wel in de steek hoor…
nou blijf voor jullie allemaal mee duimen
Gemmama jij bent al even overtijd zeg … zegt de test nog niks?
Liefs An
Goedemorgen,
hier nog niks. Vanmorgen wel 3 keer binnen het halfuur moeten plassen en weer vaag misselijk en zo’n leeg gevoel in mijn maag :think:
Gemma jij dus ook nog niks :think: Pijn met niezen, tja ik heb dan niet echt pijn maar het voelt niet prettig en heb dan het gevoel dat ik in mijn broek geplast heb maar is niet zo :oops:
An welkom bij dit cluppie. Spannend voor jou dus deze dagen
Net als jij heb ik normaal ook een mooie regelmatige cyclus alleen nu dus even niet :mrgreen: En leuk dat jullie samen nog een kindje willen. Mijn vriend heeft 2 kids uit een vorige relatie, 2 meiden van 9 en 11 jaar en samen hebben wij dus Nathalie. De meiden wonen bij hun moeder en zijn om de week het weekend bij ons.
Rosa jij gaat het vast helemaal goed doen als moeder van 3 kids . Ik denk dat het grotendeels automatisch zal gaan :think:
Ik ben trouwens als ik ooit zwanger raak wel van plan om hier te blijven kletsen hoor, vind jullie veels te gezellig
Hoi
Marieke jeetje jij ook al ff overtijd hoe houden jullie de moed er zo goed in joh… ik zou gek worden van de onzekerheid…
ik ga voor jullie heeeeel hard :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Moed erin houden?? Misschien nuchter denken (hoewel ik niet zo nuchter meer ben onderhand ) Ik geloof heilig dat ik niet zwanger ben, heb 1 negatieve test gehad en ga ook niet eerder dan morgen of misschien zelfs wel nog later weer testen.
Maar dit wachten begin ik nu wel wat zat te worden hoor. Niet zwanger? Prima maar laat die ongesteldheid dan nu maar komen, dan kunnen we verder. Nu niet :?
Hoi
Marieke kan ik me heel goed voorstellen… dat het lichaam je dan zo lang laat wachten…
Maar goed je kan idd ook wel later positief testen … wanneer is je laatste test geweest? misschien was die nog te vroeg.
Dat was 4 dagen geleden en ik geloof er gewoon niet meer in dus waarom testen, zonde van het geld :mrgreen: .
Ik heb nu via internet testen besteld, die heb ik nog niet binnen, zodra die binnen zijn zie ik wel wanneer ik test maar wel voor zaterdag in ieder geval.
Ann welkom hier!
En hopelijk is het deze ronde gelijk raak voor jou
Hoi
Bigsby
dit is niet mijn eerste ronde ben al drie ronde’s voorbij dus dit is ronde vier
had al een tijdje mee geschreven bij topic wie gaat er ook voor een derde kindje
morgen is de spannende dag als mijn cyclus een beetje goed loopt is hij 8 van de 10 x stipt op tijd vorige maand was echt uitzondering soms wil het wel es 1 dag eerder wezen of 1 dagje later … maar goed op jaar basis gebeurd dat 3x denk ik dus … het is idd spannend
maar voor velen hier
Had net bij de post die internettestjes, toch maar gedaan en weer negatief :?
Ik weet het niet meer hoor.
jeetje marieke dat is balen weet je nog niet waar je aan toe bent.
had je niet teveel gedronken?? ivbm dat je met middag urine getest hebt…
ik was net bij kruidvat dacht even daar die eigen merk testen te kopen die van 4,99 waren ze op arggggg :wall: :wall:
dus zonder testen thuis gekomen… zijn die van het internet aan te raden?? zijn dat wat goede testen?
groetjes Anneke
Tja hij geeft negatief aan dus ik denk wel dat ze goed zijn :mrgreen:
Ik heb er nu 4 voor € 5,55 en dan 2 gratis erbij.
Anneke, ik had romed testen, van de 6 deden 4 het niet, dus die raad ik niet aan :evil:
Ik heb ze van de babyboomshop, zijn van die dipstickies